Пн-Пт с 9.00 до 18.00
Сб с 9.00 до 14.00
Нд - вихідний

Ваш кошик порожній!

Ремонт насосів

Показати
Сортувати:
0
Насос гідропідсилювача є невід’ємною частиною багатьох транспортних засобів. В його основі закладений принцип роботи на законах гідравліки. Для роботи механізм використовує тиск, створений насосом, який приводиться в рух від колінчастого вала двигуна. Відповідно через трубки відбувається потрап..
400.00 грн
0
Насоси гідропідсилювачів виконують в системі кермового управління кілька функцій. Головна з них – зниження зусилля, яке докладає водій на кермо під час управління і маневрування. Так як ГПК включається одночасно з запуском двигуна, а насос працює весь час, поки включений ДВЗ, він схильний до прир..
700.00 грн
0
Типові проблеми насоса електропідсилення пов'язані з електронікою. Це можуть бути різні несправності електромотора, перегорілі запобіжники, збій або несправності датчиків, відсутність нормальних контактів або обрив ланцюга. На відміну від аналогічного пристрою на гідропі..
1500.00 грн
Ремонт насосів

Призначення насоса системи кермового управління — знижувати зусилля оберту керма під час маневрування. Це підвищує комфорт управління і знижує втому водія, пом'якшує ударне навантаження на систему управління. Знаходячись під значним навантаженням, насос вимагає періодичного обслуговування, має кінцевий ресурс. Пристрій ремонтопридатний, вартість і складність реставрації залежить від модифікації і ступеня зносу агрегату. Автовиробники використовують механізми двох типів:

  • Гідравлічні (ГПК), в яких передбачений замкнутий контур з робочою рідиною. Приводиться агрегат від двигуна за допомогою ременя. Такі насоси відрізняються підвищеною потужністю і довговічністю.
  • Електричні (ЕПК). Основою конструкції є електромотор, який приводить в дію механізм, а також система датчиків, що регулюють його роботу.

Крім відмінностей в конструкції і розмірах (ЕПК набагато компактніший), є особливості пристрою систем для різних автомобілів, які необхідно знати майстру. Досвідчений механік виконає відновлення пристрою за кілька годин, якщо не буде необхідності в складних додаткових роботах.

Основні ознаки несправностей

Незважаючи на відмінності різних типів і модифікацій агрегатів, типові ознаки неполадок у агрегатів подібні. До них відносяться:

  • поява вібрацій на кермовому колесі, характерна «віддача» у вигляді поштовхів під час пересування нерівними покриттями або попаданні в ями, наїзді на горби;
  • труднощі з маневруванням, стає все складніше обертати кермо;
  • сторонні шуми (гул, виття і/або вереск), які виникають в ЕПК під час маневрування, а у гідравлічних системах навіть під час запуску ДВЗ;
  • поява течі в районі кермового управління.

Тільки діагностика допоможе точно визначити, що причиною несправності є насос. До поломок можуть привести розгерметизація гідравліки, неполадки з сальниками або шлангами, несправні датчики, окислення контактів або обрив ланцюга, прослизування приводного ременя, механічні пошкодження. Навіть у разі поломки насоса управління автомобілем утруднено, але можливо. Але фахівці рекомендують негайно вирушати до автосервісу.

Хід відновлювальних робіт

ГУР Сервіс оснащений всім необхідним, щоб виявити і локалізувати неполадки. Ремонтним роботам передує кваліфікована діагностика з використанням спеціальних стендів. Реставрація виконується покроково:

  • демонтаж пристрою з автомобіля;
  • ретельне очищення і промивання всіх елементів;
  • дефектовка для визначення проблемних деталей і загального стану вузла;
  • перевірка робочих поверхонь вала і дзеркал, при необхідності — шліфування;
  • заміна запчастин та витратних матеріалів (пильовиків, втулок, вала, сальників, підшипників, контактів, датчиків та ін.);
  • збірка, стендова перевірка результатів ремонту та установка на автомобіль.

Якщо діагностика показує, що відновлення насоса займе чимало часу або обійдеться дорого, клієнту пропонується альтернатива. У компанії є обмінний фонд ретельно відновлених і перевірених агрегатів. Можна замінити проблемний пристрій на аналогічний з гарантією.