Пн-Пт с 9.00 до 18.00
Сб с 9.00 до 14.00
Нд - вихідний

Ваш кошик порожній!

Ремонт рейок

Показати
Сортувати:

Підбір насосів і рейок для рульового управління авто

 Ремонт рейки без ГПК в м. Луцьк
0
Механічна кермова рейка без підсилювачів — досить простий механізм, який виконує важливу функцію. Під час повороту керма саме через неї на колеса передається зусилля, змушуючи їх синхронно повертатися. Так водій задає траєкторію автомобіля, робить маневри щодо її зміни. ..
1000.00 грн
Гільзовка корпусу кермової рейки в м. Луцьк
0
Гільзовка розподільника рейки кермового управління застосовується як альтернатива заміні золотника. Вартість нових комплектуючих висока, тому реставрація внутрішньої поверхні корпусу шляхом розточування з подальшою запресовкою гільзи на СТО є оптимальним рішенням. Як відбувається відновлення ..
1000.00 грн
Заміна кермової рейки в м. Луцьк
0
У зв'язку з незадовільним станом доріг, індивідуальними особливостями експлуатації та іншими факторами, заміна кермової рейки або усунення її поломки – досить поширене явище. Механізм служить для ефективної передачі зусиль на колеса при маневруванні. Він здатний вийти з ладу через порваний пильо..
650.00 грн
Заміна кермової тяги в м. Луцьк
0
Коли кермові тяги на автомобілі виходять з ладу, деформуються або зношуються, подальше керування машиною стає скрутним, а їзда небезпечною. Ці елементи кермового управління служать для чіткої передачі поворотних зусиль колесам, а наконечники, які входять до конструкції деталей, відповідають за к..
50.00 грн
Заміна кермового наконечника в м. Луцьк
0
Незначних деталей в схемі кермового управління машини немає. Наконечники (кульові) тут виконують важливу задачу, пов'язуючи поворотні важелі і тяги. Вони дозволяють переміщатися з'єднанням в декількох площинах, чітко передаючи команди від керма на поворотні кулаки і колеса. Більшість наконечникі..
50.00 грн
Заміна пильовиків кермової рейки в м. Луцьк
0
Незважаючи на високі навантаження і огидні українські дороги, рейковий механізм системи кермового управління надійний і довговічний. Але дрібниця у вигляді пошкодженого пильовика здатна кардинально змінити ситуацію. Працездатність вузла забезпечується якістю і штатним рівнем мастила, герметичніс..
50.00 грн
Заміна ущільнювальних кілець шлангів гідропідсилювача в м. Луцьк
0
Щоб механізм гідропідсилювача відпрацював весь розрахунковий ресурс, йому необхідне кваліфіковане технічне обслуговування. Своїм регламентом виробники передбачають контроль рівня і періодичну заміну масла, перевірку герметичності вузла і робочої магістралі, заміну ущільнювальних кілець і шлангів..
300.00 грн
Регулювання кермової рейки на автомобілі в м. Луцьк
0
Дорожні умови в Україні не ідеальні, автомобілі найчастіше проходять технічний огляд невчасно, використовуються низькоякісні комплектуючі та робочі рідини. Тому кермове управління має проблеми часто. Але це рідко пов'язано з виробітком механізмом ресурсу, адже кермове управління більшості сучасн..
100.00 грн
Регулювання кермової рейки у знятому стані в м. Луцьк
0
У разі відсутності критичних пошкоджень кермового управління капремонт не потрібен. Достатньо простого регулювання, яке виконується безпосередньо на автомобілі. Але цей метод підходить не завжди. Для повного відновлення працездатності кермового управління потрібно, щоб всі елементи мали достатній ..
100.00 грн
Ремонт рейки з ЕПК в м. Луцьк
0
Разом з обертом керма провідні колеса синхронно змінюють кут повороту. Відбувається це завдяки кермовій рейці. Саме цей вузол передає зусилля від керма до коліс, дозволяючи водієві задавати траєкторію руху. Механічні рейки застаріли. На зміну їм прийшли агрегати з підсилюва..
2000.00 грн
Ремонт розподільника кермової рейки в м. Луцьк
0
У кермовому механізмі розподільник відповідає за передачу зусилля на колеса автомобіля. Робота золотника (друга назва) заснована на тиску робочої рідини, яка перерозподіляється при маневруванні по різним циліндрам, одночасно знижуючи навантаження на руки водія. Золотник – механізм високоточний ..
1500.00 грн
Шліфування штока кермової рейки в м. Луцьк
0
Вал в кермовій рейці виконує найважливішу функцію зі зв'язці кермових тяг з черв'ячним механізмом і шестернею золотника. Якщо вузол функціонує штатно, колеса правильно реагують на команди, маневрування виконується з мінімальними зусиллями, пересування автомобіля безпечне і кероване. Ознаки не..
500.00 грн
Ремонт рейок з ГПК в м. Луцьк
0
Для передачі зусилля від кермового колеса на кермові тяги коліс у системі кермового управління передбачена кермова рейка. Це механічний, гідравлічний або електричний механізм, який вимагає постійної діагностики і профілактики. Особливо актуальна профілактична ревізія для..
2500.00 грн
Ремонт рейок
  • Ремонт і реставрація рульовіх рейок у Луцьку

    Рульова рейка - один з головних вузлів кермового управління. Її конструкція являє собою механізм передачі обертаючий момент від рульового колеса через рульовий вал та карданну передачу. Від її стабільної роботи безпосередньо залежить безпека водія та його пасажирів.

