Швидкий пошук товару
Пн-Пт с 9.00 до 18.00
Сб с 9.00 до 14.00
Нд - вихідний

Ваш кошик порожній!

Призначення насоса системи кермового управління — знижувати зусилля оберту керма під час маневрування. Це підвищує комфорт управління і знижує втому водія, пом'якшує ударне навантаження на систему управління. Знаходячись під значним навантаженням, насос вимагає періодичного обслуговування, має кінцевий ресурс. Пристрій ремонтопридатний, вартість і складність реставрації залежить від модифікації і ступеня зносу агрегату. Автовиробники використовують механізми двох типів:

  • Гідравлічні (ГПК), в яких передбачений замкнутий контур з робочою рідиною. Приводиться агрегат від двигуна за допомогою ременя. Такі насоси відрізняються підвищеною потужністю і довговічністю.
  • Електричні (ЕПК). Основою конструкції є електромотор, який приводить в дію механізм, а також система датчиків, що регулюють його роботу.

Крім відмінностей в конструкції і розмірах (ЕПК набагато компактніший), є особливості пристрою систем для різних автомобілів, які необхідно знати майстру. Досвідчений механік виконає відновлення пристрою за кілька годин, якщо не буде необхідності в складних додаткових роботах.


Ціна ремонту насосів гідропідсилювача та електропідсилювача

  • Монтаж та демонтаж насосу - від 400 грн.
  • Монтаж та демонтаж насосу VW T5 (2,5) - від 600 грн.
  • Монтаж та демонтаж насосу VW LT (бразилець) - від 800 грн.

Основні ознаки несправностей

Незважаючи на відмінності різних типів і модифікацій агрегатів, типові ознаки неполадок у агрегатів подібні. До них відносяться:

  • поява вібрацій на кермовому колесі, характерна «віддача» у вигляді поштовхів під час пересування нерівними покриттями або попаданні в ями, наїзді на горби;
  • труднощі з маневруванням, стає все складніше обертати кермо;
  • сторонні шуми (гул, виття і/або вереск), які виникають в ЕПК під час маневрування, а у гідравлічних системах навіть під час запуску ДВЗ;
  • поява течі в районі кермового управління.

Тільки діагностика допоможе точно визначити, що причиною несправності є насос. До поломок можуть привести розгерметизація гідравліки, неполадки з сальниками або шлангами, несправні датчики, окислення контактів або обрив ланцюга, прослизування приводного ременя, механічні пошкодження. Навіть у разі поломки насоса управління автомобілем утруднено, але можливо. Але фахівці рекомендують негайно вирушати до автосервісу.

Хід відновлювальних робіт

ГУР Сервіс оснащений всім необхідним, щоб виявити і локалізувати неполадки. Ремонтним роботам передує кваліфікована діагностика з використанням спеціальних стендів. Реставрація виконується покроково:

  • демонтаж пристрою з автомобіля;
  • ретельне очищення і промивання всіх елементів;
  • дефектовка для визначення проблемних деталей і загального стану вузла;
  • перевірка робочих поверхонь вала і дзеркал, при необхідності — шліфування;
  • заміна запчастин та витратних матеріалів (пильовиків, втулок, вала, сальників, підшипників, контактів, датчиків та ін.);
  • збірка, стендова перевірка результатів ремонту та установка на автомобіль.

Якщо діагностика показує, що відновлення насоса займе чимало часу або обійдеться дорого, клієнту пропонується альтернатива. У компанії є обмінний фонд ретельно відновлених і перевірених агрегатів. Можна замінити проблемний пристрій на аналогічний з гарантією.

КОНСУЛЬТАЦІЯ ВІД ФАХІВЦЯ

Потрібна швидка консультація? Заповніть форму, вкажіть ваші контактні дані і наші фахівці зв'яжуться з вами найближчим часом.

РЕМОНТ НАСОСУ ВАШОГО АВТО

Підбір насосів і рейок для рульового управління авто

Ціни на суміжні послуги

Етапи проведення
ремонту рульової рейки

  • 1Агрегат знімається з автомобіля і встановлюється на перевірочній стенд. Таким чином можна виявити поломку і всі порушення, які перешкоджають нормальному функціонуванню вузла.
  • 2Майстри розбирають рейку і виконують дефектовку - вичищають бруд, корозію, залишки старих мастильних матеріалів.
  • 3Після дефектовки проводиться промивка спеціальними розчинами, які перешкоджають попаданню піску, пилу та іншого сміття в агрегат.
  • 4Якщо виявлена ​​іржа, наші спеціалісти проточують, шліфують і полірують рейкові вали, повертаючи їм первинну форму.
  • 5Далі відбувається заміна всіх сальників, кілець ущільнювачів, опорних втулок. Всі вони змінюються на нові, які запобігають появі стуку при подальшій експлуатації.
  • 6Рейку збирають, перевіряють на стенді, налаштовують і монтують на автомобіль

Поширені запитання

КОНТАКТИ

Телефон:

☎️ +38 (050) 37-888-60

☎️ +38 (050) 82-57-272

☎️ +38 (068) 88-30-707

☎️ +38 (066) 88-30-707

Email:

info.nasosy.reyki@gmail.com

Адреса:

м. Ковель, пров. Ватутіна, 9

м. Львiв, с. Муроване, вул. Січових Стрільців, 34

м. Луцьк , вул. Теремнівська, 29а

Графік роботи:

Пн-Пт: з 9:00 до 18:00

Сб: з 9:00 до 14:00

Нд: вихідний