Заміна кермового наконечника у Луцьк у
Наявність: Під замовлення (1-3 дні)
Опис
Незначних деталей в схемі кермового управління машини немає. Наконечники (кульові) тут виконують важливу задачу, пов'язуючи поворотні важелі і тяги. Вони дозволяють переміщатися з'єднанням в декількох площинах, чітко передаючи команди від керма на поворотні кулаки і колеса. Більшість наконечників нерозбірні, при пошкодженнях і виробітку ресурсу змінюються на нові.
Встановити нові запчастини відносно не складно, якщо немає інших відхилень в кермовому управлінні та підвісці. Але потрібно після закінчення відновити розвал-сходження, яке неминуче порушується при ТО. Тому рекомендуємо скористатися послугами СТО «ГУР Сервіс» в Луцьку, де швидко, професійно і за невеликою вартістю нададуть комплексну допомогу.
Особливості конструкції
Наконечники представляють собою шарніри з кулястою головкою і різьбою з протилежного боку пальця. Шарнір поміщений в закритий металевий корпус з мастилом і полімерними сухарями (вкладишами). Передбачені пружини, які підтискають сухарі до пальця (це усуває зазори і допомагає компенсувати навантаження) і гайка, за допомогою якої регулюється наконечник.
З боку хвостовика розташовується захисний чохол, що не обмежує рухливість деталі. Він запобігає проникненню вологи, пилу і бруду з дрібними абразивами, які прискорюють знос. Кріплення на тягу здійснюється за допомогою зовнішньої різьби на корпусі і конусоподібний хвостовик, який затягується гайкою.
Характерні несправності
Запчастина має кінцевий ресурс, який може зменшуватися через вплив вологи, «відходу» мастила, ударних навантажень, підвищеного тертя. Найчастіше зустрічаються:
- знос і корозія пальця;
- «закисла» гайка;
- тріщини корпусу;
- проблеми з пружиною, пилюжником або тефлоновим кільцем.
Якщо своєчасно не замінити наконечник, проблеми поширюються на інші елементи кермового управління. Це призводить до необхідності ремонту або установки нових вузлів, поломки рейки, інших неприємностей. Ціна відновлення авто зросте у кілька разів. Тому рекомендуємо відвідати автосервіс для діагностики відразу, якщо:
- у машини змінилася курсова стійкість;
- з'явилося характерне биття;
- під капотом чутно сторонні стуки;
- кермо стає занадто легким або поворотні зусилля збільшилися.
Записатися на візит в «ГУР Сервіс» на будь-яку дату ви можете за телефоном. Звичайно, самостійно встановити нові наконечники можливо. Але на СТО ви перевірите і суміжні системи і вузли, пройдете розвал-сходження.
Як міняють кермові наконечники
Для роботи будуть потрібні нові комплектуючі: або дорогі оригінали, або перевірені аналоги за більш доступною вартістю. Купувати і міняти їх рекомендується парами. Слід підготувати штатний інструмент, знімач (замінюється важким молотком з надставкою). Для обробки прикипілих з'єднань рекомендуємо запастися WD-40. Процес заміни виконуємо по кроках:
- машину встановлюємо на ямі, підйомнику або піддомкрачуємо;
- знімаємо колесо;
- кермо викручуємо в сторону, де буде виконуватися розбирання;
- прибираємо фіксатор, відкручуємо гайку;
- знімаємо або акуратно вибиваємо палець;
- знімаємо тягу, затискаємо в лещатах, викручуємо наконечник.
Збирання виконується в зворотному порядку, але перед установкою нового наконечника на чохол наноситься герметик, а різьблення обробляється мастилом. Процедура повторюється з протилежного боку автомобіля. По завершенні установки розвал-сходження роблять обов'язково.