Ваш кошик порожній!
Ваш кошик порожній!
Призначення насоса системи кермового управління — знижувати зусилля оберту керма під час маневрування. Це підвищує комфорт управління і знижує втому водія, пом'якшує ударне навантаження на систему управління. Знаходячись під значним навантаженням, насос вимагає періодичного обслуговування, має кінцевий ресурс. Пристрій ремонтопридатний, вартість і складність реставрації залежить від модифікації і ступеня зносу агрегату. Автовиробники використовують механізми двох типів:
Крім відмінностей в конструкції і розмірах (ЕПК набагато компактніший), є особливості пристрою систем для різних автомобілів, які необхідно знати майстру. Досвідчений механік виконає відновлення пристрою за кілька годин, якщо не буде необхідності в складних додаткових роботах.
Незважаючи на відмінності різних типів і модифікацій агрегатів, типові ознаки неполадок у агрегатів подібні. До них відносяться:
Тільки діагностика допоможе точно визначити, що причиною несправності є насос. До поломок можуть привести розгерметизація гідравліки, неполадки з сальниками або шлангами, несправні датчики, окислення контактів або обрив ланцюга, прослизування приводного ременя, механічні пошкодження. Навіть у разі поломки насоса управління автомобілем утруднено, але можливо. Але фахівці рекомендують негайно вирушати до автосервісу.
ГУР Сервіс оснащений всім необхідним, щоб виявити і локалізувати неполадки. Ремонтним роботам передує кваліфікована діагностика з використанням спеціальних стендів. Реставрація виконується покроково:
Якщо діагностика показує, що відновлення насоса займе чимало часу або обійдеться дорого, клієнту пропонується альтернатива. У компанії є обмінний фонд ретельно відновлених і перевірених агрегатів. Можна замінити проблемний пристрій на аналогічний з гарантією.
Якщо потрібна консультація спеціаліста або хочете записатися на діагностику, ремонт чи розвал - заповніть дані і наш фахівець зв'яжеться з вами найближчим часом.
Цього разу до нас потрапила рейка на Volkswagen Touareg із наступною проблемою: сторонні стуки та протікання. Навіть побіжний огляд дозволив визначити: рейка у критичному стані, вона має дуже велику виробітку. У поганому стані як черв’ячна п..
Заміна рульової рейки коштує від 800 грн.
Ремонт механічної рульової рейки коштує від 800 грн. А гідравлічної (з ГПК) та електричної (з ЕПК) - від 2000 грн.
Гарантія на ремонт рейки з гідропідсилювачем керма (ГУР) 6 місяців, а на механічну і ЕПК - 3 місяці.
У нас є обмінний фонд, деталі уточнюйте за телефоном.
☎️ +38(050)37-888-60
☎️ +38(050)82-57-272
☎️ +38 (068)88-30-707
☎️ +38 (066)88-30-707
м. Ковель, пров. Ватутіна, 9
м. Львiв, с. Муроване, вул. Січових Стрільців, 34
м. Луцьк , вул. Теремнівська, 29а