Швидкий пошук товару
Пн-Пт с 9.00 до 18.00
Сб с 9.00 до 14.00
Нд - вихідний

Ваш кошик порожній!

Основні коди помилок рульових систем з електропідсилювачем керма та їх розшифровка

Основні коди помилок рульових систем з електропідсилювачем керма та їх розшифровка

2021-06-30 17:01:55   0   142

Приладова панель автомобіля - справжній помічник водія, який завжди вчасно просігналізує про будь-які негаразди. Наприклад, про необхідність пристебнути ремінь безпеки чи долити бензин. А ще - про будь-які несправності в системі рульового керування, наприклад, про вихід із ладу електропідсилювача керма. Утім, розібратися, що саме сталося, не завжди просто. Але потрібно, адже код помилки - ключ до розуміння того, що трапилося з автомобілем та ЕПК.

Електронний блок управління завжди повідомляє автовласнику про стан машини:

  • Steering locked - рульове управління заблоковано. Таке повідомлення можна побачити, якщо: вийшла з ладу система блокування, знизилася напруга бортмережі, кермо максимально вивернуте.
  • Steering not locked - система рульового управління не заблокована.
  • Turn steering-wheel+start - виникли проблеми з розблокуванням.
  • Check steering - виникли проблеми з кермовою рейкою, ЕПК.

Більшість систем рульового керування з електропідсилювачем цілком здатні самостійно діагностувати несправність та повідомити про неї, надавши код. Це дуже зручно, але варто пам’ятати: код - лише початок на шляху до розв’язання проблеми, перший крок діагностики, а не остаточна відповідь.

Отже, найперша ознака виходу системи з ладу - спрацьовування сигнальної лампочки електронного блоку керування. Про несправність повідомить значок у формі жовтого або червоного керма на панелі керування.

Як розгадати код помилки

Усі помилки закодовані, в різних марок та моделей коди різні, тож для того, аби на 100% визначити проблему та зрозуміти, як її виправити, необхідне спеціальне обладнання.

Код Опис коду
С1000 Помилок не виявлено
С1011 Ланцюг сигналу обертів двигуна автомобіля, немає сигналу
С1012 Ланцюг сигналу датчика швидкості автомобіля, немає сигналу
С1013 Напруга бортової мережі автомобіля нижча за мінімальний поріг
С1014 Напруга на замку запалювання нижча за мінімальний поріг
С1021 Напруга основного виведення датчика моменту
С1022 Напруга контрольного виводу датчика моменту
С1023 Неправильний сигнал основного та/або контрольного виведення датчика моменту
С1024 Датчик моменту, відсутній сигнал
С1031 Датчик розташування рульового валу, несправність ланцюга основного сигналу або невідповідність допустимому діапазону
С1032 Датчик розташування рульового валу, несправність ланцюга контрольного сигналу або невідповідність допустимому діапазону
С1033 Датчик розташування рульового валу, відсутність живлення
С1041 Датчик розташування ротора двигуна, несправність ланцюга фази А або невідповідність допустимому діапазону
С1042 Датчик розташування ротора двигуна, несправність ланцюга фази В або невідповідність допустимому діапазону
С1043 Датчик розташування ротора двигуна, несправність ланцюга фази С або невідповідність допустимому діапазону
С1044 Неправильна послідовність датчика розташування ротора
С1045 Датчик розташування ротора двигуна, відсутність живлення
С1050 Замикання на масу в силових ланцюгах
С1051 Двигун, перевищення току через фазову обмотку А
С1052 Двигун, перевищення току через фазову обмотку В
С1053 Двигун, перевищення току через фазову обмотку С
С1054 Двигун, обрив фазових обмоток
С1055 Двигун, обрив фазової обмотки А
С1056 Двигун, обрив фазової обмотки В
С1057 Двигун, обрив фазової обмотки С
С1058 Двигун, замикання фазової обмотки
С1059 Замикання обмотки фази А двигуна
С1060 Замикання обмотки фази В двигуна
С1061 Замикання обмотки фази С двигуна
С1070 Несправність не визначена
С1071 Блок керування, помилка ОЗП електронного блоку
С1072 Блок керування, помилка ПЗП електронного блоку
С1073 Блок керування, помилка EEPROM електронного блоку
С1074 Реле електронного блоку
С1075 Блок керування, перевищення температури радіатора
С1076 Напруга живлення елементі ЕБК нижча за мінімальний поріг
С1077 Напруга на силових конденсаторах нижча за мінімальний поріг
С1078 Час заряду силових конденсаторів
1079 Ток однієї з фазних обмоток вищий за максимальний поріг
С1080 Пробій одного (як мінімум) із верхніх силових транзисторів

Розберімо коди помилок рульового управління з ЕПК на найпопулярніших марках автомобілів.

