Швидкий пошук товару
 Мій аккаунт
Пн-Пт с 9.00 до 18.00
Сб с 9.00 до 14.00
Нд - вихідний

Ваш кошик порожній!

Заміна бачка ГПК у Ковелі

Є в наявності Ціна: від 100 грн

НАШІ ПЕРЕВАГИ

Гарантія якості
Всі марки машин
Економія на ремонті
Італійські комплектуючі

Конструкція будь-якого гідропідсилювача передбачає наявність накопичувального резервуара для мастила. З розширювального бачка робоча рідина потрапляє у гідронасос, з нього під тиском надходить до поршнів рейки, після чого по зворотній магістралі йде назад до резервуару. Корпус пристрою виконується з пластика, що дає можливість контролювати рівень рідини в системі. У корпусі передбачений фільтр.

Простота конструкції і надійність дозволяє використовувати бачок весь експлуатаційний термін автомобіля. Але існує ряд негативних факторів, через які ресурс значно скорочується. Це хімічні та температурні впливи, пошкодження та порушення герметичності. У цих випадках без допомоги спеціалізованого автосервісу не обійтися. Вартість заміни даного елемента ГПК невелика, проте це дозволяє повністю усунути проблеми, якщо у гідропідсилювачі відсутні інші несправності.

Характерні проблеми

Самостійно їх виявити нескладно. Несправність бачка проявляється падінням продуктивності ГПК і збоями, масляними течами (у місцях з'єднання з магістралями, з-під пробки і/або кришки) і розривами шлангів. Причин кілька:

  • надмірно стягнуті у місцях кріплення шлангів хомути, що призводить до тріщин;
  • ударні навантаження, механічні пошкодження і руйнування корпусу;
  • перепади температури;
  • засмічений фільтр, який перешкоджає вільній циркуляції робочої рідини, піднімає тиск у зворотній магістралі;
  • руйнівний вплив хімічно активного середовища.

Бачок гідропідсилювача ремонту та реставрації не підлягає, при несправності необхідна установка нового. Тому відразу після виявлення проблеми потрібно відвідати СТО «ГУР Сервіс», де проведуть професійну діагностику, швидко виявлять і усунуть джерело неприємностей, замінять комплектуючі та робочу рідину. При цьому рекомендується виконати ретельну промивку магістралі, щоб прибрати залишки виробітку, металеву стружку та бруд. Ціни на послуги конкурентні, уточнити їх і записатися до автосервісу у зручний час ви можете за телефоном. Результати гарантуються.

Хід робіт по заміні

Процедура відносно нескладна, але вимагає досвіду та професіоналізму, знань різних типів ГПК та модифікацій авто. Знадобиться рідина для промивки, свіжа олія. Роботи виконується по кроках:

  • пробка бачка відкручується, відпрацювання відкачується;
  • за допомогою очищуючої рідини виконується промивка;
  • послаблюються і зсуваються хомути кріплень всмоктуючої і зворотньої магістралей;
  • шланги ВТ і НТ відєднуються від корпусу;
  • знімається хомут кріплення масляного резервуара разом з кільцем ущільнювача;
  • бачок обережно демонтується.

Установку нового масляного резервуара майстер виконує у зворотному порядку. Після цього проводить контроль герметичності контуру. По завершенню робіт виконується розповітрювання, в процесі якого з магістралі забирається зайве повітря. На запущеному двигуні кермо провертається 3-5 разів вліво/вправо до упору. Після цього у бачок до відмітки MAX доливається робоча рідина.

Ви можете отримати послугу за адресою

пер. Ватутіна

Написати відгук