Пн-Пт с 9.00 до 18.00
Сб с 9.00 до 14.00
Нд - вихідний

Ваш кошик порожній!

Ремонт рейок

Показати
Сортувати:

Підбір насосів і рейок для рульового управління авто

 Ремонт рейки без ГПК в м. Луцьк
0
Механічна кермова рейка без підсилювачів — досить простий механізм, який виконує важливу функцію. Під час повороту керма саме через неї на колеса передається зусилля, змушуючи їх синхронно повертатися. Так водій задає траєкторію автомобіля, робить маневри щодо її зміни. ..
1000.00 грн
Гільзовка корпусу кермової рейки в м. Луцьк
0
Гільзовка розподільника рейки кермового управління застосовується як альтернатива заміні золотника. Вартість нових комплектуючих висока, тому реставрація внутрішньої поверхні корпусу шляхом розточування з подальшою запресовкою гільзи на СТО є оптимальним рішенням. Як відбувається відновлення ..
1000.00 грн
Заміна кермової рейки в м. Луцьк
0
У зв'язку з незадовільним станом доріг, індивідуальними особливостями експлуатації та іншими факторами, заміна кермової рейки або усунення її поломки – досить поширене явище. Механізм служить для ефективної передачі зусиль на колеса при маневруванні. Він здатний вийти з ладу через порваний пильо..
650.00 грн
Заміна кермової тяги в м. Луцьк
0
Коли кермові тяги на автомобілі виходять з ладу, деформуються або зношуються, подальше керування машиною стає скрутним, а їзда небезпечною. Ці елементи кермового управління служать для чіткої передачі поворотних зусиль колесам, а наконечники, які входять до конструкції деталей, відповідають за к..
50.00 грн
Заміна кермового наконечника в м. Луцьк
0
Незначних деталей в схемі кермового управління машини немає. Наконечники (кульові) тут виконують важливу задачу, пов'язуючи поворотні важелі і тяги. Вони дозволяють переміщатися з'єднанням в декількох площинах, чітко передаючи команди від керма на поворотні кулаки і колеса. Більшість наконечникі..
50.00 грн
Заміна пильовиків кермової рейки в м. Луцьк
0
Незважаючи на високі навантаження і огидні українські дороги, рейковий механізм системи кермового управління надійний і довговічний. Але дрібниця у вигляді пошкодженого пильовика здатна кардинально змінити ситуацію. Працездатність вузла забезпечується якістю і штатним рівнем мастила, герметичніс..
50.00 грн
Заміна ущільнювальних кілець шлангів гідропідсилювача в м. Луцьк
0
Щоб механізм гідропідсилювача відпрацював весь розрахунковий ресурс, йому необхідне кваліфіковане технічне обслуговування. Своїм регламентом виробники передбачають контроль рівня і періодичну заміну масла, перевірку герметичності вузла і робочої магістралі, заміну ущільнювальних кілець і шлангів..
300.00 грн
Регулювання кермової рейки на автомобілі в м. Луцьк
0
Дорожні умови в Україні не ідеальні, автомобілі найчастіше проходять технічний огляд невчасно, використовуються низькоякісні комплектуючі та робочі рідини. Тому кермове управління має проблеми часто. Але це рідко пов'язано з виробітком механізмом ресурсу, адже кермове управління більшості сучасн..
100.00 грн
Регулювання кермової рейки у знятому стані в м. Луцьк
0
У разі відсутності критичних пошкоджень кермового управління капремонт не потрібен. Достатньо простого регулювання, яке виконується безпосередньо на автомобілі. Але цей метод підходить не завжди. Для повного відновлення працездатності кермового управління потрібно, щоб всі елементи мали достатній ..
100.00 грн
Ремонт рейки з ЕПК в м. Луцьк
0
Разом з обертом керма провідні колеса синхронно змінюють кут повороту. Відбувається це завдяки кермовій рейці. Саме цей вузол передає зусилля від керма до коліс, дозволяючи водієві задавати траєкторію руху. Механічні рейки застаріли. На зміну їм прийшли агрегати з підсилюва..
2000.00 грн
Ремонт розподільника кермової рейки в м. Луцьк
0
У кермовому механізмі розподільник відповідає за передачу зусилля на колеса автомобіля. Робота золотника (друга назва) заснована на тиску робочої рідини, яка перерозподіляється при маневруванні по різним циліндрам, одночасно знижуючи навантаження на руки водія. Золотник – механізм високоточний ..
1500.00 грн
Шліфування штока кермової рейки в м. Луцьк
0
Вал в кермовій рейці виконує найважливішу функцію зі зв'язці кермових тяг з черв'ячним механізмом і шестернею золотника. Якщо вузол функціонує штатно, колеса правильно реагують на команди, маневрування виконується з мінімальними зусиллями, пересування автомобіля безпечне і кероване. Ознаки не..
500.00 грн
Ремонт рейок з ГПК в м. Луцьк
0
Для передачі зусилля від кермового колеса на кермові тяги коліс у системі кермового управління передбачена кермова рейка. Це механічний, гідравлічний або електричний механізм, який вимагає постійної діагностики і профілактики. Особливо актуальна профілактична ревізія для..
2500.00 грн
Ремонт рейок

