Швидкий пошук товару
 Мій аккаунт
Пн-Пт с 9.00 до 18.00
Сб с 9.00 до 14.00
Нд - вихідний

Ваш кошик порожній!

Гільзовка корпусу кермової рейки в Ковелі

Є в наявності Ціна: від 1000 грн

НАШІ ПЕРЕВАГИ

Гарантія якості
Всі марки машин
Економія на ремонті
Італійські комплектуючі

Не всі елементи кермового управління автомобіля піддаються реставрації шляхом простої заміни деталей. У цих випадках доводиться встановлювати новий вузол, що дорого за вартістю і часто не виправдано за результатом через якість запчастин. У випадку з проблемами на внутрішній поверхні корпусу розподільника рейки використовується гільзовка.

Що це і коли застосовується в автосервісах

Гільзування – процес розточування корпусу розподільника з подальшою запресовкою всередину підготовленої гільзи з латуні. Усередині забезпечується необхідний діаметр, а також висвердлюють нові отвори для масляних каналів. Застосовується даний спосіб на СТО, коли на робочій поверхні корпусу золотника утворюється критична кільцева виїмка.

Несправність розвивається поступово. Її провокують інтенсивна робота і вплив ущільнюючих кілець з тефлону, а також металева стружка, яка є наслідком зносу гидронасоса (разом з мастилом потрапляє на кільця, які труться об корпус). Результатом стає кільцева виїмка. Потрапляючи в неї, кільця під впливом масляного тиску сильно притискаються до поверхні і замикаються.

Проблема полягає в розвитку двох негативних наслідків: масляний потік перекривається майже повністю і кільця стають нездатними утримувати робочу рідину. Внаслідок цього ефективність роботи всього кермового управління різко знижується, виникають складнощі з маневруванням і курсовою стійкістю автомобіля.

Як проявляються проблеми

Поступово кермо машини стає важче. Потім з'являються інші ознаки неполадок, що свідчать про необхідність перевірки кермового управління в автосервісі:

  • з'являються плями мастила під машиною через протікання на розподільнику;
  • кермо починає «заїдати» при повороті;
  • реакція коліс на команди сповільнюється, погіршується динаміка маневрування;
  • з'являються ривки при обертанні кермового колеса.

Точно сказати, що неприємності пов'язані з працездатністю золотника, можна тільки після професійної діагностики. Перевірка паралельно дозволяє виявити й усунути інші поломки кермового управління.

Етапи відновлення розподільника

Перед гільзуванням на СТО «ГУР Сервіс» ретельно перевіряють стан рейки і суміжних вузлів. В ході діагностики локалізується проблема і визначаються кроки з її усунення. Процес відбувається в кілька етапів:

  • зняття вузла з автомобіля;
  • розбирання, зняття розподільника;
  • контроль стану вала, його зубів (корозія, виробіток);
  • розточування і запресовування в корпус латунної втулки;
  • висвердлювання отворів під масляні канали, розточування гільзи під штатний діаметр;
  • збирання вузла і монтаж на машину.

Спеціалізація СТО «ГУР Сервіс» в Ковелі на відновленні систем кермового управління дозволяє компанії впоратися з поломками будь-якої складності. Ми працюємо з рейками та гідропідсилювачами автомобілів будь-яких марок і модифікацій, пропонуємо конкурентні ціни.

Для реставрації є все необхідне: діагностичне та ремонтне обладнання, кваліфікований персонал. Рекомендуємо записатися на візит в автоцентр заздалегідь. Гільзовка займає кілька годин, в залежності від складності проблем і стану вузла.

Ви можете отримати послугу за адресою

пер. Ватутіна

Написати відгук