Ваш кошик порожній!
Ваш кошик порожній!
3D розвал сходження у Львові, також відомий як 3D розвал ходової або 3D розвал коліс - це налаштування кутів, таких як кут спрямування (збоку) і кут нахилу (зверху донизу) коліс автомобіля, а також кут спрямування поворотних коліс у тривімірному просторі згідно спеціфікації вашого автомобіля (марки, моделі, року та об'єму двигуна).
ГУР Сервіс проводить 3D розвал-сходження, після ремонту або заміни кермової рейки, рульових тяг та наконечників або просто як окрему процедуру при умові справної ходової частини автомобіля, щоб забезпечити рівномірний знос шин, покращити керованість, підвищити безпеку на дорозі і зменшити споживання пального.
Для 3D розвалу сходження в нашому автосервісі у с. Муроване використовується спеціальне обладнання - 2-x кaмepний З-D cтeнд Hunter, який дозволяє механікам точно налаштувати кути коліс в трьох площинах (горизонтально, вертикально і в поперечному напрямку) з точністю до декількох десятих градуса. Це допомагає забезпечити оптимальний контакт з дорожнім покриттям і покращує керованість автомобіля.
Послуга | Вартість |
---|---|
Перевірка геометрії коліс | 250 грн |
Геометрія коліс передньої осі | 500 грн |
Геометрія коліс передньої та задньої осі | 700 грн |
Розвал сходження слід регулярно перевіряти та налаштовувати відповідно до рекомендацій виробника автомобіля, а також після заміни чи ремонту деяких елементів ходової системи, таких як шини, підвіска або рульовий механізм, щоб забезпечити найкращу керованість та безпеку на дорозі.:
Потрібна швидка консультація? Заповніть форму, вкажіть ваші контактні дані і наші фахівці зв'яжуться з вами найближчим часом.
Це може означати багато чого: силова неоднорідність каркаса покришки. При цьому потрібно переставити передні колеса, при умові що направлення руху шини не вказано за замовчуванням, та подивитися чи не змінюється зміщення авто в тих же умовах в протилежну сторону.Якщо змінюється, то пробелма в шинах, навіть якщо вони нові.
Можливо налаштували тільки передній міст і треба діагностувати ще задній. Або є приходвані дефекти ходової частини, чи дисків
Якщо до налаштування кутів коліс був знос гуми, то проблема в ній, бо неправильний розвал-сходження урівноважував зміщення авто в протилежну сторону. Але, якщо з гумою все впорядку і по ходовій частині все добре, то треба переробити РС.
Якщо кількість обертів керма до упору відрізняється в одну і іншу сторону, то або спочатку не виставили кермо в нульове положення, або при заміні кермової рейки - її не виставили в середнє положення.
Це може бути, як перестроювання авто в іншу полосу, поворот чи розвертання, так і що кермо не повертається в нормальне положення на виході з повороту.
Так, збиваються через перетин нерівностей поверхні на швидкості. Тобто, якщо колесо потрапляє в яму або, навпаки, виступ при швидкості.
Якщо враховувати покриття то 15-20 тис. км. Але слід враховувати, що обов'язково налаштовувати кути коліс треба при заміні або ремонті кермової рейки, заміні шин, радіусу коліс, підвіски, пружин, амортизаторів, кермових тяг, наконечників, сайлентблоків, кульових опор, важелів. Встановлення проставок, зміни дорожнього просвіту.
Від 15 хвилин і до години. Залежить від стану розвалювальних болтів. А також історії ДТП авто - це стосуюється авто з Америки, в яких була порушена геометрія внаслідок удару і невідомо, наскільки її вирівняли. В таких випадках може бути що розвал-сходження не можливо зробити.
Так, обов'язково, після ремонту, заміни кермової рейки потрібно робити налаштування кутів коліс. Бо рейка демонтується з авто і встановити її щоб не збилися кути - неможливо.
☎️ +38(050)37-888-60
☎️ +38(050)82-57-272
☎️ +38 (068)88-30-707
☎️ +38 (066)88-30-707
м. Ковель, пров. Ватутіна, 9
м. Львiв, с. Муроване, вул. Січових Стрільців, 34
м. Луцьк , вул. Теремнівська, 29а