Швидкий пошук товару
 Мій аккаунт
Пн-Пт с 9.00 до 18.00
Сб с 9.00 до 14.00
Нд - вихідний

Ваш кошик порожній!

Регулювання рульової рейки на автомобілі у Ковелі

Є в наявності Ціна: від 100 грн

НАШІ ПЕРЕВАГИ

Гарантія якості
Всі марки машин
Економія на ремонті
Італійські комплектуючі

Більшість вузлів сучасних автомобілів не можуть похвалитися таким великим ресурсом, як кермове управління. Воно здатне витримати до 15 років експлуатації і сотні тисяч кілометрів пробігу. Але розрахований даний ресурс на якісні дороги і робочі рідини, використання оригінальних запчастин і проходження своєчасного технічного огляду.

В Україні механізм відчуває підвищені навантаження, нерідко відсутнє кваліфіковане обслуговування, якість паливно-мастильних матеріалів і комплектуючих під питанням. Однією з умов довготривалої експлуатації є і регулювання кермової рейки на автомобілі. Некоректне налаштування і розхитаність механізму провокує прискорення зносу і виникнення проблем набагато раніше розрахункових термінів.

Характерні проблеми та спосіб усунення

Розглянемо варіант, коли всі елементи в робочому стані. Конструкція кермового управління розрахована на сполучення зубчастої пари (шток / шестерня) без зазору. Для коректної роботи вузла потрібні відсутність великого люфту (максимум 10 градусів) або перетяжки регулювального гвинта, наявність достатньої кількості масла без сторонніх включень. Якщо цього немає, поступово з'являються стуки, порушується легкість і ефективність управління. Виділяють ряд причин несправностей:

  • проблеми з тягою і наконечниками, елементами підвіски;
  • порушення кріплень картера, кронштейна або кермової сошки;
  • розбалансування сполучення зубчастої пари, виставленого виробником;
  • виробіток, пов'язаний з природним зносом деталей.

Щоб не доводити до ремонту, слід звертати увагу на сигнали про несправності, які подає машина: сліди мастила на кермовому управлінні і під авто, «важке» кермо, закушування, втрата стійкості, стукіт та ін. Та обов'язково записатися на діагностику. Фахівці СТО «ГУР Сервіс» в Ковелі швидко визначать проблему і кваліфіковано усунуть її за невелику вартость. Якщо проблема переросте в глобальну, ціна капремонту або заміни механізму буде набагато вищою.

Хід виконання робіт

Регулювання кермової рейки на автомобілі – проста операція, яку виконати самому нескладно. Досить використовувати люфтомер і допомогу напарника. Але це в ідеальному варіанті. Якщо в процесі виявляються поломки підвіски або деталей рульового управління, рекомендуємо проводити процедуру на автосервісі, де їх гарантовано усунуть фахівці. Іноді достатньо встановити ремкомплект, іноді доведеться ставити новий вузол.

В автосервісі ви зможете паралельно перевірити працездатність суміжних систем, поміняти розхідники і робочі рідини, усунути дрібні відхилення. Тобто, зробити комплексний техогляд. Що стосується регулювання, то воно робиться по кроках:

  • машину фіксуємо на естакаді або ямі з виставленим в нейтральне положення кермом;
  • вимірюємо вільний хід люфтоміром;
  • підтягуємо регулювальний гвинт по пів обороту;
  • перевіряємо люфтоміром кут і легкість обертання керма.

Після закінчення процедури повинні пропасти сторонні шуми і стукоти, повернутися легкість управління і курсова стійкість. Все це перевіряємо в русі активним маневруванням. Рульове колесо при поворотах має вільно повертатися у вихідне положення.

У запущених випадках, при виявленні додаткових проблем або коли ви не впевнені у власних силах, звертайтеся до «ГУР Сервіс» в Ковелі. Вартість послуг тут доступна, а якість кожної операції гарантується.

Ви можете отримати послугу за адресою

пер. Ватутіна

Написати відгук