Пн-Пт с 9.00 до 18.00
Сб с 9.00 до 14.00
Нд - вихідний

Ваш кошик порожній!

Ремонт насосів

Показати
Сортувати:
0
Професійну допомогу автовласникам з реставрації, обслуговування і ремонту насосів гідропідсилювача в Луцьку надає "ГУР Сервіс". Насос є серцем гідропідсилювача керма, мінімізуючи зусилля, необхідні водієві при маневруванні. Агрегат вмикається відразу з запуском мотора і ..
900.00грн
0
Як відремонтувати насос електропідсилювача у Луцьку На відміну від гідропідсилювачів з механічним насосом з ремінним приводом, в ЕПК використовуються компактні електричні пристрої, оснащені додатковим блоком контрольних і керуючих датчиків. Це дозволило зменшити ..
900.00грн
Ремонт насосів

Призначення насоса системи кермового управління — знижувати зусилля оберту керма під час маневрування. Це підвищує комфорт управління і знижує втому водія, пом'якшує ударне навантаження на систему управління. Знаходячись під значним навантаженням, насос вимагає періодичного обслуговування, має кінцевий ресурс. Пристрій ремонтопридатний, вартість і складність реставрації залежить від модифікації і ступеня зносу агрегату. Автовиробники використовують механізми двох типів:

  • Гідравлічні (ГПК), в яких передбачений замкнутий контур з робочою рідиною. Приводиться агрегат від двигуна за допомогою ременя. Такі насоси відрізняються підвищеною потужністю і довговічністю.
  • Електричні (ЕПК). Основою конструкції є електромотор, який приводить в дію механізм, а також система датчиків, що регулюють його роботу.

Крім відмінностей в конструкції і розмірах (ЕПК набагато компактніший), є особливості пристрою систем для різних автомобілів, які необхідно знати майстру. Досвідчений механік виконає відновлення пристрою за кілька годин, якщо не буде необхідності в складних додаткових роботах.

Основні ознаки несправностей

Незважаючи на відмінності різних типів і модифікацій агрегатів, типові ознаки неполадок у агрегатів подібні. До них відносяться:

  • поява вібрацій на кермовому колесі, характерна «віддача» у вигляді поштовхів під час пересування нерівними покриттями або попаданні в ями, наїзді на горби;
  • труднощі з маневруванням, стає все складніше обертати кермо;
  • сторонні шуми (гул, виття і/або вереск), які виникають в ЕПК під час маневрування, а у гідравлічних системах навіть під час запуску ДВЗ;
  • поява течі в районі кермового управління.

Тільки діагностика допоможе точно визначити, що причиною несправності є насос. До поломок можуть привести розгерметизація гідравліки, неполадки з сальниками або шлангами, несправні датчики, окислення контактів або обрив ланцюга, прослизування приводного ременя, механічні пошкодження. Навіть у разі поломки насоса управління автомобілем утруднено, але можливо. Але фахівці рекомендують негайно вирушати до автосервісу.

Хід відновлювальних робіт

ГУР Сервіс оснащений всім необхідним, щоб виявити і локалізувати неполадки. Ремонтним роботам передує кваліфікована діагностика з використанням спеціальних стендів. Реставрація виконується покроково:

  • демонтаж пристрою з автомобіля;
  • ретельне очищення і промивання всіх елементів;
  • дефектовка для визначення проблемних деталей і загального стану вузла;
  • перевірка робочих поверхонь вала і дзеркал, при необхідності — шліфування;
  • заміна запчастин та витратних матеріалів (пильовиків, втулок, вала, сальників, підшипників, контактів, датчиків та ін.);
  • збірка, стендова перевірка результатів ремонту та установка на автомобіль.

Якщо діагностика показує, що відновлення насоса займе чимало часу або обійдеться дорого, клієнту пропонується альтернатива. У компанії є обмінний фонд ретельно відновлених і перевірених агрегатів. Можна замінити проблемний пристрій на аналогічний з гарантією.