Швидкий пошук товару
Пн-Пт с 9.00 до 18.00
Сб с 9.00 до 14.00
Нд - вихідний

Ваш кошик порожній!

Промивання системи гідропідсилювача в м. Луцьк

- Ціна може коливатися в залежності від марки автомобіля і складності ремонту.
- Термін ремонту від 2х годин до 1 дня.
- На всі послуги надається обмежена гарантія до 6 місяців з моменту оформлення гарантійного талону в залежності від агрегату, який ремонтується..
+ мастило (окремо) 1л промивочного 100 грн
Є в наявності Ціна: від 400 грн

НАШІ ПЕРЕВАГИ

Гарантія якості
Всі марки машин
Економія на ремонті
Італійські комплектуючі

Завдання гідравлічного підсилювача керма – зменшити поворотні зусилля автомобіля, зробити його управління безпечним і комфортним. Але сучасний ГПК виконує ряд додаткових завдань, до яких відносяться:

  • підтримання курсової стійкості машини;
  • забезпечення прискореної реакції і чутливості механізму управління;
  • підтримка заданої траєкторії руху авто.

Якщо за механізмом не ведеться належний догляд, власник нехтує регламентним ТО, працездатність вузла неминуче знижується, розвиваються несправності, падає ресурс.

Роль мастила в гідравлічній системі

Робочою рідиною в ГПК різних модифікацій є мастило ATF. Воно циркулює в магістралі безперервно, так як гідропідсилювач запускається одночасно з ДВЗ. Мастило виконує три функції:

  • передає на робочі елементи (поршні рейки) тиск від насоса;
  • охолоджує механізм;
  • змащує тертьові деталі і поверхні.

Коли робоча рідина забруднюється – втрачає властивості, виникають перегріви, прискорений знос та інші несправності. Своєчасна заміна ATF, підтримання рівня та контроль чистоти обов'язкові. Вартість ATF і послуг з її заміни нижча за ціну капремонту і вимушеного простою авто.

Причини проблем та спосіб усунення

Безперервна робота гідропідсилювача призводить до значного нагрівання, на вузол впливають температурні перепади і механічні навантаження. Тому навіть при збереженні герметичності магістралі ефективність і мастильні властивості робочої рідини падають. Визначити необхідність звернення в автосервіс можна по зміні кольору мастила, яке стає темним.

Про неминучість заміни також свідчить накопичення забруднень. Головне їх джерело – механічний знос механізму та гідронасоса. У результаті відпрацювання дрібні металеві частки утворюють суспензію і розносяться по всьому вузлу. Дія такого мастила схожа на дію абразиву і швидко «з'їдає» елементи ГПК. Це головна причина дорогих проблем, ціна усунення яких капремонт або заміна механізму.

Але запобігти проблемам без надмірних витрат легко. Досить ретельно промити контур і залити свіжу робочу рідину. Зробити це швидко, недорого і якісно допоможуть на СТО «ГУР Сервіс» Луцька. Записатися ви можете за телефоном на зручний час.

Процес виконання робіт

Промивання магістралі та заливку нової робочої рідини рекомендується проводити щорічно. Ця профілактична міра дозволяє підтримувати контур у чистоті та мінімізувати знос. Брудна олія призводить до несправностей кермового механізму в цілому. Для промивання можна придбати ATF, але краще використовувати спеціальну рідину, вона надійно прибирає сміття, старе мастило, очищає важкодоступні ділянки. Хід робіт виглядає так:

  • робоча відкачується з бачка та зливається з магістралі;
  • всередину заливають засіб для чищення;
  • мотор запускається, кермо провертається до упору в різні боки кілька разів;
  • рідина зливається, при сильних забрудненнях процес повторюється;
  • заливається нова рідина.

Після перевірки герметичності контуру слід видалити бульбашки повітря з системи. Для якісного результату потрібні спецобладнання та інструмент, кваліфікований механік з досвідом.

Ви можете отримати послугу за адресою

вул. Теремнiвська, 29а

Написати відгук