НАШІ ПЕРЕВАГИ




Розподільний механізм (його ще називають розподільник або золотник) є високоточним вузлом, чутливим до стану комплектуючих і якості мастила. Ознаками несправності і необхідності ремонту розподільника є:
- туге кермо;
- мимовільний поворот керма;
- наявність люфту;
- сторонні звуки, стукіт під капотом.
Особливості ремонтних робіт.
Стандартний ремонт розподільника відбувається поетапно:
- Проводиться заміна ремкомплекта, в який входять верхній і нижній сальники, кільця ущільнювачів розподільника, тефлонові кільця і опорні втулки.
- При потребі, коли кермо не працює в одну чи іншу сторону, потрібно замінювати золотник розподільника кермової рейки.
Якщо виявлені сліди виробітку від сальника на внутрішній поверхні корпусу розподільника, в такому випадку його гільзують. Раковини, які утворюються внаслідок корозії на валу, руйнують внутрішню поверхню сальників, тому ушкоджену корозією деталь шліфують, відновлюють поверхню. Поверхня розподільника має бути ідеально гладкою без подряпин і виробітку. Пізніше його хромують і полірують.
Ремонт розподільника кермової рейки не є простим, тому його варто довірити професіоналам. Наше СТО «ГУР Сервіс» спеціалізується на ремонті кермових рейок та насосів, а також окремих їх деталей. Фахівці нашого сервісу перевірять стан рейки і знайдуть причину несправності на спеціальному діагностичному стенді. Записатися на діагностику кермової рейки або ремонт розподільника на СТО «ГУР Сервіс» Ви можете в телефонному режимі.
Зверніть увагу, лише після розбирання вузла і дефектації деталей можна визначити вартість ремонту. Ціна залежить від складності ремонту та стану елементів.
Ви можете отримати послугу за адресою
с. Муроване,