Ваш кошик порожній!
Ваш кошик порожній!
Приладова панель автомобіля - справжній помічник водія, який завжди вчасно просігналізує про будь-які негаразди. Наприклад, про необхідність пристебнути ремінь безпеки чи долити бензин. А ще - про будь-які несправності в системі рульового керування, наприклад, про вихід із ладу електропідсилювача керма. Утім, розібратися, що саме сталося, не завжди просто. Але потрібно, адже код помилки - ключ до розуміння того, що трапилося з автомобілем та ЕПК.
Електронний блок управління завжди повідомляє автовласнику про стан машини:
Більшість систем рульового керування з електропідсилювачем цілком здатні самостійно діагностувати несправність та повідомити про неї, надавши код. Це дуже зручно, але варто пам’ятати: код - лише початок на шляху до розв’язання проблеми, перший крок діагностики, а не остаточна відповідь.
Отже, найперша ознака виходу системи з ладу - спрацьовування сигнальної лампочки електронного блоку керування. Про несправність повідомить значок у формі жовтого або червоного керма на панелі керування.
Усі помилки закодовані, в різних марок та моделей коди різні, тож для того, аби на 100% визначити проблему та зрозуміти, як її виправити, необхідне спеціальне обладнання.
Код | Опис коду |
---|---|
С1000 | Помилок не виявлено |
С1011 | Ланцюг сигналу обертів двигуна автомобіля, немає сигналу |
С1012 | Ланцюг сигналу датчика швидкості автомобіля, немає сигналу |
С1013 | Напруга бортової мережі автомобіля нижча за мінімальний поріг |
С1014 | Напруга на замку запалювання нижча за мінімальний поріг |
С1021 | Напруга основного виведення датчика моменту |
С1022 | Напруга контрольного виводу датчика моменту |
С1023 | Неправильний сигнал основного та/або контрольного виведення датчика моменту |
С1024 | Датчик моменту, відсутній сигнал |
С1031 | Датчик розташування рульового валу, несправність ланцюга основного сигналу або невідповідність допустимому діапазону |
С1032 | Датчик розташування рульового валу, несправність ланцюга контрольного сигналу або невідповідність допустимому діапазону |
С1033 | Датчик розташування рульового валу, відсутність живлення |
С1041 | Датчик розташування ротора двигуна, несправність ланцюга фази А або невідповідність допустимому діапазону |
С1042 | Датчик розташування ротора двигуна, несправність ланцюга фази В або невідповідність допустимому діапазону |
С1043 | Датчик розташування ротора двигуна, несправність ланцюга фази С або невідповідність допустимому діапазону |
С1044 | Неправильна послідовність датчика розташування ротора |
С1045 | Датчик розташування ротора двигуна, відсутність живлення |
С1050 | Замикання на масу в силових ланцюгах |
С1051 | Двигун, перевищення току через фазову обмотку А |
С1052 | Двигун, перевищення току через фазову обмотку В |
С1053 | Двигун, перевищення току через фазову обмотку С |
С1054 | Двигун, обрив фазових обмоток |
С1055 | Двигун, обрив фазової обмотки А |
С1056 | Двигун, обрив фазової обмотки В |
С1057 | Двигун, обрив фазової обмотки С |
С1058 | Двигун, замикання фазової обмотки |
С1059 | Замикання обмотки фази А двигуна |
С1060 | Замикання обмотки фази В двигуна |
С1061 | Замикання обмотки фази С двигуна |
С1070 | Несправність не визначена |
С1071 | Блок керування, помилка ОЗП електронного блоку |
С1072 | Блок керування, помилка ПЗП електронного блоку |
С1073 | Блок керування, помилка EEPROM електронного блоку |
С1074 | Реле електронного блоку |
С1075 | Блок керування, перевищення температури радіатора |
С1076 | Напруга живлення елементі ЕБК нижча за мінімальний поріг |
С1077 | Напруга на силових конденсаторах нижча за мінімальний поріг |
С1078 | Час заряду силових конденсаторів |
1079 | Ток однієї з фазних обмоток вищий за максимальний поріг |
С1080 | Пробій одного (як мінімум) із верхніх силових транзисторів |
Розберімо коди помилок рульового управління з ЕПК на найпопулярніших марках автомобілів.