    Як виявити несправність

    Найчастіше власники авто звертаються до сервісів з такими проблемами:

           Стук у кермі під час руху, особливо сильно відчувається під час їзди нерівною дорогою.

           Сильний шум з-під капоту під час запуску двигуна.

           Постійне зниження рівня рідини гідропідсилювача, під автівкою з’являються масляні калюжі.

    Усі ці ознаки говорять про можливу несправність кермової рейки. Якщо ви помітили хоча б один із перелічених симптомів, обов’язково зверніться до автосервісу - поставити точний “діагноз” вашій автівці та визначити необхідність реставрації може лише спеціаліст.

    Як проходитиме ремонт

    Ремонт рульової рейки - не та проблема, яку можна легко вирішити самотужки. Навпаки, самостійне втручання може призвести до більш серйозних проблем, які потім призведуть до додаткових витрат (не тільки грошей, але і часу). Ремонт складається з кількох етапів:

           Діагностика та визначення точної причини несправності.

           Розбір рейки та оцінка стану рульового управління.

           Мийка та дефектація (промиваються всі деталі кермової рейки, дефектуються вали, підшипники та втулки).

           Шліфування та полірування валів із перевіркою їх на сліди корозії

           Заміна ремонтного комплекту (повна заміна сальників, втулок, підшипників, поршневих кілець та ущільнювачів).

           Збірка з використанням спеціальних змащувачів.

           Перевірка роботи механізму на спеціальному стенді (під високим тиском).

    Термін проведення ремонтних робіт

    Ми розуміємо, наскільки важливо швидко відновити працездатність автівки, тому наші майстри виконають усі необхідні роботи у найкоротший термін. Загалом термін ремонту залежіть від складності проблеми, але у середньому становить від двох годин до одного дня.

    Наш автосервіс у Луцьку надає повний спектр послуг: від попередньої діагностики до відновлення кермової рейки. Таким чином все, що від вас вимагається - це привезти автівку до нас, а потім - забрати її вже відремонтованою, або привезти окрему кермову рейку.

    Виконання ремонтних робіт якісно і у зазначений термін залежить від устаткування СТО, тому ми обладнали наш сервіс повним комплектом обладнання, сучасними стендами та інструментами. Це дозволяє нам не тільки швидко та точно встановити причину виходу рейки з ладу, а й провести якісний ремонт.

    Гарантійні зобов’язання

    На всі надані нашим автосервісом послуги надається гарантія на 6 місяців. У день покупки товару (рульової рейки) оформлюється талон, який ви маєте зберегти. На виживані агрегати також надається гарантія, але менша - на 14 днів.

    Ще один нюанс - ви можете повернути придбані деталі протягом 14 днів з моменту продажу. Але зверніть увагу: ви маєте зберегти чеки та упаковку, а самі запчастини не повинні мати слідів використання, монтажу чи реконструкції.

    Знижки

    Приємна новина для наших постійних та потенційних клієнтів: звернувшися до нас, ви можете отримати знижку. Знижка від 5% до 15% постійно діє для таксистів та власників СТО, також на неї можуть розраховувати іменинники: за тиждень ДО Дня народження та через тиждень ПІСЛЯ нього (обов’язково покажіть паспорт).

    Причини поломки

    Навіть найнадійніші вузли авто можуть рано чи пізно вийти з ладу. Але завжди необхідно знати точну причину поломки (це допоможе у майбутньому уникнути повторення ситуації чи хоча б підготуватися до неї). Серед основних причин поломки кермових рейок:Повністю нейтралізувати обидва ці нюанси, на жаль, не вийде. На дорозі завжди будуть нерівності та вибоїни, періодично доводить переїздити трамвайні колії - все це призводить до передчасного зносу механізму. Так само майже неможливо уникнути потрапляння у механізм пилу та мікрочасток вологи, які руйнують деталь. У такому випадку необхідно уважно слідкувати за станом пильників та перепускних трубок.Чи можна запобігти поломці? Так, можна. Для цього водіям необхідно:

    •        уникати різких поворотів, розгонів та гальмування;
    •        не паркуйтеся біля самого бордюру (аби уникнути ударів підвіскою);
    •        обережно об’їзжайте нерівності на дорогах, особливо ями та “лежачі поліцейські”;
    •        не нехтуйте профілактичними оглядами передньої підвіски та її елементів, а такоє рульового управління;
    •        періодично перевіряйте стан сальників, польовиків та інших захисних елементів.

    Які роботи оплачуються додатково?

    Одна з переваг нашого сервісу - демократичні ціни на послуги, у тому числі і на реставрацію рульової рейки. Але будьте готові до того, що під час діагностики можуть бути виявлені додаткові проблеми, які також потребують втручання. Заміну деяких деталей доведеться оплатити окремо:

       Потрапляння вологи всередину корпусу.

       Пересування нерівними дорогами.

    Наш автосервіс у Луцьку - ідеальний варіант для тих автовласників, які хочуть отримати якісну послугу за розумну ціну і при цьому не втратити багато часу. Ми гарантуємо чудовий результат та відновлення працездатності автівки!

    Отримати більш детальну інформацію щодо послуг та їх орієнтовної вартості, а також записатися на ремонт ви можете, зателефонувавши за вказаним на сайті телефоном. 

           вал і корпус керомової рейки;

           золотник (а також його верхній і середній підшипник та кришка);

           пружина;

           регулювальний прижим та його гайка;

           трубопровід рульової рейки;

           рульова тяга (а також її пильник та наконечник);

           права втулка;

           стопорне кільце.