Toyota

С1511/11,
С1512/12,
С1513/13
Несправність датчика моменту (1,2,3)
С1514/14 Датчик моменту - несправність у ланцюгу живлення
С1515/15 Датчик моменту - не виконано калібрування “нульової” точки
С1516/16 Датчик моменту - не завершено калібрування “нульової” точки
С1521/21 Електродвигун - перевищено норму струму
С1523/23 Електродвигун - відхилення струму
С1524/24 Електродвигун - неправильна напруга на виході електродвигуна
С1531/31 Блок керування ЕПК - несправність модуля керування
С1532/32 Несправність блоку керування ЕПК
С1533/33 Несправність датчика температури плати блоку керування ЕПК
С1541/41,
С1542/42
Несправність датчика швидкості
C1544/44,
C1545/45
Сигнал датчика частоти обертання колінчастого валу – несправність
C1551/51 Джерело живлення - несправність ланцюга
C1552/52 Напруга живлення блоку керування ЕПК
C1554/54 Реле джерела живлення - несправність ланцюга
C1555/55 Реле електродвигуна - несправність ланцюга

Chevrolet та Suzuki

C1111,
С1113,
С1115
Обрив проводки або коротке замикання (несправність датчика моменту)
С1114 Напруга живлення датчика 5В відрізняється від номінальної (несправність датчика моменту)
С1116 Напруга живлення датчика 8В відрізняється від номінальної (несправність датчика моменту)
С1121 Після запуску двигуна на 4000 об/хв немає сигналу від датчика швидкості авто.
Після запуску двигуна на 2500 об/хв немає сигналу від датчика двигуна протягом 60 с та більше
С1123 Після запуску двигуна на 4000 об/хв немає сигналу від датчика швидкості авто.
Після запуску двигуна на 2500 об/хв немає сигналу від датчика двигуна протягом 30 с та більше
С1124 Затримка сигналу від датчика швидкості авто протягом 5 с та більше
С1122 Несправність джгута проводів
С1141,
С1142,
С1143,
С1144,
С1145
Несправність контактів, обрив проводки або коротке замикання, електродвигун вийшов із ладу
С1151 Несправність контактів, обрив проводки або коротке замикання
С1153 Знижено рівень живлення
С1152,
С1154,
С1155
Внутрішня несправність блоку керування ЕПК

Hyundai

C1200,
C1201
Несправність роботи контролера частоти обертів переднього лівого колеса
C1202 Несправність контролера швидкості переднього лівого колеса
С1203 Несправність контролера швидкості переднього правого колеса
C1204 Порушення роботи датчика антиблокувальної системи переднього правого колеса
C1205 Несправність роботи контролера частоти обертів переднього правого колеса
C1206 Несправність роботи контролера частоти обертів заднього лівого колеса
C1208 Несправність датчика частоти обертів заднього лівого колеса
C1209,
C1210,
C1211
Збій (вихід із ладу) регулятора частоти обертів заднього правого колеса
C1213 Вихід із ладу контролера антипробуксовочної системи
C1245 Несправність лівого контролера антипробуксовочної системи
C1259 Несправність електричного ланцюга живлення регулятора повороту керма
C1260 Пошкодження електричної лінії живлення контролера повороту керма
С1274 Поломка датчика АБС
C1283 Несправність контролера повороту авто довкола вертикальної вісі
C1290 Вихід із ладу датчика кута повороту керма
С1292 Несправність контролера моменту
C1503 Несправність перемикача модуля ESP
C1513 Несправність вимикача педалі гальма
C1555 Зварювання контактних елементів реле електромотора підсилювача рульового управління
C1604 Несправність апаратної частини блоку ESP
C1611 Перевищено час очікування сигналу від електронного блоку управління двигуном на шині CAN
C1652 Помилка сигналу інтерфейсу CAN
C2380 Помилка роботи клапана антипробуксовочної системи

