Заміна шланга низького тиску (трубки передачі ATF) в м. Ковель
НАШІ ПЕРЕВАГИ
Щоб гідропідсилювач керма авто знімав навантаження при маневруванні, в ГПК має постійно циркулювати мастило під тиском. Магістральний контур включає шланг високого тиску, розташований між золотником і насосом, а також низького тиску, встановлений після розподільника. Пошкодження трубок ATF веде до втрати герметичності і усувається заміною. Проводити її рекомендуємо в СТО «ГУР Сервіс» Ковеля. Тут виконають діагностику ГПК за оптимальною вартістю, встановлять нові витратні матеріали, допоможуть запобігти виникненню інших несправностей.
Пристрій, ресурс і особливості
Так як трубки ATF піддаються впливам тиску, мастила, підвищеної температури і т.д., їх виготовляють зі стійких марок гуми і додатково армують. Запчастина складається з декількох шарів матеріалу:
- зовнішній рукав;
- текстильне або дротяне армоване обплетення;
- внутрішній рукав.
Головна умова виконання робочою рідиною поставлених завдань (передача тиску, мастило та охолодження) – герметичність магістралі. Вона зберігається в середньому протягом 3-10 років (залежно від марки авто і виду ГПК), після чого поступово починає руйнуватися.
Сигнали про необхідність заміни
Регламенту щодо заміни шлангів НТ не існує. На деяких автомобілях вони служать по 20 років і більше, на інших заміна потрібна частіше. Механіки орієнтуються на показники діагностики та на прояви неполадок. До таких сигналів відносяться:
- виявлення тріщин, пошкоджень та поривів шланга, глибоких подряпин;
- поява слідів мастила під авто, плям та патьоків на елементах ГПК, різкого падіння рівня ATF у бачку;
- зниження працездатності гідропідсилювача, «тяжкість» на кермі.
Якщо поворотні зусилля не зменшуються після запуску ДВЗ (ГПК включається одночасно з ним), потрібно відвідати автосервіс. Однією з можливих причин проблеми є необхідність заміни шлангів НТ і/або ВТ. Характерними для них є два типу несправностей: механічні пошкодження та природний знос. Вони прискорюються при температурних перепадах, ударах, сильних морозах і тривалих простоях авто.
Що потрібно зробити
Пошкодження магістралі ГПК призводить до масляного голодування, перегрівів, прискореного зносу, перевантаження насоса і передчасної відмови ГПК. Тому проблемну деталь поміняти необхідно відразу, щоб не було небажаних наслідків. Варіантів декілька:
- купити дорогий оригінал;
- вибрати надійний аналог;
- підібрати вживану запчастину на розборці;
- реставрувати шланг у спеціалізованій майстерні.
Ціна оригіналу найвища, а беушні комплектуючі ненадійні, гарантії їх працездатності відсутні. Тому більшість автовласників орієнтуються на аналоги або якісно відновлені шланги (з повною заміною рукавів та обплетення).
Процес демонтажу/установки
Якщо немає досвіду, самостійно змінювати шланг не рекомендується. До деяких елементів ГПК складно підібратися – і півгодинна операція може затягнутися на день. На спеціалізованій СТО «ГУР Сервіс» Ковеля крім заміни розхідників вам проведуть діагностику вузла, виявлять та усунуть будь-які неполадки. Записатися на зручну дату ви можете за телефоном.
Заміна пошкодженого шланга НТ виконується так:
- з бачка відкачується робоча рідина;
- залишки зливаються з магістралі;
- хомути послаблюються, трубка ATF знімається, ставиться нова.
Рекомендується заливка нової робочої рідини, тому що старе або брудне мастило до повторного використання неприпустимо. Після заливки робочої рідини проводиться розповітрювання і контроль герметичності.
Ви можете отримати послугу за адресою
пер. Ватутіна