Пн-Пт с 9.00 до 18.00
Сб с 9.00 до 14.00
Нд - вихідний

Ваш кошик порожній!

Ремонт рейок

Показати
Сортувати:
0
Під час повороту керма колеса змінюють кут: так задається траєкторія руху автомобіля. Зусилля, яке водій прикладає до керма, передається на колеса через кермову рейку. Сьогодні є три типи рейок: механічні (з'явилися одні з перших), гідравлічні і електричні. Механічні рейки без ГПК не..
3500.00грн
0
Більш сучасні моделі кермових рейок комплектуються електропідсилювачем. Такі агрегати встановлюють на швидкісні авто: вони забезпечують маневреність і керованість. Завдяки електроприводу рейки з ЕПК ефективно знижують рівень зусилля, яке водій прикладає для зміни траєкт..
3500.00грн
0
Кермова рейка, будучи складовою системи кермового управління, виконує функцію передачі зусилля від керма до кермового механізму. Якщо говорити простіше, вона дозволяє задавати траєкторію автомобіля, змінюючи кут повороту ведучих коліс. На відміну від рейок минулого столітт..
3500.00грн
Ремонт рейок

Незалежно від типу кермової рейки (механічна, електрична або гідравлічна), вони ремонтопридатні. Це дозволяє при виникненні несправностей економити кошти і швидко усувати проблему. Звичайно, для цього потрібно кілька умов: своєчасне визначення неприємностей, звернення на автосервіс і досвід майстра.

Типові прояви несправностей

Головне завдання кермової рейки – передати з мінімальними зусиллями команду на колеса під час оберту керма. Проблеми редуктора пов'язані з втратою механізмом ефективності, загальним зносом або виробітком на окремих деталях, критичним забрудненням. Своєчасне обслуговування продовжує ресурс вузла, а звернення до СТО при появі сигналів про розвиток несправностей зменшує витрати на ремонт. До таких сигналів відносяться:

  • Сторонні шуми під час маневрування. Вони спочатку виникають зрідка, наприклад, при крутих кутах повороту. Але потім стають постійними. До шумності роботи додається «віддача» у кермове колесо при наїздах на горби, потрапляння в ями або їзді нерівними покриттями. У таких випадках механіку слід звернути увагу на стан втулок.
  • Люфт на кермі. У кермовому управлінні передбачений мінімальний люфт, але зі збільшенням вільного ходу знижується швидкість реакції коліс на команди, складніше підтримувати курсову стійкість, їзда стає небезпечною. Причин у неприємностей багато, від неправильного регулювання до поломки хрестовини, проблем з підвіскою і загальним зносом кермової.
  • Теча робочої рідини. Порушення герметичності рейки в умовах поверхневого огляду виявити складно. Але краплі мастила на місці стоянки автомобіля вкажуть на необхідність перевірки. Масляні плями сигналізують про проблеми з сальниками, пошкодження пильовиків, критичний виробіток або вплив корозії.

Порядок відновлювальних робіт

Після діагностики, коли неполадки локалізовані, кермова рейка демонтується з автомобіля. Це необхідно для правильної дефектації та зручності реставраційних робіт. Одночасно контролюється стан суміжних вузлів і механізмів підвіски для усунення можливих несправностей. Ремонт рейок виконується поетапно:

  • перевірка стану на спеціальному стенді;
  • повне або часткове розбирання;
  • очищення, промивання, дефектування, при необхідності, шліфування робочих поверхонь;
  • заміна зношених або проблемних запчастин;
  • контроль стану і відновлення вала;
  • збирання, перевірка, установка на автомобіль і регулювання.

Ремонт редукторів – це клопітка робота, що вимагає знань конструктивних особливостей і проблем редукторів різних типів і марок машин. Він може бути повністю виконаний за 3-5 годин або розтягнутися на кілька днів. Для прискорення обслуговування клієнтів в автосервісі "ГУР Сервіс" створили спеціальний обмінний фонд рейок. Тут зібрані відновлені фахівцями компанії рейки різних модифікацій. Ними (при абсолютній відповідності вимогам до конкретного автомобіля) можуть замінюватися проблемні рейки за бажанням клієнтів.