Швидкий пошук товару
 Мій аккаунт
Пн-Пт с 9.00 до 18.00
Сб с 9.00 до 14.00
Нд - вихідний

Ваш кошик порожній!

Система посилення кермового управління служить для зменшення навантажень на кермо під час маневрування. Вона забезпечує водієві ряд переваг: компенсує ударні навантаження на кермо, знижує втому під час тривалої поїздки, допомагає справлятися з деякими аварійними ситуаціями, підтримувати курсову стійкість авто. І все це забезпечують насоси, які є серцем системи. За конструкцією, приводом, потужністю і місцем установки виділяють два типи агрегатів:

  • Гідравлічний (ГПК). Тут передбачений замкнутий контур з робочою рідиною. Насос, який приводиться ременем від двигуна, нагнітає необхідний тиск, що дозволяє знижувати навантаження на кермо.
  • Електричний (ЕПК). Пристрій працює від електромотора, робота якого регулюється системою датчиків.

В електричному агрегаті менше механічних елементів, він більш компактний, ніж ГПК. Натомість гідропідсилювачі розраховані на підвищену потужність, тому можуть використовуватися на великовантажних автомобілях. Пристрої обох типів ремонтопридатні, відрізняються тільки складністю, часом і вартістю обслуговування.

Ознаки та види несправностей

У кожного виду насосів є типові проблеми. Так, для ГПК це може бути розгерметизація гідравліки і потрапляння повітря у систему, проблеми з шлангами і сальниками, пробуксовка ремінного приводу. У ЕПК часто зустрічаються проблеми з електромотором, контактами, датчиками і запобіжниками. Для обох пристроїв характерні механічні пошкодження, виробіток ресурсу, знос окремих елементів.

У різних модифікацій агрегатів є типові болячки, добре відомі фахівцям нашої компанії. Тому автовласникам слід не рідше разу на рік проходити діагностику, а також звертатися до сервісу у разі появи перших ознак несправностей. Про них свідчать такі сигнали:

  • оберти керма виконуються з помітним зусиллям, виникають складнощі з маневруванням;
  • запізнюється реакція коліс на команди, на кермі з'являється люфт;
  • з'являється масляна теча в районі кермового управління (проблема насосів з гідравлікою);
  • у системі управління виникають сторонні шуми (гул, виття).

У разі некритичних збоїв в роботі гідропідсилювача пересування можна продовжувати. Але своєчасне звернення не дає розвинутися проблемі й істотно скорочує витрати на ремонт.

Відновлення насоса

Результат роботи залежить від якості діагностики, професіоналізму майстра і оснащеності СТО. Крім цього, механік повинен розбиратися в різних моделях пристроїв і їх «болячках». На СТО "ГУР Сервіс" спочатку проводиться діагностика з локалізацією несправностей, а потім кілька етапів реставрації:

  • демонтаж пристрою з автомобіля;
  • розбирання з ретельним очищенням і промиванням;
  • дефектовка, що включає перевірку стану запчастин і робочих поверхон;
  • заміна проблемних і зношених запчастин (підшипників, сальників, редуктора, контактних груп, датчиків та ін.);
  • шліфування вала і дзеркал;
  • збірка, регулювання, контрольна стендова перевірка;
  • установка на автомобіль.

«Одноразові» запчастини, які не підлягають відновленню, замінюються новими. Іноді вартість ремонту висока через незадовільний технічний стан механізмів, сильне пошкодження, повний виробіток ресурсу, вплив корозії. У таких випадках можна замінити свій агрегат на аналогічний, відновлений. Це швидше і набагато вигідніше. На роботу і агрегати з обмінного фонду ГУР Сервіс надаються гарантії.

Консультація, діагностика, ремонт

Якщо потрібна консультація спеціаліста або хочете записатися на діагностику, ремонт чи розвал - заповніть дані і наш фахівець зв'яжеться з вами найближчим часом.

РЕМОНТ НАСОСУ ВАШОГО АВТО

Етапи проведення
ремонту рульової рейки

  • 1Агрегат знімається з автомобіля і встановлюється на перевірочній стенд. Таким чином можна виявити поломку і всі порушення, які перешкоджають нормальному функціонуванню вузла.
  • 2Майстри розбирають рейку і виконують дефектовку - вичищають бруд, корозію, залишки старих мастильних матеріалів.
  • 3Після дефектовки проводиться промивка спеціальними розчинами, які перешкоджають попаданню піску, пилу та іншого сміття в агрегат.
  • 4Якщо виявлена ​​іржа, наші спеціалісти проточують, шліфують і полірують рейкові вали, повертаючи їм первинну форму.
  • 5Далі відбувається заміна всіх сальників, кілець ущільнювачів, опорних втулок. Всі вони змінюються на нові, які запобігають появі стуку при подальшій експлуатації.
  • 6Рейку збирають, перевіряють на стенді, налаштовують і монтують на автомобіль

Поширені запитання

КОНТАКТИ

Телефон:

☎️ +38(050)37-888-60

☎️ +38(050)82-57-272

☎️ +38 (068)88-30-707

☎️ +38 (066)88-30-707


Адреса:

м. Ковель, пров. Ватутіна, 9

м. Львiв, с. Муроване, вул. Січових Стрільців, 34

м. Луцьк , вул. Теремнівська, 29а

Графік роботи:

Пн-Пт: з 9:00 до 18:00

Сб: з 9:00 до 14:00

Нд: вихідний

Email:

[email protected]