НАШІ ПЕРЕВАГИ
Не всі елементи кермового управління автомобіля піддаються реставрації шляхом простої заміни деталей. У цих випадках доводиться встановлювати новий вузол, що дорого за вартістю і часто не виправдано за результатом через якість запчастин. У випадку з проблемами на внутрішній поверхні корпусу розподільника рейки використовується гільзовка.
Що це і коли застосовується в автосервісах
Гільзування – процес розточування корпусу розподільника з подальшою запресовкою всередину підготовленої гільзи з латуні. Усередині забезпечується необхідний діаметр, а також висвердлюють нові отвори для масляних каналів. Застосовується даний спосіб на СТО, коли на робочій поверхні корпусу золотника утворюється критична кільцева виїмка.
Несправність розвивається поступово. Її провокують інтенсивна робота і вплив ущільнюючих кілець з тефлону, а також металева стружка, яка є наслідком зносу гидронасоса (разом з мастилом потрапляє на кільця, які труться об корпус). Результатом стає кільцева виїмка. Потрапляючи в неї, кільця під впливом масляного тиску сильно притискаються до поверхні і замикаються.
Проблема полягає в розвитку двох негативних наслідків: масляний потік перекривається майже повністю і кільця стають нездатними утримувати робочу рідину. Внаслідок цього ефективність роботи всього кермового управління різко знижується, виникають складнощі з маневруванням і курсовою стійкістю автомобіля.
Як проявляються проблеми
Поступово кермо машини стає важче. Потім з'являються інші ознаки неполадок, що свідчать про необхідність перевірки кермового управління в автосервісі:
- з'являються плями мастила під машиною через протікання на розподільнику;
- кермо починає «заїдати» при повороті;
- реакція коліс на команди сповільнюється, погіршується динаміка маневрування;
- з'являються ривки при обертанні кермового колеса.
Точно сказати, що неприємності пов'язані з працездатністю золотника, можна тільки після професійної діагностики. Перевірка паралельно дозволяє виявити й усунути інші поломки кермового управління.
Етапи відновлення розподільника
Перед гільзуванням на СТО «ГУР Сервіс» ретельно перевіряють стан рейки і суміжних вузлів. В ході діагностики локалізується проблема і визначаються кроки з її усунення. Процес відбувається в кілька етапів:
- зняття вузла з автомобіля;
- розбирання, зняття розподільника;
- контроль стану вала, його зубів (корозія, виробіток);
- розточування і запресовування в корпус латунної втулки;
- висвердлювання отворів під масляні канали, розточування гільзи під штатний діаметр;
- збирання вузла і монтаж на машину.
Спеціалізація СТО «ГУР Сервіс» в Ковелі на відновленні систем кермового управління дозволяє компанії впоратися з поломками будь-якої складності. Ми працюємо з рейками та гідропідсилювачами автомобілів будь-яких марок і модифікацій, пропонуємо конкурентні ціни.
Для реставрації є все необхідне: діагностичне та ремонтне обладнання, кваліфікований персонал. Рекомендуємо записатися на візит в автоцентр заздалегідь. Гільзовка займає кілька годин, в залежності від складності проблем і стану вузла.
Ви можете отримати послугу за адресою
пер. Ватутіна