Ford

C1A91 Блок керування не може визначити датчик ABS лівого переднього колеса
C1A95 Несправність контролерів частоти обертів колес. Показники пристроїв не синхронізовані
C1B00 Несправність контролера кута поворота керма
C0051 Відсутня калібровка контролера розташування керма
C1141, C1142 Немає зв’язку з контролерами системи ESP
C1144 Несправність датчика колеса
C1145 Несправність електричної лінії контролера ABS переднього правого колеса
C1155, C1175 Пошкодження електричного ланцюга контролера частоти обертів лівого переднього колеса
C1165, C1235 Вихід із ладу антиблокувальної системи
C1233 Відсутній сигнал контролера частоти обертів лівого переднього колеса
C1278 Несправність регулятора кута повороту
C1279 Несправність контролера швидкості
C1310 Несправність електричного ланцюга тиску контролера переднього лівого колеса
C1956 Пошкодження проводки, що живить датчик кута повороту керма
C1222, C1234 Немає зв’язку зі швидкісним датчиком переднього колеса
C1277 Несправність датчика повороту лівого колеса
C1278, C1955 Несправність контролера кута повороту керма
C1A92, C1A94 Несправність датчиків ABS на передніх колесах
U0428 Збій роботи контролера поворота керма
C1095, C41568 Помилка в роботі системи ABS
C1A77 Несправність системи ESP
U3000 Несправність модуля керування кермом
U3001 Неправильне відключення пристрою керування
B10BD Несправність багатофункціонального перемикача
B1342 Внутрішня несправність блоку системи рульового управління
C1099 Вихід із ладу електричного двигуна системи рульового управління
C1306 Неправильне визначення кута повороту керма
C102D Механічна несправність кермової рейки
U0131 Відсутність зв’язку з мікропроцесорним блоком керування системою підсилювача керма

Audi

011 Вихід із ладу датчика частоти обертів колес
C10AD 29 Вихід із ладу контролера розташування електродвигуна підсилювача керма
00283 Несправність контролера частоти обертів переднього лівого колеса
00285 Несправність контролера частоти обертів переднього правого колеса
00287 Несправність контролера частоти обертів заднього правого колеса
00290 Несправність контролера частоти обертів заднього лівого колеса
02546 Проблеми в роботі механізму упора керма
02557 Помилкове монтажне розташування контролера кута повороту кермаv
18107 Відсутність сповіщень від модуля керування рульової колонки
Р0550 Пошкодження проводки або збій електричного ланцюга контролера тиску на підсилювачі керма
U1121 Немає сигналу від модуля рульового управління
00778 Несправність контролера кута повороту керма
01826 Несправність котролера повороту керма
01964 Проблема регулювання розташування рульової колонки

Nissan

C1290 Помилка в роботі контролера кута поворота керма
P0550 Несправність датчика тиску рульового управління
C1606 Несправності, пов’язані з електропідсилювачем керма: вихід із ладу датчика керма, пошкодження електроприводу, поломка одного з компонентів підсилювача
PS Несправність електропідсилювача керма
C1143 Вихід із ладу контролера швидкості колеса
C1144 Вихід із ладу датчика обертів колеса
C1145 Несправність ланцюга радіочастотного регулювання контролю обертів колес
C1156 Коротке замикання в електричному ланцюгу датчика частоти обертів колес

Citroen

P05D2 (U305D) Немає зв’язку з контролером кута повороту керма
P0636 Некоретна напруга (за межами можливих параметрів) на лінії керування підсилювачем керма
С1135 Загальний код несправностей системи електричного рульового управління
C1210 Несправність модуля ЕПК або некоректне калібрування контролера кута повороту керма
С1404 Несправність ЕПК:
  • вихід із ладу датчика швидкості, розташованого на рульовій колонці
  • пошкодження провідників, що підключені до контролера
  • поганий контакт пристрою з мережею
  • перепади напруги в електромережі авто
U1205 Проблеми зі зв’язком або поганий контакт із контролером кута повороту керма
C1330 Збій роботи контролера швидкості, встановленого на передньому лівому колесі
C1331 Збій роботи контролера швидкості, встановленого на передньому правому колесі
U0122 Відсутність зв’язку з модулем ESP

І хоча на перший погляд перелік вражає, спеціалісти зазначають, що на практиці є три найросповсюдженіші проблеми ЕПК:

  • обрив, замикання чи підгоряння проводів, що забезпечують живлення ЕПК;
  • перегорання запобіжника;
  • низька напруга.

Утім, навіщо гадати, якщо все можна перевірити? “Побачити” коди помилок може лише спеціаліст за допомогою спеціальних приладів. Звісно, можна спробувати зчитати коди через миготіння лампочки діагностики, але це надто складно та недостатньо надійно. Тож аби не ризикувати, варто звернутися до професіоналів, які точно визначать причину виходу рульового управління з ладу.

Своєчасне визначення проблеми та ремонт допоможуть уникнути серйозних негараздів. Продіагностувати кермову рейку та відновити її працездатність здатні справжні майстри - саме такі спеціалісти працюють в “ГУР Сервіс”. Головне - звернутися вчасно, і тоді ремонт займе мінімум часу! Чекаємо на вас у Львові, Луцьку та Ковелі.

Коментарі:
Увага: HTML символи заборонені!