Швидкий пошук товару
 Мій аккаунт
Пн-Пт с 9.00 до 18.00
Сб с 9.00 до 14.00
Нд - вихідний

Ваш кошик порожній!

Ремонт рульової рейки у Ковель

Термін ремонту: 1 день

Гарантія: 3-6 місяців

Вартість реставрації: від 800 гривень

Записатися на СТО

Ремонт, реставрація рульової рейки - це відновлення працездатності агрегату, його основних характеристик, зовнішнього вигляду. Показники в стенді мають бути наближені до показників нової рейки. Відсутні: стукіт, люфт, протікання, сторонні звуки, важкість при повороті, самостійний поворот без участі водія та інше.

  • Що включає реставрація рульової рейки?
    • демонтуємо з автомобіля;

    • перевіряємо рейку на люфт;

    • перевіряємо рейку в стенді;

    • дефектуємо;

    • розбираємо;

    • шліфуємо і поліруємо вал і шток;

    • замінюємо ущільнювачі;

    • збираємо;

    • перевіряємо;

    • встановлюємо на автомобіль;

    • промиваємо систему (при потребі);

    • прокачуємо систему.

  • Коли рульова рейка не підлягає ремонту?
    • Велика виробітка зубчатої пари

    • Відсутність нових комплектуючих (штока, розподільника) для усунення стуків

Наш автосервіс у Львові готовий надати всі необхідні для ремонту, реставрації або заміни кермової рейки послуги: ви можете бути впевнені у позитивному результаті. Ми розуміємо, наскільки складно залишитися без “залізного коня” надовго, тому наші майстри впораються з ремонтом будь-якої складності у найкоротший термін. Дізнатися орієнтовну вартість робіт та записатися на ремонт можна, зателефонувавши по одному з вказаних на сайті номерів.

Ціни на ремонт кермової рейки

Зверніть увагу, що загальна сума реставрації рульової рейки включає: діагностику, монтаж/демонтаж (чим складніше, важче демонтувати рейку, тим більше витрачего часу і збільшується вартість), сам ремонт, та запчастини, які вийшли з ладу. Тому в таблиці нижче вказані ціни - "від". 

Без ГПК З ГУР З ЕПК
Діагностика Безкоштовно* Безкоштовно* Безкоштовно*
Демонтаж і монтаж від 1000 грн від 1000 грн від 1000 грн
Монтаж/демонтаж рейки Nissan Almera, Primera, Maxima від 1200 грн від 1200 грн не існує
Монтаж/демонтаж рейки кросоверів від 1500 грн від 1500 грн від 1500 грн
Монтаж/демонтаж рейки джипів від 2500 грн від 2500 грн від 2500 грн
Ремонт рейок від 800 грн від 2400 грн від 2000 грн
* за умови, що ремонт рейки буде проводитися у нас

Етапи ремонту електро рейки

Процедура ремонту електро рейки може варіюватися в залежності від конкретної проблеми та виробника автомобіля. Однак, загальна послідовність кроків зазвичай включає наступне:

  • 1Діагностика в 3 етапи:
    Дізнаємося у клієнта що саме турбує у поведінці керма, сторонніх шумах і чи постійно це відбувається, чи при якихось умовах.
    Комп'ютерна діагностика - перевірка наявності і зчитування помилок, використовуючи спеціальні пристрої та програмне забезпечення.
    Перевірка механічної частини - дивимося, чи були удари, або інші видимі пошкодження, перевіряємо на сторонні звуки при заведеному авто у різних положеннях керма.
  • 2Майстри знімають електрорейку і розбирають для доступу до компонентів, що потребують ремонту або заміни. Це може включати видалення кришок, захисних панелей, датчиків та інших елементів.
  • 3Якщо виявлена вода у рейці, то перш за все сушимо, далі обезжирюємо і потім вже приймаємося до електронної частини
  • 4При несправності електропідсилювача керма, спеціаліст перевіряє електронні компоненти, такі як датчики, кабелі, реле, контролери тощо. Вони можуть бути відремонтовані або замінені, якщо це необхідно.
  • 5Далі перевіряються на знос, пошкодження або несправність механічні компоненти рульової рейки, такі як редуктори, шестерні, шестереневі механізми тощо. При необхідності вони можуть бути відремонтовані або замінені.
  • 6Після виконання ремонтних робіт, кермова рейка з електропідсилювачем складається знову. Усі компоненти повинні бути належним чином встановлені і затягнуті відповідно до виробничих специфікацій та рекомендацій виробника автомобіля.
  • 7Після збірки рульової рейки проводиться перевірка її роботи, налаштування і тестування. Для цього можуть використовуватися спеціальні пристрої та програми. А тестування проводять в реальних умовах - на дорозі, для того щоб впевнитися в якості ремонту