С1511/11, С1512/12, С1513/13 | Несправність датчика моменту (1,2,3) |
С1514/14 | Датчик моменту - несправність у ланцюгу живлення |
С1515/15 | Датчик моменту - не виконано калібрування “нульової” точки |
С1516/16 | Датчик моменту - не завершено калібрування “нульової” точки |
С1521/21 | Електродвигун - перевищено норму струму |
С1523/23 | Електродвигун - відхилення струму |
С1524/24 | Електродвигун - неправильна напруга на виході електродвигуна |
С1531/31 | Блок керування ЕПК - несправність модуля керування |
С1532/32 | Несправність блоку керування ЕПК |
С1533/33 | Несправність датчика температури плати блоку керування ЕПК |
С1541/41, С1542/42 | Несправність датчика швидкості |
C1544/44, C1545/45 | Сигнал датчика частоти обертання колінчастого валу – несправність |
C1551/51 | Джерело живлення - несправність ланцюга |
C1552/52 | Напруга живлення блоку керування ЕПК |
C1554/54 | Реле джерела живлення - несправність ланцюга |
C1555/55 | Реле електродвигуна - несправність ланцюга |
C1111, С1113, С1115 | Обрив проводки або коротке замикання (несправність датчика моменту) |
С1114 | Напруга живлення датчика 5В відрізняється від номінальної (несправність датчика моменту) |
С1116 | Напруга живлення датчика 8В відрізняється від номінальної (несправність датчика моменту) |
С1121 | Після запуску двигуна на 4000 об/хв немає сигналу від датчика швидкості авто. Після запуску двигуна на 2500 об/хв немає сигналу від датчика двигуна протягом 60 с та більше |
С1123 | Після запуску двигуна на 4000 об/хв немає сигналу від датчика швидкості авто. Після запуску двигуна на 2500 об/хв немає сигналу від датчика двигуна протягом 30 с та більше |
С1124 | Затримка сигналу від датчика швидкості авто протягом 5 с та більше |
С1122 | Несправність джгута проводів |
С1141, С1142, С1143, С1144, С1145 | Несправність контактів, обрив проводки або коротке замикання, електродвигун вийшов із ладу |
С1151 | Несправність контактів, обрив проводки або коротке замикання |
С1153 | Знижено рівень живлення |
С1152, С1154, С1155 | Внутрішня несправність блоку керування ЕПК |
C1200, C1201 | Несправність роботи контролера частоти обертів переднього лівого колеса |
C1202 | Несправність контролера швидкості переднього лівого колеса |
С1203 | Несправність контролера швидкості переднього правого колеса |
C1204 | Порушення роботи датчика антиблокувальної системи переднього правого колеса |
C1205 | Несправність роботи контролера частоти обертів переднього правого колеса |
C1206 | Несправність роботи контролера частоти обертів заднього лівого колеса |
C1208 | Несправність датчика частоти обертів заднього лівого колеса |
C1209, C1210, C1211 | Збій (вихід із ладу) регулятора частоти обертів заднього правого колеса |
C1213 | Вихід із ладу контролера антипробуксовочної системи |
C1245 | Несправність лівого контролера антипробуксовочної системи |
C1259 | Несправність електричного ланцюга живлення регулятора повороту керма |
C1260 | Пошкодження електричної лінії живлення контролера повороту керма |
С1274 | Поломка датчика АБС |
C1283 | Несправність контролера повороту авто довкола вертикальної вісі |
C1290 | Вихід із ладу датчика кута повороту керма |
С1292 | Несправність контролера моменту |
C1503 | Несправність перемикача модуля ESP |
C1513 | Несправність вимикача педалі гальма |
C1555 | Зварювання контактних елементів реле електромотора підсилювача рульового управління |
C1604 | Несправність апаратної частини блоку ESP |
C1611 | Перевищено час очікування сигналу від електронного блоку управління двигуном на шині CAN |
C1652 | Помилка сигналу інтерфейсу CAN |
C2380 | Помилка роботи клапана антипробуксовочної системи |
C1A91 | Блок керування не може визначити датчик ABS лівого переднього колеса |
C1A95 | Несправність контролерів частоти обертів колес. Показники пристроїв не синхронізовані |
C1B00 | Несправність контролера кута поворота керма |
C0051 | Відсутня калібровка контролера розташування керма |
C1141, C1142 | Немає зв’язку з контролерами системи ESP |
C1144 | Несправність датчика колеса |
C1145 | Несправність електричної лінії контролера ABS переднього правого колеса |
C1155, C1175 | Пошкодження електричного ланцюга контролера частоти обертів лівого переднього колеса |
C1165, C1235 | Вихід із ладу антиблокувальної системи |
