Швидкий пошук товару
 Мій аккаунт
Пн-Пт с 9.00 до 18.00
Сб с 9.00 до 14.00
Нд - вихідний

Ваш кошик порожній!

Гільзовка корпусу кермової рейки в м. Луцьк

Є в наявності Ціна: від 2000 грн

НАШІ ПЕРЕВАГИ

Гарантія якості
Всі марки машин
Економія на ремонті
Італійські комплектуючі

Гільзовка розподільника рейки кермового управління застосовується як альтернатива заміні золотника. Вартість нових комплектуючих висока, тому реставрація внутрішньої поверхні корпусу шляхом розточування з подальшою запресовкою гільзи на СТО є оптимальним рішенням.

Як відбувається відновлення

Гільзовка розподільника рейки полягає в акуратній розточці корпусу і запресовування всередину підготовленої гільзи з латуні. Гільза виконується зі спеціальної втулки, в якій виконані отвори для забезпечення циркуляції робочої рідини.

Усередині розточується отвір відповідного діаметру, який потім полірується. Гільзування – єдиний спосіб реставрації золотника, в якому штатний ремкомплект для усунення кільцевого виробітку не передбачений виробниками.

Причини появи і порядок усунення

Через природний знос на внутрішній поверхні корпусу золотника утворюється кільцевий виробіток. Процес провокується впливом на контактну поверхню тефлонових кілець, а також стружка, яка утворюється при зносі гидронасоса. Кільця і металева стружка інтенсивно труться об поверхню корпусу розподільника, утворюючи виїмку. Поступово притискна сила зростає, кільця змикаються і повністю перекривають рух мастила.

Це несе два негативних наслідки: збільшення виробітку і нездатність кілець ущільнювачів ефективно утримувати і розподіляти робочу рідину. Можна замінити розподільник на автосервісі, що швидко, але дорого за ціною, або використовувати гільзування.

Прояви несправності

Спочатку водій відчуває, що кермо стало важчим. Це не обов'язково виробіток на золотнику, на його наявність вказують такі сигнали: уповільнення реакції автомобіля на обертання керма;

  • поява ривків під час обертання в одну або обидві сторони;
  • ефект закушування, який тимчасово пропадає при прогріванні автомобіля;
  • поява масляної течі з розподільника.

Відновлювальним роботам повинна передувати професійна діагностика, на яку можна записатися на СТО «ГУР Сервіс» в Луцьку за телефоном. Вона дозволить точно локалізувати несправність і визначити способи усунення. Одночасно усуваються й інші виявлені неполадки в кермовому управлінні і суміжних вузлах.

Порядок виконання робіт

Процедура гільзування займає кілька годин, в найскладніших випадках – до доби. Процес на СТО виконується в кілька етапів:

  • демонтаж, розбирання рейки, зняття золотника;
  • перевірка стану (зуби, вал та ін.);
  • розточування розподільника і запресовування втулки;
  • розточування гільзи, висвердлювання під канали отворів;
  • збирання й установка.

На спеціалізованому автосервісі «ГУР Сервіс» є діагностичне обладнання і точні інструменти, досвідчені механіки. Будь-які проблеми з кермовим управління усуваються оперативно і недорого. Компанія відновлює системи кермового управління будь-яких типів і модифікацій, в тому числі гідропідсилювачі, насоси і більш дрібні елементи.

Ви можете отримати послугу за адресою

вул. Теремнiв

Написати відгук