Заміна ущільнювальних кілець шлангів гідропідсилювача в м. Ковель
НАШІ ПЕРЕВАГИ
Необхідність технічного огляду автомобіля не заперечується. Але в українських умовах підвіска, гальма або кермове управління повинні перевірятися і обслуговуватися мінімум в півтора рази частіше. Підвищені навантаження і погані дороги призводять до передчасного зносу деталей і витратних матеріалів. У гідропідсилювачі уваги вимагають шланги і прокладки, ущільнювальні кільця, втулки і підшипники, притискні пристрої і робоча рідина. Профілактика, заміна ущільнювальних кілець і шлангів гідропідсилювача, контроль рівня мастила і вузла в цілому повинні проводитися мінімум перед кожним сезоном.
Як впливає ТО на працездатність ГУР
У замкнутому контурі гідропідсилювача керма саме шланги і ущільнювачі забезпечують герметичність і безперебійну циркуляцію мастила. Еластичні елементи повинні витримувати підвищений тиск і вплив агресивних середовищ. Вони виготовляються з синтетичних матеріалів з хімічною і термічною стійкістю. Тому перепади тиску, потрапляння мастила і палива, високі температури вони прекрасно витримують.
Однак у всіх витратних матеріалів є кінцевий ресурс. Вони поступово спрацьовуються, деформуються, лопаються і розтріскуються. Це призводить до небезпечних підтікань робочої рідини, магістраль не витримує робочий тиск. В результаті гідронасос починає працювати з перенапруженням, падає рівень мастила, через відсутність мастила прискорюється знос рейкового механізму і ГПК. За несвоєчасне відвідування автосервісу власник машини платить підвищену ціну: виникає необхідність капремонту або заміни проблемного агрегату. Тому рекомендуємо негайно записатися до СТО при появі наступних сигналів:
- поява гулу насоса при роботі підсилювача керма;
- виникнення ефекту «тугого» керма;
- виявлення масляних течі;
- погіршення продуктивності ГПК.
Ці відхилення в роботі машини не обов'язково вимагають заміни кілець ущільнювачів і шлангів гідропідсилювача. Тут потрібна діагностика, адже несправності бувають пов'язані з іншими вузлами і системами. Професійну діагностику пропонує «ГУР Сервіс» в Ковелі за невеликої вартості. Записатися на діагностику з вибором дати візиту, а також отримати безкоштовну консультацію можна за телефоном. Головне – не доводити до критичних пошкоджень.
Переваги технічного огляду на СТО
Навіть в процесі нескладних процедур з автомобілем виявляються проблеми, кваліфіковано усунути які здатний тільки досвідчений механік. Провести діагностику кермового управління без спеціалізованого обладнання, щоб на 100% відновити працездатність машини, неможливо. Процес заміни кілець ущільнювачів і шлангів гідропідсилювача тільки здається простим. Існує ряд нюансів, які відомі тільки фахівцям.
Одночасно проводиться контроль кермового управління і суміжних систем, працездатність агрегатів, встановлюються нові ремкомплекти, налаштовується люфт керма. В ході ТО виконуються наступні кроки:
- відключаються шланги низького і високого тиску;
- зливається робоча рідина;
- вузол промивається і піддається дефектовці;
- замінюються зношені витратні матеріали;
- механізм збирається і перевіряється;
- заливається нове мастило.
Тривалість робіт в автосервісі «ГУР Сервіс» становить від 30 хвилин, що залежить від моделі машини, стану механізмів і кріплень, ступеня їх пошкоджень і зносу, необхідності додаткових послуг. Ціни в автосервісі оптимальні, на всі операції надаються гарантії. Можлива заміна елементів кермового управління новими або відновленими.
Ви можете отримати послугу за адресою
пер. Ватутіна