Пн-Пт с 9.00 до 18.00
Сб с 9.00 до 14.00
Нд - вихідний

Ваш кошик порожній!

Ремонт рейок

Показати
Сортувати:
0
Механічна кермова рейка без підсилювачів — досить простий механізм, який виконує важливу функцію. Під час повороту керма саме через неї на колеса передається зусилля, змушуючи їх синхронно повертатися. Так водій задає траєкторію автомобіля, робить маневри щодо її зміни. ..
3500.00грн
0
Разом з обертом керма провідні колеса синхронно змінюють кут повороту. Відбувається це завдяки кермовій рейці. Саме цей вузол передає зусилля від керма до коліс, дозволяючи водієві задавати траєкторію руху. Механічні рейки застаріли. На зміну їм прийшли агрегати з підсилюва..
3500.00грн
0
Для передачі зусилля від кермового колеса на кермові тяги коліс у системі кермового управління передбачена кермова рейка. Це механічний, гідравлічний або електричний механізм, який вимагає постійної діагностики і профілактики. Особливо актуальна профілактична ревізія для..
3500.00грн
Ремонт рейок

Чітка робота редуктора дозволяє ефективно передавати команди на колеса від керма через спеціальні механізми. Існує кілька типів рейок, якими комплектуються сучасні машини: механічні, гідравлічні і електричні. Вони функціонують за єдиним принципом, але мають конструктивні і інші особливості, які обов'язково слід враховувати при ремонті.

Редуктор є важливим вузлом системи КУ. Він піддається підвищеним навантаженням і має кінцевий ресурс, але не вимагає обов'язкової заміни навіть при серйозних поломках. Більшість неприємностей відносно недорого і швидко можуть усуватися ремонтом або установкою відновленого агрегату замість проблемного.

Типові несправності і їх ознаки

Незважаючи на безліч модифікацій і кілька типів пристроїв, всі автомобільні редуктори КУ мають схожі проблеми. Більшість з них пов'язано з природним зносом, механічної виробіткою і регулюванням, внутрішніми забрудненнями. Є три характерних сигнали, що вказують на необхідність ремонту або обслуговування кермової рейки:

  • Збільшений люфт. Він призводить до труднощів з маневруванням і забезпеченням курсової стійкості, зменшує швидкість реакції авто, що знижує безпеку їзди і загальну керованість. Причиною може бути загальна розбалансування системи КУ, природний знос, поломка хрестовини і інші неприємності.
  • Течі робочої рідини. Виявити їх на самій рейці досить складно, але після стоянки під цим вузлом утворюються масляні плями, на які слід звернути увагу. Масляна теча свідчить про проблеми з сальниками, порушення герметичності агрегату, виробітку, корозію і загальний знос.
  • Шуми і сторонні звуки. Спочатку вони з'являються при великих кутах повороту, потім - при звичайному маневруванні і на нерівностях дороги. При наїздах на горби, перешкоди і попадання в ями на кермо передаються поштовхи. Слід перевірити стан втулок.

Хід відновлювальних робіт

Так як реставрація рейок – надзвичайно кропіткий процес, що вимагає спеціалізованих навичок, в автосервісі "ГУР Сервіс" до неї залучаються тільки досвідчені майстри. Слід правильно діагностувати проблему, акуратно демонтувати вузол і перевірити на стенді. У роботу входять:

  • часткове або повне розбирання;
  • зовнішня і внутрішня очистка;
  • дефектация вузла і його елементів з виявленням несправних деталей
  • перевірка стану зубчатого вала;
  • заміна запчастин (кілець, сальників тощо.);
  • шліфування при необхідності;
  • збірка, установка і регулювання.

Важливим фактором для клієнтів є оперативність роботи. Заздалегідь визначити час ремонту неможливо. Це залежить від стану рейки і складності реставрації. Але можливо в рази скоротити ремонт, якщо замість старого редуктора поставити попередньо відновлений з обмінного фонду "ГУР Сервіс".