НАШІ ПЕРЕВАГИ
У гідропідсилювачах сучасних машин передбачений розширювальний бачок, який є накопичувальним резервуаром для робочої рідини. Звідси РР надходить до насосу, звідки під тиском направляється до рейки. Далі по зворотній магістралі (шланг низького тиску) повертається у бачок, цикл повторюється. Корпус пристрою виконується з пластика, що дозволяє контролювати рівень, забезпечується фільтром для мастила.
Ресурс даного елемента ГПК не регламентований. Він може безвідмовно служити весь термін експлуатації автомобіля. Але під впливом ряду негативних факторів нерідко приходить до непридатності, пошкоджується, втрачає герметичність і доставляє інші проблеми. У більшості випадків доводиться звертатися до автосервісу за допомогою. Ціна бачка невелика, послуга з заміни коштує недорого, але дозволяє на 100% усунути проблеми, якщо інші поломки ГПК відсутні.
Характерні несправності
Їх нескладно виявити при візуальному огляді або відчути при маневруванні. Проблеми проявляються масляними течами у місцях кріплень шлангів або з-під кришки і/або пробки, розривами шлангів, збоями гідропідсилювача. Причинами є:
- сильні забруднення фільтра, аж до повної непрохідності, що критично впливає на збільшення тиску в шлангах низького тиску;
- вплив хімічно активної рідини (ATF);
- ударні та механічні пошкодження, що призводять до руйнування корпусу;
- надмірно перетягнуті хомути, які пошкоджують місця кріплень шлангів;
- перепади температури.
Цей елемент гідропідсилювача неремонтопридатний, тому при пошкодженнях потрібна установка нового. Виявивши несправність, звертайтеся на СТО «ГУР Сервіс» Луцька. Тут допоможуть оперативно впоратися з будь-якими порушеннями гідропідсилювача, проведуть діагностику, виконають заміну робочої рідини і бачка, усунуть поломки. Вартість послуг конкурентна, до послуг клієнтів професіоналізм і досвід механіків, спецобладнання та інструменти. Ми допоможемо відновити ефективність роботи ГПК і підняти ресурс механізму. Записатися до автосервісу ви можете за телефоном.
Порядок виконання робіт
Одночасно із заміною бачка рекомендуємо ретельно промити магістраль від залишків виробітку та забруднень. Для установки нової запчастини знадобиться промивна рідина, свіжа ATF і хрестоподібна викрутка. Все виконується по кроках:
- відкручується пробка, відпрацьована рідина відкачується;
- виконується промивка;
- послаблюються хомути на шлангах ВТ і НТ, зсуваються з місць фіксації;
- знімаються шланг і зворотна магістраль;
- відкручується і демонтується кріпильний хомут разом з ущільнюючим кільцем;
- демонтується старий накопичувальний резервуар.
Установка виконується у зворотній послідовності. У різних моделях автомобілів і варіантів ГПК є певні нюанси ТО, але майстри «ГУР Сервіс» їх вивчили, мають величезний досвід, тому складнощів і проблем не буде, результат гарантований. У самому кінці потрібно тільки видалити повітря з магістралі. Це робиться просто: запускається ДВЗ, кермо провертається 3-5 разів до упору в обидві сторони. Після виключення мотора робоча рідина доливається до максимальної позначки на бачку.
Ви можете отримати послугу за адресою
вул. Теремнiв