НАШІ ПЕРЕВАГИ
Для передачі зусилля від кермової колонки до коліс в системі кермового управління (КУ) використовується кермова рейка. За конструкцією це редуктори, які бувають трьох типів: механічні, гідравлічні й електричні. Кожен має особливості і нюанси, в залежності від марки та модифікації автомобіля. І ці особливості майстри ГУР Сервісу досконально вивчили.
Характерні неприємності
Тільки професійна діагностика здатна точно виявити проблему з рейкою. Її повна заміна потрібна далеко не завжди, неприємності часто можна усунути своєчасным ремонтом. А на їх наявність вказують характерні ознаки:
- Витікання робочої рідини. Масляні плями легко виявити на місці стоянки авто. Поломки викликають природний знос і корозія, сальники і виробіток на штоку.
- Сторонні звуки і шуми. Виявляються одночасно з «віддачею» в кермо під час переїзду перешкод і нерівностей, маневрування. Найчастіше проблема вирішується установкою нових втулок.
- Поява люфту. Під час управління у керма з'являється значний вільний хід. Діагностика виявляє причину: поломка хрестовини, знос робочої частини рейки, неправильне регулювання.
Відновлення рейки – непростий процес, що вимагає скрупульозного підходу, досвіду, спеціального обладнання та навичок. Попередня діагностика спрощує роботу, чітко локалізує проблему.
Порядок діагностики і ремонту
На ГУР Сервісі розроблений чіткий алгоритм перевірки загального стану КУ і кермових рейок зокрема. Вона включає візуальний огляд, перевірку цілісності трубок, сальників і пильовиків, відсутність течі. При необхідності виконується часткове розбирання, ретельне очищення від забруднень і дефектування.
Автосервіс обладнаний спеціальним стендом, на якому редуктори перевіряються тиском. Визначається, які елементи підлягають обов'язковій заміні, а що можна реставрувати. Так як ремонт може бути дуже складним і тривалим, клієнти ГУР Сервіс можуть замінити рейку на попередньо відновлену з гарантією.
Ви можете отримати послугу за адресою
пер. Ватутіна