C1233 | Відсутній сигнал контролера частоти обертів лівого переднього колеса |
C1278 | Несправність регулятора кута повороту |
C1279 | Несправність контролера швидкості |
C1310 | Несправність електричного ланцюга тиску контролера переднього лівого колеса |
C1956 | Пошкодження проводки, що живить датчик кута повороту керма |
C1222, C1234 | Немає зв’язку зі швидкісним датчиком переднього колеса |
C1277 | Несправність датчика повороту лівого колеса |
C1278, C1955 | Несправність контролера кута повороту керма |
C1A92, C1A94 | Несправність датчиків ABS на передніх колесах |
U0428 | Збій роботи контролера поворота керма |
C1095, C41568 | Помилка в роботі системи ABS |
C1A77 | Несправність системи ESP |
U3000 | Несправність модуля керування кермом |
U3001 | Неправильне відключення пристрою керування |
B10BD | Несправність багатофункціонального перемикача |
B1342 | Внутрішня несправність блоку системи рульового управління |
C1099 | Вихід із ладу електричного двигуна системи рульового управління |
C1306 | Неправильне визначення кута повороту керма |
C102D | Механічна несправність кермової рейки |
U0131 | Відсутність зв’язку з мікропроцесорним блоком керування системою підсилювача керма |
011 | Вихід із ладу датчика частоти обертів колес |
C10AD 29 | Вихід із ладу контролера розташування електродвигуна підсилювача керма |
00283 | Несправність контролера частоти обертів переднього лівого колеса |
00285 | Несправність контролера частоти обертів переднього правого колеса |
00287 | Несправність контролера частоти обертів заднього правого колеса |
00290 | Несправність контролера частоти обертів заднього лівого колеса |
02546 | Проблеми в роботі механізму упора керма |
02557 | Помилкове монтажне розташування контролера кута повороту кермаv |
18107 | Відсутність сповіщень від модуля керування рульової колонки |
Р0550 | Пошкодження проводки або збій електричного ланцюга контролера тиску на підсилювачі керма |
U1121 | Немає сигналу від модуля рульового управління |
00778 | Несправність контролера кута повороту керма |
01826 | Несправність котролера повороту керма |
01964 | Проблема регулювання розташування рульової колонки |
C1290 | Помилка в роботі контролера кута поворота керма |
P0550 | Несправність датчика тиску рульового управління |
C1606 | Несправності, пов’язані з електропідсилювачем керма: вихід із ладу датчика керма, пошкодження електроприводу, поломка одного з компонентів підсилювача |
PS | Несправність електропідсилювача керма |
C1143 | Вихід із ладу контролера швидкості колеса |
C1144 | Вихід із ладу датчика обертів колеса |
C1145 | Несправність ланцюга радіочастотного регулювання контролю обертів колес |
C1156 | Коротке замикання в електричному ланцюгу датчика частоти обертів колес |
P05D2 (U305D) | Немає зв’язку з контролером кута повороту керма |
P0636 | Некоретна напруга (за межами можливих параметрів) на лінії керування підсилювачем керма |
С1135 | Загальний код несправностей системи електричного рульового управління |
C1210 | Несправність модуля ЕПК або некоректне калібрування контролера кута повороту керма |
С1404 | Несправність ЕПК:
|
U1205 | Проблеми зі зв’язком або поганий контакт із контролером кута повороту керма |
C1330 | Збій роботи контролера швидкості, встановленого на передньому лівому колесі |
C1331 | Збій роботи контролера швидкості, встановленого на передньому правому колесі |
U0122 | Відсутність зв’язку з модулем ESP |
І хоча на перший погляд перелік вражає, спеціалісти зазначають, що на практиці є три найросповсюдженіші проблеми ЕПК:
Утім, навіщо гадати, якщо все можна перевірити? “Побачити” коди помилок може лише спеціаліст за допомогою спеціальних приладів. Звісно, можна спробувати зчитати коди через миготіння лампочки діагностики, але це надто складно та недостатньо надійно. Тож аби не ризикувати, варто звернутися до професіоналів, які точно визначать причину виходу рульового управління з ладу.
Своєчасне визначення проблеми та ремонт допоможуть уникнути серйозних негараздів. Продіагностувати кермову рейку та відновити її працездатність здатні справжні майстри - саме такі спеціалісти працюють в “ГУР Сервіс”. Головне - звернутися вчасно, і тоді ремонт займе мінімум часу! Чекаємо на вас у Львові, Луцьку та Ковелі.