Ваш кошик порожній!
Ваш кошик порожній!
Система посилення кермового управління служить для зменшення навантажень на кермо під час маневрування. Вона забезпечує водієві ряд переваг: компенсує ударні навантаження на кермо, знижує втому під час тривалої поїздки, допомагає справлятися з деякими аварійними ситуаціями, підтримувати курсову стійкість авто. І все це забезпечують насоси, які є серцем системи. За конструкцією, приводом, потужністю і місцем установки виділяють два типи агрегатів:
В електричному агрегаті менше механічних елементів, він більш компактний, ніж ГПК. Натомість гідропідсилювачі розраховані на підвищену потужність, тому можуть використовуватися на великовантажних автомобілях. Пристрої обох типів ремонтопридатні, відрізняються тільки складністю, часом і вартістю обслуговування.
У кожного виду насосів є типові проблеми. Так, для ГПК це може бути розгерметизація гідравліки і потрапляння повітря у систему, проблеми з шлангами і сальниками, пробуксовка ремінного приводу. У ЕПК часто зустрічаються проблеми з електромотором, контактами, датчиками і запобіжниками. Для обох пристроїв характерні механічні пошкодження, виробіток ресурсу, знос окремих елементів.
У різних модифікацій агрегатів є типові болячки, добре відомі фахівцям нашої компанії. Тому автовласникам слід не рідше разу на рік проходити діагностику, а також звертатися до сервісу у разі появи перших ознак несправностей. Про них свідчать такі сигнали:
У разі некритичних збоїв в роботі гідропідсилювача пересування можна продовжувати. Але своєчасне звернення не дає розвинутися проблемі й істотно скорочує витрати на ремонт.
Результат роботи залежить від якості діагностики, професіоналізму майстра і оснащеності СТО. Крім цього, механік повинен розбиратися в різних моделях пристроїв і їх «болячках». На СТО "ГУР Сервіс" спочатку проводиться діагностика з локалізацією несправностей, а потім кілька етапів реставрації:
«Одноразові» запчастини, які не підлягають відновленню, замінюються новими. Іноді вартість ремонту висока через незадовільний технічний стан механізмів, сильне пошкодження, повний виробіток ресурсу, вплив корозії. У таких випадках можна замінити свій агрегат на аналогічний, відновлений. Це швидше і набагато вигідніше. На роботу і агрегати з обмінного фонду ГУР Сервіс надаються гарантії.
Якщо потрібна консультація спеціаліста або хочете записатися на діагностику, ремонт чи розвал - заповніть дані і наш фахівець зв'яжеться з вами найближчим часом.
Цього разу до нас потрапила рейка на Volkswagen Touareg із наступною проблемою: сторонні стуки та протікання. Навіть побіжний огляд дозволив визначити: рейка у критичному стані, вона має дуже велику виробітку. У поганому стані як черв’ячна п..
Заміна рульової рейки коштує від 800 грн.
Ремонт механічної рульової рейки коштує від 800 грн. А гідравлічної (з ГПК) та електричної (з ЕПК) - від 2000 грн.
Гарантія на ремонт рейки з гідропідсилювачем керма (ГУР) 6 місяців, а на механічну і ЕПК - 3 місяці.
У нас є обмінний фонд, деталі уточнюйте за телефоном.
☎️ +38(050)37-888-60
☎️ +38(050)82-57-272
☎️ +38 (068)88-30-707
☎️ +38 (066)88-30-707
м. Ковель, пров. Ватутіна, 9
м. Львiв, с. Муроване, вул. Січових Стрільців, 34
м. Луцьк , вул. Теремнівська, 29а