Швидкий пошук товару
 Мій аккаунт
Пн-Пт с 9.00 до 18.00
Сб с 9.00 до 14.00
Нд - вихідний

Ваш кошик порожній!

Заміна шланга низького тиску (трубки передачі ATF) в м. Ковель

Є в наявності Ціна: від 200 грн

НАШІ ПЕРЕВАГИ

Гарантія якості
Всі марки машин
Економія на ремонті
Італійські комплектуючі

Щоб гідропідсилювач керма авто знімав навантаження при маневруванні, в ГПК має постійно циркулювати мастило під тиском. Магістральний контур включає шланг високого тиску, розташований між золотником і насосом, а також низького тиску, встановлений після розподільника. Пошкодження трубок ATF веде до втрати герметичності і усувається заміною. Проводити її рекомендуємо в СТО «ГУР Сервіс» Ковеля. Тут виконають діагностику ГПК за оптимальною вартістю, встановлять нові витратні матеріали, допоможуть запобігти виникненню інших несправностей.

Пристрій, ресурс і особливості

Так як трубки ATF піддаються впливам тиску, мастила, підвищеної температури і т.д., їх виготовляють зі стійких марок гуми і додатково армують. Запчастина складається з декількох шарів матеріалу:

  • зовнішній рукав;
  • текстильне або дротяне армоване обплетення;
  • внутрішній рукав.

Головна умова виконання робочою рідиною поставлених завдань (передача тиску, мастило та охолодження) – герметичність магістралі. Вона зберігається в середньому протягом 3-10 років (залежно від марки авто і виду ГПК), після чого поступово починає руйнуватися.

Сигнали про необхідність заміни

Регламенту щодо заміни шлангів НТ не існує. На деяких автомобілях вони служать по 20 років і більше, на інших заміна потрібна частіше. Механіки орієнтуються на показники діагностики та на прояви неполадок. До таких сигналів відносяться:

  • виявлення тріщин, пошкоджень та поривів шланга, глибоких подряпин;
  • поява слідів мастила під авто, плям та патьоків на елементах ГПК, різкого падіння рівня ATF у бачку;
  • зниження працездатності гідропідсилювача, «тяжкість» на кермі.

Якщо поворотні зусилля не зменшуються після запуску ДВЗ (ГПК включається одночасно з ним), потрібно відвідати автосервіс. Однією з можливих причин проблеми є необхідність заміни шлангів НТ і/або ВТ. Характерними для них є два типу несправностей: механічні пошкодження та природний знос. Вони прискорюються при температурних перепадах, ударах, сильних морозах і тривалих простоях авто.

Що потрібно зробити

Пошкодження магістралі ГПК призводить до масляного голодування, перегрівів, прискореного зносу, перевантаження насоса і передчасної відмови ГПК. Тому проблемну деталь поміняти необхідно відразу, щоб не було небажаних наслідків. Варіантів декілька:

  • купити дорогий оригінал;
  • вибрати надійний аналог;
  • підібрати вживану запчастину на розборці;
  • реставрувати шланг у спеціалізованій майстерні.

Ціна оригіналу найвища, а беушні комплектуючі ненадійні, гарантії їх працездатності відсутні. Тому більшість автовласників орієнтуються на аналоги або якісно відновлені шланги (з повною заміною рукавів та обплетення).

Процес демонтажу/установки

Якщо немає досвіду, самостійно змінювати шланг не рекомендується. До деяких елементів ГПК складно підібратися – і півгодинна операція може затягнутися на день. На спеціалізованій СТО «ГУР Сервіс» Ковеля крім заміни розхідників вам проведуть діагностику вузла, виявлять та усунуть будь-які неполадки. Записатися на зручну дату ви можете за телефоном.

Заміна пошкодженого шланга НТ виконується так:

  • з бачка відкачується робоча рідина;
  • залишки зливаються з магістралі;
  • хомути послаблюються, трубка ATF знімається, ставиться нова.

Рекомендується заливка нової робочої рідини, тому що старе або брудне мастило до повторного використання неприпустимо. Після заливки робочої рідини проводиться розповітрювання і контроль герметичності.

Ви можете отримати послугу за адресою

пер. Ватутіна

Написати відгук