Швидкий пошук товару
 Мій аккаунт
Пн-Пт с 9.00 до 18.00
Сб с 9.00 до 14.00
Нд - вихідний

Ваш кошик порожній!

Ремонт розподільника кермової рейки у Ковелі

Є в наявності Ціна: від 1800 грн

НАШІ ПЕРЕВАГИ

Гарантія якості
Всі марки машин
Економія на ремонті
Італійські комплектуючі

Механізм розподілу – центральний елемент рейки. Це високоточний вузол, що передає зусилля на колеса при поворотах. У момент маневрування золотник (друга назва вузла) направляє під тиском робочу рідину в лівий або правий циліндри. Одночасно знижується зусилля, з яким повертається кермо. Деякі модифікації золотників неремонтопридатні і підлягають обов'язковій заміні. Але і тут спеціалізований автосервіс може допомогти заощадити гроші.

Ремонт розподільника кермової рейки дає можливість на 100% відновити функціональність і продуктивність механізму. На СТО «ГУР Сервіс» також допоможуть перевірити і відремонтувати гідропідсилювач й інші елементи кермового управління.

Основні сигнали про поломки

Слід знати, що золотник примхливо реагує на погане мастило, бруд, знос і якость комплектуючих. Якщо корпус пошкоджений або зношений, з’явилася кільцева виїмка, гідравлічний контур забитий брудом, металевою стружкою і домішками, це прискорює розвиток проблем. Є кілька характерних ознак неполадок, які легко помічає уважний автовласник:

  • Автомобіль втрачає курсову стійкість. Якщо його «веде», проблема може полягати в підвісці, гумі, регулюваннях або гальмівній системі. Коли винен розподільник, то усунення перерахованих причин стійкість не поверне.
  • Кермо стає «важким». При повороті в одну або обидві сторони доводиться докладати помітно більше зусиль, ніж раніше. Несправність пов'язана з утворенням проточок (кільцевих виїмок) або руйнуванням кілець.
  • Збільшення вільного ходу. У всіх виробників авто допустимий люфт не перевищує 10 градусів. Коли він істотно більше, то кермове управління розрегульоване, зношене, частина деталей може виявитися пошкодженою або зношеною. Якщо неприємності не пов'язані з важелями, наконечниками й іншими елементами ходової, необхідно перевірити рейку.
  • Незвичні стукіт і шум при поворотах. Вони вказують на механічні несправності як в ходовій і підвісці, так і в системі управління. Знадобиться професійна діагностика для локалізації поломки і усунення причин.

Записатися на діагностику на СТО «ГУР Сервіс» в Ковелі рекомендуємо відразу після виявлення сигналів про неполадки. Іноді причина в торсіоні, який деформований і перешкоджає відкриванню каналів для робочої рідини. Таке зустрічається у деяких модифікацій Спринтерів.

Порядок реставрації вузла

Відновлення золотника рейки включає повну заміну витратних матеріалів (кільця ущільнювачів, втулки, сальники, вставки). Для цього більшість автовиробників випускає ремкомплекти. Процес відбувається в кілька етапів:

  • знімання, розбирання і дефектація;
  • використання ремкомплекта для кермового управління;
  • при виявленні корозії на штоку – шліфування вала або проточка;
  • при виявленні кільцевого зносу всередині корпусу золотника – гільзовка;
  • збирання, перевірка і установка.

Якщо поверхні шліфувалися, проточувалися або напилювалися, після цього їх полірують та хромують. Якщо вартість відновлення занадто висока або неможлива, встановлюється інший вузол. Остаточна ціна ремонтних робіт на СТО «ГУР Сервіс» визначається тільки після діагностики, як і час на відновлення.

Ви можете отримати послугу за адресою

пер. Ватутіна

Написати відгук