Швидкий пошук товару
 Мій аккаунт
Пн-Пт с 9.00 до 18.00
Сб с 9.00 до 14.00
Нд - вихідний

Ваш кошик порожній!

Шліфування штока рейки у Ковелі

Є в наявності Ціна: від 500 грн

НАШІ ПЕРЕВАГИ

Гарантія якості
Всі марки машин
Економія на ремонті
Італійські комплектуючі

Шток рейки виконує в кермовому механізмі задачу зв'язку шестерні або черв'ячного вузла розподільника з кермовими наконечниками, що відповідають за поворот коліс. Від ефективної роботи вала залежить продуктивність роботи кермового управління в цілому. Якщо механізм налагоджений правильно, навантаження на кермо буде мінімальним.

Коли потрібне шліфування

Коли всередину вузла проникає волога (зазвичай через пошкоджений пильовик), на валу утворюється корозія. При сильному ступені вираженості вона зменшує працездатність механізму, паралельно негативно впливає на інші елементи:

  • тверді частинки включень робоча рідина розносить по всій системі, прискорюючи знос, а також руйнуючи ущільнювачі і дрібні деталі;
  • внаслідок корозії шток деформується і перекручується, щільність посадки втулок і сальників пропадає, герметичність втрачається, ефективність роботи падає.

Щоб переконатися в несправності штока і необхідності його шліфування або заміни потрібний демонтаж, розбирання і дефектація. Але попередньо дізнатися про назрілу проблему допомагають характерні ознаки:

  • з'являються шуми і стуки в районі кермового управління;
  • обертання кермового колеса стає тугим;
  • люфт стає більш вираженим;
  • колеса перестають повертатися на вірний кут.

Коли в автосервісі з'ясували, що причина несправності в штоку, механік визначає доцільність шліфування. Якщо сильно пошкоджені або вироблені зуби, альтернативи заміні немає. Одночасно перевіряються елементи ходової, пов'язані з управлінням, замінюються витратні матеріали (пильовик, підшипники, втулки і сальники), контролюється герметичність магістралі. Якщо ціна капремонту дуже висока, рекомендується встановити новий вал або рейку в зборі.

Етапи реставрації

Щоб отримати доступ до внутрішніх елементів, на СТО вузол знімають і розбирають. Проводиться візуальний огляд і дефектовка, при виявленні корозії визначають ступінь її вираженості. На шліфування приймають деталі з незначною корозією. Якщо уражений шар до 1 мм, застосовується проточка на токарному верстаті.

В результаті діаметр штока зменшується, знадобиться підбір сальників відповідного розміру. Якщо це не вдалося, механіки застосовують напилення металу до отримання вихідного діаметра. Після напилення деталь шліфують і наносять захисне покриття. Після збирання вузол проходить стендову перевірку працездатності.

Що пропонує «ГУР Сервіс»

Спеціалізація компанії на відновленні систем кермового управління і гідропідсилювачів дозволяє запропонувати клієнтам ряд переваг. Це наявність досвідчених майстрів, знайомих з кермовим управлінням всіх типів різних модифікацій і моделей авто. Це оснащення професійним діагностичним і ремонтним обладнанням. Найважливіше – оптимальна вартість послуг і гарантії якості всіх операцій.

Ви можете записатися на діагностику в «ГУР Сервіс» м. Ковель за телефоном, обравши зручний день і комфортний час. Тривалість ремонту і його ціна залежать від результатів діагностики, складності несправностей, марки автомобіля, обсягу супутніх робіт.

Ви можете отримати послугу за адресою

пер. Ватутіна

Написати відгук