Пн-Пт с 9.00 до 18.00
Сб с 9.00 до 14.00
Нд - вихідний

Ваш кошик порожній!

Ремонт рейок

Показати
Сортувати:

Підбір насосів і рейок для рульового управління авто

0
Під час повороту керма колеса змінюють кут: так задається траєкторія руху автомобіля. Зусилля, яке водій прикладає до керма, передається на колеса через кермову рейку. Сьогодні є три типи рейок: механічні (з'явилися одні з перших), гідравлічні і електричні. Механічні рейки без ГПК не..
800.00 грн
0
Гільзовка корпусу для розподільника потрібна, коли з’являється кільцевий знос корпусу. Причиною зносу корпусу є стружка, яка з’являється внаслідок зносу насоса. Коли тефлонові кільця труться зсередини зі стружкою об корпус розподільника, утворюється кільцевий знос. Чим вище тиск гідравлічної рід..
1000.00 грн
0
Кермова рейка є важливим елементом цілісного механізму управління. Вона відповідає за комфортне керування автомобілем. Як і будь-яка інша частина автомобіля, вона не застрахована від несправності. Щоб реставрувати кермову рейку чи замінити її, потрібно зняти агрегат з автомобіля. Щоб зняти..
1000.00 грн
0
Пильовики кермової рейки, захищають внутрішні деталі рейки від вологи, пилу і бруду. Вони зношуються від часу, механічних ушкоджень, через їзду по неякісному покриттю та при поганому кріпленні. Внаслідок цього втрачають свою еластичність і рвуться, а пластикові деталі тріскаються від технічного..
50.00 грн
0
У системі кермового управління кермова тяга забезпечує передачу зусилля від повороту керма на поворотні кулаки коліс. Рульова тяга має наконечник, через що стабілізує становище коліс. Тяги стають несправними в основному після механічного впливу: якщо водій заїхав на край глибокої ями, або ж ..
50.00 грн
0
Кермовий наконечник – це елемент кермового управління в автомобілі, який забезпечує поворот коліс на потрібний кут. В його принципі закладено кульове з’єднання, по суті його можна назвати шарніром. Наконечник з’єднує рульову тягу з поворотним кулаком. Вузол піддається великим навантаженням, тому..
50.00 грн
0
Обов’язковим та важливим елементом техобслуговування кермової системи є перевірка та заміна ущільнювальних кілець і шлангів гідропідсилювача. Завдяки герметичності ущільнювальні кільця гідропідсилювача забезпечують ефективну роботу системи. Ці кільця виготовляють з гумотехнічної суміші на основі..
150.00 грн
0
Крутний момент на кермовому колесі вимірюється датчиком, встановленим безпосередньо на хвостовику шестерні вала кермового управління. Відповідно, якщо не працює датчик, відключається й сам підсилювач, що і є поширеною проблемою рейок з електропідсилювачем. Вирішити цю проблему можна, зробивши ка..
500.00 грн
0
Aвтовиробники більшості провідних країн забезпечують високий ресурс елементів вузла управління. Вони здатні ефективно працювати сотні тисяч кілометрів або 10-15 років експлуатації. Але це в ідеальних умовах доріг європейського рівня, виконання умов технічного огляду, використання оригінальних за..
100.00 грн
0
Регулювання кермової рейки в знятому стані є надійним способом усунення некритичних несправностей. Регулювання може допомогти у випадку, якщо комплектуючі кермової рейки не зносилися. У випадку, якщо агрегат відслужив своє, фахівці СТО «ГУР Сервіс» допоможуть підібрати вам інший новий, або відрес..
100.00 грн
0
Більш сучасні моделі кермових рейок комплектуються електропідсилювачем. Такі агрегати встановлюють на швидкісні авто: вони забезпечують маневреність і керованість. Завдяки електроприводу рейки з ЕПК ефективно знижують рівень зусилля, яке водій прикладає для зміни траєкт..
2000.00 грн
0
Кермова рейка, будучи складовою системи кермового управління, виконує функцію передачі зусилля від керма до кермового механізму. Якщо говорити простіше, вона дозволяє задавати траєкторію автомобіля, змінюючи кут повороту ведучих коліс. На відміну від рейок минулого столітт..
2000.00 грн
0
Розподільний механізм (його ще називають розподільник або золотник) є високоточним вузлом, чутливим до стану комплектуючих і якості мастила. Ознаками несправності і необхідності ремонту розподільника є: туге кермо; мимовільний поворот керма; наявність люфту; сторонні звуки, ..
1500.00 грн
0
Шліфування штока є важливою процедурою в ремонті кермової рейки. Видаливши корозію з деталі, можна вирішити відразу декілька проблем з кермовим управлінням. Корозія на валу також може стати причиною несправності інших елементів рейки і кермового управління. Проблеми, які виникають внаслідок к..
500.00 грн
Ремонт рейок

