НАШІ ПЕРЕВАГИ
Рейка є відповідальним вузлом системи управління машин всіх марок і модифікацій. Для комфорту управління на багатьох моделях застосовується гідропідсилювач. Призначення рейкового механізму в передачі колесам команди на поворот і забезпеченні зниження зусиль при обертанні керма.
Середній ресурс вузла становить 150-200 тисяч кілометрів пробігу. Він в значній мірі залежить від умов експлуатації, проведення ТО і заміни розхідників, цілісності пильовика, якості комплектуючих та інших факторів. Відомі проблеми кермового управління усуваються заміною механізму або його реставрацією. Іноді вузол замінюється відремонтованим, що за вартістю дешевше покупки нового.
Процес зняття
Перед прийняттям рішення про ремонт / заміну потрібна професійна діагностика з обов'язковим демонтажем і розбиранням. Цю операцію фахівці СТО «ГУР Сервіс» проводять в декілька кроків:
- установка керма в нейтральне положення;
- ослаблення і від'єднання карданного валу;
- від'єднання наконечників (кермових тяг);
- демонтуються або послаблюються подушки двигуна;
- якщо вихлопна труба заважає роботі, вона приспускається;
- далі опускається підрамник, від нього відкручуються кріплення рейки;
- від'єднуються гідравлічні трубки, акуратно зливається мастило з контуру;
- кермова рейка демонтується і переноситься на стенд.
Процедура може затягнутися при незадовільному стані різьбових з'єднань і / або кріплень. У цьому випадку використовується спеціальна рідина (типу ВД). В процесі стендової діагностики всі поломки і їх причини виявляються. Приймається рішення: відновлювати механізм або купувати новий. Купити рейку потрібно в разі критичного зносу, складних пошкоджень, при високій вартості ремонту.
Порядок установки
Після придбання нової або відновлення проблемної рейки механік автосервісу збирає механізм і встановлює в зворотному порядку на автомобіль. В процесі обов'язково:
- ретельно змащуються болти, щоб підвищити стійкість до корозії і полегшити демонтаж в черговий раз;
- подушки силового агрегату і підрамник підтягуються з рекомендованим зусиллям;
- підключається гідравліка, перевіряється герметичність з'єднань;
- встановлюються на місце кермові наконечники;
- в систему заливається нове мастило;
- з контуру видаляються бульбашки повітря шляхом розповітрювання;
- виконується перевірка працездатності механізму.
Компанія «ГУР Сервіс» є спеціалізованим автосервісом, обслуговуючим системи кермового управління, гідропідсилювачі та їх компоненти. Тому якість робіт гарантується. Тут досить досвідчених майстрів, які вивчили особливості рейкових механізмів всіх типів, використовується професійне діагностичне і ремонтне обладнання.
Точна вартість робіт з реставрації або заміни комплектуючих залежить від стану вузла, результатів діагностики і наявності додаткових робіт. Має значення модель і модифікація автомобіля, наявність ГПК в комплектації. Записатися на діагностику в «ГУР Сервіс» в Ковелі можна за телефоном, вибравши зручну дату і час.
Ви можете отримати послугу за адресою
пер. Ватутіна