Швидкий пошук товару
 Мій аккаунт
Пн-Пт с 9.00 до 18.00
Сб с 9.00 до 14.00
Нд - вихідний

Ваш кошик порожній!

3D Розвал сходження коліс у Львові

Термін налаштування 3D геометрії-коліс: 30 хв.- 1 година

Гарантія на проведені роботи: від 3-х місяців

Ціна розвалу-сходження: від 500 гривень

Записатися на СТО

3D розвал сходження у Львові, також відомий як 3D розвал ходової або 3D розвал коліс - це налаштування кутів, таких як кут спрямування (збоку) і кут нахилу (зверху донизу) коліс автомобіля, а також кут спрямування поворотних коліс у тривімірному просторі згідно спеціфікації вашого автомобіля (марки, моделі, року та об'єму двигуна).

ГУР Сервіс проводить 3D розвал-сходження, після ремонту або заміни кермової рейки, рульових тяг та наконечників або просто як окрему процедуру при умові справної ходової частини автомобіля, щоб забезпечити рівномірний знос шин, покращити керованість, підвищити безпеку на дорозі і зменшити споживання пального.

Для 3D розвалу сходження в нашому автосервісі у с. Муроване використовується спеціальне обладнання - 2-x кaмepний З-D cтeнд Hunter, який дозволяє механікам точно налаштувати кути коліс в трьох площинах (горизонтально, вертикально і в поперечному напрямку) з точністю до декількох десятих градуса. Це допомагає забезпечити оптимальний контакт з дорожнім покриттям і покращує керованість автомобіля.

Ціна регулювання розвалу-сходу коліс

Послуга Вартість
Перевірка геометрії коліс 250 грн
Геометрія коліс передньої осі 500 грн
Геометрія коліс передньої та задньої осі 700 грн

Етапи регулювання кутів коліс

Розвал сходження слід регулярно перевіряти та налаштовувати відповідно до рекомендацій виробника автомобіля, а також після заміни чи ремонту деяких елементів ходової системи, таких як шини, підвіска або рульовий механізм, щоб забезпечити найкращу керованість та безпеку на дорозі.:

  • 1Автомобіль заїжджає на стенд. Спеціаліст, який робитиме налаштування, підказує де саме зупинитися.
  • 2На стенді провертаємо кермо до упору в одну сторону, а потім в іншу і встановлюємо в нульове положення.
  • 3Автомобіль стає на ручне гальмо і фіксуємо кермо, щоб стояло рівно.
  • 4Фіксуємо собі марку, модель, рік, та об'єм двигуна і вирівнюємо тиск в шинах відповідно до спецификації.
  • 5Налаштовуюємо кути та роздруковуємо інформацію для власника авто по розвалу-сходженню.
  • 6Після налаштування кутів коліс проводимо тестування на дорозі. Для того щоб впевнитися що машину не "веде" в якусь із сторін і кермо при цьому стоїть рівно.

Консультація, діагностика, ремонт

Якщо потрібна консультація спеціаліста або хочете записатися на діагностику, ремонт чи розвал - заповніть дані і наш фахівець зв'яжеться з вами найближчим часом.

Ознаки неправильного регулювання розвалу-сходження коліс

  • Кермо змінює положення під час прямолінійного руху
    • Це може означати багато чого: силова неоднорідність каркаса покришки. При цьому потрібно переставити передні колеса, при умові що направлення руху шини не вказано за замовчуванням, та подивитися чи не змінюється зміщення авто в тих же умовах в протилежну сторону.Якщо змінюється, то пробелма в шинах, навіть якщо вони нові.

      Можливо налаштували тільки передній міст і треба діагностувати ще задній. Або є приходвані дефекти ходової частини, чи дисків

  • Авто тягне вбік чи розвертає при натисканні гальма
    • Якщо до налаштування кутів коліс був знос гуми, то проблема в ній, бо неправильний розвал-сходження урівноважував зміщення авто в протилежну сторону. Але, якщо з гумою все впорядку і по ходовій частині все добре, то треба переробити РС.

  • Радіуси розвороту вправо й вліво різні.
    • Якщо кількість обертів керма до упору відрізняється в одну і іншу сторону, то або спочатку не виставили кермо в нульове положення, або при заміні кермової рейки - її не виставили в середнє положення.

  • Погіршення керованості авто
    • Це може бути, як перестроювання авто в іншу полосу, поворот чи розвертання, так і що кермо не повертається в нормальне положення на виході з повороту.

Поширені запитання

  • ✅ Чи збиваються налаштування кутів коліс?
    • Так, збиваються через перетин нерівностей поверхні на швидкості. Тобто, якщо колесо потрапляє в яму або, навпаки, виступ при швидкості.

  • ✅ Як часто рекомендовано робити Розвал-сходження?
    • Якщо враховувати покриття то 15-20 тис. км. Але слід враховувати, що обов'язково налаштовувати кути коліс треба при заміні або ремонті кермової рейки, заміні шин, радіусу коліс, підвіски, пружин, амортизаторів, кермових тяг, наконечників, сайлентблоків, кульових опор, важелів. Встановлення проставок, зміни дорожнього просвіту.

  • ✅ Як швидко робиться розвал-сходження?
    • Від 15 хвилин і до години. Залежить від стану розвалювальних болтів. А також історії ДТП авто - це стосуюється авто з Америки, в яких була порушена геометрія внаслідок удару і невідомо, наскільки її вирівняли. В таких випадках може бути що розвал-сходження не можливо зробити.

  • ✅ Чи потрібно робити розвал-сходження після ремонту рейки?
    • Так, обов'язково, після ремонту, заміни кермової рейки потрібно робити налаштування кутів коліс. Бо рейка демонтується з авто і встановити її щоб не збилися кути - неможливо.

КОНТАКТИ

Телефон:

☎️ +38(050)37-888-60

☎️ +38(050)82-57-272

☎️ +38 (068)88-30-707

☎️ +38 (066)88-30-707


Адреса:

м. Ковель, пров. Ватутіна, 9

м. Львiв, с. Муроване, вул. Січових Стрільців, 34

м. Луцьк , вул. Теремнівська, 29а

Графік роботи:

Пн-Пт: з 9:00 до 18:00

Сб: з 9:00 до 14:00

Нд: вихідний

Email:

[email protected]