Чітка робота редуктора дозволяє ефективно передавати команди на колеса від керма через спеціальні механізми. Існує кілька типів рейок, якими комплектуються сучасні машини: механічні, гідравлічні і електричні. Вони функціонують за єдиним принципом, але мають конструктивні і інші особливості, які обов'язково слід враховувати при ремонті.

Редуктор є важливим вузлом системи КУ. Він піддається підвищеним навантаженням і має кінцевий ресурс, але не вимагає обов'язкової заміни навіть при серйозних поломках. Більшість неприємностей відносно недорого і швидко можуть усуватися ремонтом або установкою відновленого агрегату замість проблемного.

Типові несправності і їх ознаки

Незважаючи на безліч модифікацій і кілька типів пристроїв, всі автомобільні редуктори КУ мають схожі проблеми. Більшість з них пов'язано з природним зносом, механічної виробіткою і регулюванням, внутрішніми забрудненнями. Є три характерних сигнали, що вказують на необхідність ремонту або обслуговування кермової рейки:

  • Збільшений люфт. Він призводить до труднощів з маневруванням і забезпеченням курсової стійкості, зменшує швидкість реакції авто, що знижує безпеку їзди і загальну керованість. Причиною може бути загальна розбалансування системи КУ, природний знос, поломка хрестовини і інші неприємності.
  • Течі робочої рідини. Виявити їх на самій рейці досить складно, але після стоянки під цим вузлом утворюються масляні плями, на які слід звернути увагу. Масляна теча свідчить про проблеми з сальниками, порушення герметичності агрегату, виробітку, корозію і загальний знос.
  • Шуми і сторонні звуки. Спочатку вони з'являються при великих кутах повороту, потім - при звичайному маневруванні і на нерівностях дороги. При наїздах на горби, перешкоди і попадання в ями на кермо передаються поштовхи. Слід перевірити стан втулок.

Хід відновлювальних робіт

Так як реставрація рейок – надзвичайно кропіткий процес, що вимагає спеціалізованих навичок, в автосервісі "ГУР Сервіс" до неї залучаються тільки досвідчені майстри. Слід правильно діагностувати проблему, акуратно демонтувати вузол і перевірити на стенді. У роботу входять:

  • часткове або повне розбирання;
  • зовнішня і внутрішня очистка;
  • дефектация вузла і його елементів з виявленням несправних деталей
  • перевірка стану зубчатого вала;
  • заміна запчастин (кілець, сальників тощо.);
  • шліфування при необхідності;
  • збірка, установка і регулювання.

Важливим фактором для клієнтів є оперативність роботи. Заздалегідь визначити час ремонту неможливо. Це залежить від стану рейки і складності реставрації. Але можливо в рази скоротити ремонт, якщо замість старого редуктора поставити попередньо відновлений з обмінного фонду "ГУР Сервіс".