Швидкий пошук товару
 Мій аккаунт
Пн-Пт с 9.00 до 18.00
Сб с 9.00 до 14.00
Нд - вихідний

Ваш кошик порожній!

Вимоги та рекомендації

Вимоги з промивки та прокачування системи гідропідсилювача керма (ГПК)

  1. Демонтувати бачок ГПК. Промити бачок зсередини, промити сітчастий фільтр (за наявності). Продути стисненим повітрям. Для очищення добре підходить спрей – очисник карбюратора або знежирювач.
  2. Встановити бачок на місце. Не надівати на бачок шланг зворотньої подачі (тонкий). Заглушити зворотній отвір на бачку ГПК.
  3. Підключити насадку від пістолету експрес-заміни масла до шлангу зворотньої подачі.
  4. Залити рідину ГПК в бачок.
  5. Підняти автомобіль за допомогою підйомника, увімкнути відкачку масла та повільно повертати кермо, не запускаючи при цьому двигун. Прокачати у ємність експрес-заміни масла 1-2 л рідини для промивання.
  6. Систему ГПК промито.
  7. У такий самий спосіб (п. 2, 3, 4, 5) заповнити систему рідиною ГПК, що обирається згідно зі специфікацією виробника. Зверніть увагу – бачок не має бути порожнім, адже є ризик потрапляння повітря до системи.
  8. Встановити шланг зворотньої подачі на місце. Опустити автомобіль на підлогу.
  9. Долити рідину до необхідного рівня, завести автомобіль, обертаючи кермо до крайніх положень 1 раз, але не газуючи.
  10. Через 5 хвилин повторити дії, вказані у пункті 9.
  11. Якщо у бачку ГПК немає бульбашок повітря, то система була вдало прокачана.

Вимоги з встановлення рульової рейки та насоса гідропідсилювача керма (ГПК)

Перед заміною рульової рейки або насоса ГПК

  1. Заблокувати кермо.
  2. Відімкнути АКБ від бортової мережі (за наявності на автомобілі системи курсової стабілізації).
  3. Виконати промивку системи гідропідсилювача (див. рекомендації з промивки).
  4. Замінити фільтр системи ГПК (за наявності) або розширювальний бачок з вбудованим фільтром.
  5. Пересвідчитися у справності:
    • інших вузлів гідравлічної системи;
    • елементів передньої підвіски;
    • рульового кардана;
    • рульових тяг, рульових наконечників та пильовиків;
    • електричного ланцюга електрогідравлічної системи підсилювача (за наявності).
  6. Виконати прокачку системи (див. інструкцію з прокачки у комплекті).

Вимоги з установки

  1. Роботи необхідно виконувати виключно у відповідності з вимогами заводу-виробника автомобіля.
  2. Роботи мають виконувати лише кваліфіковані спеціалісти.
  3. Під час установки не допускаються механічні впливи на агрегат.

Після установки рульової рейки або насоса ГПК необхідно:

  1. Прокачати гідравлічну систему, користуючись наведеними вище рекомендаціями.
  2. Провести регулювання кaутів сходження керованих колес (у випадку заміни рейки).
  3. Виконати калібрування датчика положення керма (за наявності).
  4. Перевірити гідравлічну систему.

Рекомендації з правильної експлуатації кермового управління

Заміна рульової рейки або насоса – недешевий захід. Однак цієї процедури можна уникнути за умови дотримання простих правил:

  1. Не викручуйте кермо до упору та не затримуйте його у крайніх позиціях більше трьох секунд.
  2. Відмовтеся від проїзду нерівними дорогами чи з перешкодами на великій швидкості. Проїзд через залізничні рейки, пересіченою місцевістю, заїзду на бордюри може призвести до появи тріщин на корпусі рейки або згинання валу. Це призведе до невиправних пошкоджень.
  3. Стежте за рівнем гідравлічної рідини. Зниження рівня та зміна кольору рідину свідчить про несправність у гідравлічній системі.
  4. Перевіряйте герметичність захисних пильовиків кермової рейки. Пильовик захищає рульову рейку від потрапляння сторонніх часток (за потреби пильовик просто замінюють).

Після кожного регулювання кутів розвалу та сходження коліс перевіряйте розташування захисних пильовиків та наявність обтискних хомутів на них.