Під час повороту керма колеса змінюють кут: так задається траєкторія руху автомобіля. Зусилля, яке водій прикладає до керма, передається на колеса через кермову рейку. Сьогодні є три типи рейок: механічні (з'явилися одні з перших), гідравлічні і електричні.
Механічні рейки без ГПК не..
Більш сучасні моделі кермових рейок комплектуються електропідсилювачем. Такі агрегати встановлюють на
швидкісні авто: вони забезпечують маневреність і керованість. Завдяки електроприводу рейки з ЕПК ефективно
знижують рівень зусилля, яке водій прикладає для зміни траєкт..
Кермова рейка, будучи складовою системи кермового управління, виконує функцію передачі зусилля від керма до
кермового механізму. Якщо говорити простіше, вона дозволяє задавати траєкторію автомобіля, змінюючи кут
повороту ведучих коліс. На відміну від рейок минулого столітт..
Кермова рейка є важливим елементом цілісного механізму управління. Вона відповідає за комфортне керування автомобілем. Як і будь-яка інша частина автомобіля, вона не застрахована від несправності. Щоб реставрувати кермову рейку чи замінити її, потрібно зняти агрегат з автомобіля.
Щоб зняти..
Усі сучасні автомобілі мають одну спільну деталь - підсилювач керма. Існує кілька різновидів механізмів, але останнім часом усе популярнішими стають електропідсилювачі та електрогідропідсилювачі. У будь-якому разі саме цей механізм відповідає за зниження зусиль, що докладає водій під час кермування...
Насоси гідропідсилювачів виконують в системі кермового управління кілька функцій. Головна з них – зниження зусилля, яке докладає водій на кермо під час управління і маневрування. Так як ГПК включається одночасно з запуском двигуна, а насос працює весь час, поки включений ДВЗ, він схильний до прир..
Насос гідропідсилювача є невід’ємною частиною багатьох транспортних засобів. В його основі закладений принцип роботи на законах гідравліки. Для роботи механізм використовує тиск, створений насосом, який приводиться в рух від колінчастого вала двигуна. Відповідно через трубки відбувається потрап..
Розподільний механізм (його ще називають розподільник або золотник) є високоточним вузлом, чутливим до стану комплектуючих і якості мастила. Ознаками несправності і необхідності ремонту розподільника є:
туге кермо;
мимовільний поворот керма;
наявність люфту;
сторонні звуки, ..
Гільзовка корпусу для розподільника потрібна, коли з’являється кільцевий знос корпусу. Причиною зносу корпусу є стружка, яка з’являється внаслідок зносу насоса. Коли тефлонові кільця труться зсередини зі стружкою об корпус розподільника, утворюється кільцевий знос. Чим вище тиск гідравлічної рід..
Насос — один з агрегатів системи гідравлічного управління керма. Його поломка не вважається критичним станом
і дозволяє управляти автомобілем, але для цього доведеться докласти більше фізичних зусиль.
Які функції виконує насос? Цей агрегат нагнітає робочу рідину в систему ..
Кермове управління — складна система, завдяки якій водій може задавати траєкторію і утримувати її незалежно
від часу, погоди, дорожніх умов. Незважаючи на складне конструктивне рішення цього механізму, принцип його
роботи досить простий: під час обертання керма через вал..
Складовий механізм кермового управління автомобіля, за допомогою якого відбувається передача сили від керма
до ведучих коліс, називають кермовою рейкою. Цей силовий вузол виконує ряд функцій:
компенсує вплив ударів, що виникають під час їзди на нерівних поверх..
Бачок гідропідсилювача є накопичувальним резервуаром для рідини ГПК, яка по шлангах низького тиску надходить в насос, а по шлангах високого тиску потрапляє в рейку, звідки повертається по зворотній магістралі назад в бачок. Бачок повинен бути герметичним, тому що від його стану залежить робота гід..
Кермовий наконечник – це елемент кермового управління в автомобілі, який забезпечує поворот коліс на потрібний кут. В його принципі закладено кульове з’єднання, по суті його можна назвати шарніром. Наконечник з’єднує рульову тягу з поворотним кулаком. Вузол піддається великим навантаженням, тому..