Незалежно від типу кермової рейки (механічна, електрична або гідравлічна), вони ремонтопридатні. Це дозволяє при виникненні несправностей економити кошти і швидко усувати проблему. Звичайно, для цього потрібно кілька умов: своєчасне визначення неприємностей, звернення на автосервіс і досвід майстра.

Типові прояви несправностей

Головне завдання кермової рейки – передати з мінімальними зусиллями команду на колеса під час оберту керма. Проблеми редуктора пов'язані з втратою механізмом ефективності, загальним зносом або виробітком на окремих деталях, критичним забрудненням. Своєчасне обслуговування продовжує ресурс вузла, а звернення до СТО при появі сигналів про розвиток несправностей зменшує витрати на ремонт. До таких сигналів відносяться:

  • Сторонні шуми під час маневрування. Вони спочатку виникають зрідка, наприклад, при крутих кутах повороту. Але потім стають постійними. До шумності роботи додається «віддача» у кермове колесо при наїздах на горби, потрапляння в ями або їзді нерівними покриттями. У таких випадках механіку слід звернути увагу на стан втулок.
  • Люфт на кермі. У кермовому управлінні передбачений мінімальний люфт, але зі збільшенням вільного ходу знижується швидкість реакції коліс на команди, складніше підтримувати курсову стійкість, їзда стає небезпечною. Причин у неприємностей багато, від неправильного регулювання до поломки хрестовини, проблем з підвіскою і загальним зносом кермової.
  • Теча робочої рідини. Порушення герметичності рейки в умовах поверхневого огляду виявити складно. Але краплі мастила на місці стоянки автомобіля вкажуть на необхідність перевірки. Масляні плями сигналізують про проблеми з сальниками, пошкодження пильовиків, критичний виробіток або вплив корозії.

Порядок відновлювальних робіт

Після діагностики, коли неполадки локалізовані, кермова рейка демонтується з автомобіля. Це необхідно для правильної дефектації та зручності реставраційних робіт. Одночасно контролюється стан суміжних вузлів і механізмів підвіски для усунення можливих несправностей. Ремонт рейок виконується поетапно:

  • перевірка стану на спеціальному стенді;
  • повне або часткове розбирання;
  • очищення, промивання, дефектування, при необхідності, шліфування робочих поверхонь;
  • заміна зношених або проблемних запчастин;
  • контроль стану і відновлення вала;
  • збирання, перевірка, установка на автомобіль і регулювання.

Ремонт редукторів – це клопітка робота, що вимагає знань конструктивних особливостей і проблем редукторів різних типів і марок машин. Він може бути повністю виконаний за 3-5 годин або розтягнутися на кілька днів. Для прискорення обслуговування клієнтів в автосервісі "ГУР Сервіс" створили спеціальний обмінний фонд рейок. Тут зібрані відновлені фахівцями компанії рейки різних модифікацій. Ними (при абсолютній відповідності вимогам до конкретного автомобіля) можуть замінюватися проблемні рейки за бажанням клієнтів.