Консультація, діагностика, ремонт

Якщо потрібна консультація спеціаліста або хочете записатися на діагностику, ремонт чи розвал - заповніть дані і наш фахівець зв'яжеться з вами найближчим часом.

Ознаки несправностей кермової рейки з ЕПК та ЕГПК

  • Помилка на панелі приладів
    • Це може означати багато чого: вихід з ладу запобіжника, чи датчиків, які контролюють рульову систему (наприклад, датчик кута повороту або датчик вимкнення поворотів), знос контактів, та інше. У такому випадку рекомендуємо провести комп'ютерну діагностику, яка точно зможе вказати на проблему.

  • Важке або неоднакове керування автомобілем
    • Якщо ви помічаєте значний опір або важкість під час керування автомобілем, це може бути ознакою проблеми з рульовою рейкою.

      Електропідсилювач керма забезпечує допомогу в керуванні, і його несправність може призводити до важкого керування автомобілем.

  • Нестабільність керування
    • Якщо відчуваєте, що кермо стає нестабільним, тремтить або вібрує під час руху, це також може свідчити про проблеми з кермовою рейкою. Автомобіль може легко відхилятися від заданого напрямку, або кермо може "пливти", не давати стабільного контролю над автомобілем. Несправний електропідсилювач може впливати на стабільність керування та передавати неправильні сигнали рульовому пристрою.

  • Втрата чутливості або відсутність реакції керма
    • Якщо ви помічаєте, що кермо стало менш чутливим або відчуваєте затримку при реагуванні на ваші команди, це може бути ознакою проблеми з електропідсилювачем керма. Відсутність точності і відповіді на ваши рухи керма може вказувати на несправність системи.

  • Сторонні шуми, скрежет, стукіт
    • Якщо почуваєте дивний шум, скрежет або стукіт, коли повертаєте кермо, це може бути показником проблеми з рульовою рейкою. Несправність у рейці може викликати зчеплення або тертя деталей, що призводить до звукових відмінностей.

  • Вібрація керма
    • Несправність рейки може призводити до вібрацій або дрібних тичків в кермі під час руху автомобіля. Це може бути спричинено неправильним функціонуванням електропідсилювача керма або іншими проблемами з рейкою.

  • Витік рідини рейки з електрогідропідсилювачем
    • Якщо рейка має гідропідсилювач, то проблеми можуть проявлятися витіком гідравлічної рідини. Якщо ви помітили плями або сліди рідини під автомобілем поблизу рейки, це може свідчити про проблеми з ущільненням або пошкодженням рейки.

ДИАГНОСТИКА ВАШОГО АВТО

Поширені запитання

КОНТАКТИ

Телефон:

☎️ +38(050)37-888-60

☎️ +38(050)82-57-272

☎️ +38 (068)88-30-707

☎️ +38 (066)88-30-707


Адреса:

м. Ковель, пров. Ватутіна, 9

м. Львiв, с. Муроване, вул. Січових Стрільців, 34

м. Луцьк , вул. Теремнівська, 29а

Графік роботи:

Пн-Пт: з 9:00 до 18:00

Сб: з 9:00 до 14:00

Нд: вихідний

Email:

[email protected]