Швидкий пошук товару
Пн-Пт с 9.00 до 18.00
Сб с 9.00 до 14.00
Нд - вихідний

Ваш кошик порожній!

Ремонт насосів

Показати
Сортувати:

Підбір насосів і рейок для рульового управління авто

Ремонт насосів ГПК в м. Ковель
0
Насоси гідропідсилювачів виконують в системі кермового управління кілька функцій. Головна з них – зниження зусилля, яке докладає водій на кермо під час управління і маневрування. Так як ГПК включається одночасно з запуском двигуна, а насос працює весь час, поки включений ДВЗ, він схильний до прир..
Ціну уточнюйте
Ремонт насосів ЕПК в м. Ковель
0
Головною відмінністю електромеханічних систем підсилювача керма від «класичних» є використання в конструкції електронасоса. Він замінює механічний, який приводиться від ДВЗ ременем. Новими системами оснащується все більше машин середнього і малого класів. Поки мінусом електронасосів залишається в..
Ціну уточнюйте
Заміна насоса гідропідсилювача в м. Ковель
0
Системи гідропідсилювачів керма встановлені на багатьох сучасних машинах. Тут найбільш важливим елементом є гідронасос, який виконує одночасно дві функції: робить циркуляцію робочої рідини в контурі безперервної; нагнітає тиск мастила, що знижує навантаження на кермовий механізм. ..
Ціну уточнюйте
Ремонт насосів

Система посилення кермового управління служить для зменшення навантажень на кермо під час маневрування. Вона забезпечує водієві ряд переваг: компенсує ударні навантаження на кермо, знижує втому під час тривалої поїздки, допомагає справлятися з деякими аварійними ситуаціями, підтримувати курсову стійкість авто. І все це забезпечують насоси, які є серцем системи. За конструкцією, приводом, потужністю і місцем установки виділяють два типи агрегатів:

  • Гідравлічний (ГПК). Тут передбачений замкнутий контур з робочою рідиною. Насос, який приводиться ременем від двигуна, нагнітає необхідний тиск, що дозволяє знижувати навантаження на кермо.
  • Електричний (ЕПК). Пристрій працює від електромотора, робота якого регулюється системою датчиків.

В електричному агрегаті менше механічних елементів, він більш компактний, ніж ГПК. Натомість гідропідсилювачі розраховані на підвищену потужність, тому можуть використовуватися на великовантажних автомобілях. Пристрої обох типів ремонтопридатні, відрізняються тільки складністю, часом і вартістю обслуговування.

Ознаки та види несправностей

У кожного виду насосів є типові проблеми. Так, для ГПК це може бути розгерметизація гідравліки і потрапляння повітря у систему, проблеми з шлангами і сальниками, пробуксовка ремінного приводу. У ЕПК часто зустрічаються проблеми з електромотором, контактами, датчиками і запобіжниками. Для обох пристроїв характерні механічні пошкодження, виробіток ресурсу, знос окремих елементів.

У різних модифікацій агрегатів є типові болячки, добре відомі фахівцям нашої компанії. Тому автовласникам слід не рідше разу на рік проходити діагностику, а також звертатися до сервісу у разі появи перших ознак несправностей. Про них свідчать такі сигнали:

  • оберти керма виконуються з помітним зусиллям, виникають складнощі з маневруванням;
  • запізнюється реакція коліс на команди, на кермі з'являється люфт;
  • з'являється масляна теча в районі кермового управління (проблема насосів з гідравлікою);
  • у системі управління виникають сторонні шуми (гул, виття).

У разі некритичних збоїв в роботі гідропідсилювача пересування можна продовжувати. Але своєчасне звернення не дає розвинутися проблемі й істотно скорочує витрати на ремонт.

Відновлення насоса

Результат роботи залежить від якості діагностики, професіоналізму майстра і оснащеності СТО. Крім цього, механік повинен розбиратися в різних моделях пристроїв і їх «болячках». На СТО "ГУР Сервіс" спочатку проводиться діагностика з локалізацією несправностей, а потім кілька етапів реставрації:

  • демонтаж пристрою з автомобіля;
  • розбирання з ретельним очищенням і промиванням;
  • дефектовка, що включає перевірку стану запчастин і робочих поверхон;
  • заміна проблемних і зношених запчастин (підшипників, сальників, редуктора, контактних груп, датчиків та ін.);
  • шліфування вала і дзеркал;
  • збірка, регулювання, контрольна стендова перевірка;
  • установка на автомобіль.

«Одноразові» запчастини, які не підлягають відновленню, замінюються новими. Іноді вартість ремонту висока через незадовільний технічний стан механізмів, сильне пошкодження, повний виробіток ресурсу, вплив корозії. У таких випадках можна замінити свій агрегат на аналогічний, відновлений. Це швидше і набагато вигідніше. На роботу і агрегати з обмінного фонду ГУР Сервіс надаються гарантії.