Пн-Пт с 9.00 до 18.00
Сб с 9.00 до 14.00
Нд - вихідний

Ваш кошик порожній!

м. Ковель

Показати
Сортувати:
Виберіть підкатегорію
0
Під час повороту керма колеса змінюють кут: так задається траєкторія руху автомобіля. Зусилля, яке водій прикладає до керма, передається на колеса через кермову рейку. Сьогодні є три типи рейок: механічні (з'явилися одні з перших), гідравлічні і електричні. Механічні рейки без ГПК ..
600.00 грн
0
Кермове управління — система транспортного засобу, що складається з декількох механізмів. Її основна функція — синхронізація положення керма і кута поворота ведучих коліс. Саме ця система забезпечує керованість, маневреність, своєчасність поворотів і витримку заданої водієм траєкторії. Ко..
100.00 грн
0
Не всі елементи кермового управління автомобіля піддаються реставрації шляхом простої заміни деталей. У цих випадках доводиться встановлювати новий вузол, що дорого за вартістю і часто не виправдано за результатом через якість запчастин. У випадку з проблемами на внутрішній поверхні корпусу розп..
700.00 грн
0
Система кермового управління автомобіля складається з кількох груп механізмів. Всі вони під час руху перебувають під посиленим експлуатаційним навантаженням. При відсутності профілактики вузли зношуються і виходять з ладу. Без діагностики статися це може в найнесподівані..
100.00 грн
0
Для передачі зусилля від кермової колонки до коліс в системі кермового управління (КУ) використовується кермова рейка. За конструкцією це редуктори, які бувають трьох типів: механічні, гідравлічні й електричні. Кожен має особливості і нюанси, в залежності від марки та модифікації автомобіля. І ці..
100.00 грн
0
Рейка є відповідальним вузлом системи управління машин всіх марок і модифікацій. Для комфорту управління на багатьох моделях застосовується гідропідсилювач. Призначення рейкового механізму в передачі колесам команди на поворот і забезпеченні зниження зусиль при обертанні керма. Середній ресурс ..
650.00 грн
0
Насоси гідропідсилювачів виконують в системі кермового управління кілька функцій. Головна з них – зниження зусилля, яке докладає водій на кермо під час управління і маневрування. Так як ГПК включається одночасно з запуском двигуна, а насос працює весь час, поки включений ДВЗ, він схильний до прир..
500.00 грн
0
Головною відмінністю електромеханічних систем підсилювача керма від «класичних» є використання в конструкції електронасоса. Він замінює механічний, який приводиться від ДВЗ ременем. Новими системами оснащується все більше машин середнього і малого класів. Поки мінусом електронасосів залишається в..
1500.00 грн
0
З розвитком машинобудування і появою швидкісних авто, великогабаритного транспорту гостро постало питання посилення кермових рейок, які знизять рівень прикладеного зусилля і полегшать комфортне керування транспортним засобом. З цими функціями повністю справляються кермові рейки з електропідсилювач..
2000.00 грн
0
Кермова рейка у складі системи кермового управління автомобіля відповідає за передачу зусилля від колонки на керовані колеса. У разі відсутності своєчасної діагностики та профілактики цей вузол виходить з ладу. Ремонт кермової рейки є складним процесом, що вимагає не тільки знань і навичок, а й с..
1600.00 грн
0
Механізм розподілу – центральний елемент рейки. Це високоточний вузол, що передає зусилля на колеса при поворотах. У момент маневрування золотник (друга назва вузла) направляє під тиском робочу рідину в лівий або правий циліндри. Одночасно знижується зусилля, з яким повертається кермо. Деякі мод..
900.00 грн
0
Шток рейки виконує в кермовому механізмі задачу зв'язку шестерні або черв'ячного вузла розподільника з кермовими наконечниками, що відповідають за поворот коліс. Від ефективної роботи вала залежить продуктивність роботи кермового управління в цілому. Якщо механізм налагоджений правильно, наванта..
200.00 грн
м. Ковель

Багато проблем, пов'язаних з працездатністю кермового управління, складно діагностуються. У звичайних автосервісах, де хапаються за будь-яку роботу, тонкощі відновлення і/або заміни редуктора (рейки) або насоса просто не знають. Іноді з сучасними системами кермової не знайомі, і вчаться на вашому автомобілі. У результаті, автовласники витрачають гроші, багато часу і знову шукають автосервіс, коли виникають чергові неприємності з ГПК.

Ми зацікавлені у швидкому та недорогому обслуговуванні клієнтів. Фахівці "ГУР Сервіс" справляються з найзаплутанішими випадками і ремонтують системи будь-якого автомобіля. Тому що наш автосервіс має вузьку спеціалізацію, займаючись виключно обслуговування кермового управління і усім, що з ним пов'язано: усіма типами насосів і рейок, ремкомплектами, колонками з ЕПК тощо.

Перелік основних послуг

Для підвищення швидкості та ефективності роботи застосовується сучасне обладнання. З його допомогою виявляються не тільки поломки, а й загрози їх появи. На автомобілях будь-яких модифікацій ми замінимо або реанімуємо будь-який елемент кермового управління. У разі необхідності встановимо новий агрегат, відновлену рейку або насос з власного обмінного фонду. У наші послуги входять:

  • повна діагностика системи;
  • заміна рейки, ГПК, установка ремкомплекта;
  • ремонт проблемних елементів системи або заміна на відновлені аналоги;
  • допомога у підборі та придбанні комплектуючих з урахуванням моделі, модифікації та інших особливостей вашого автомобіля.

У прайсі компанії вказані фіксовані ціни на діагностику та ремонт. Ви легко можете дізнатися у менеджера попередню суму обслуговування, уточнити наявність потрібних запчастин, замовити їх або записатися на діагностику. Остаточна вартість робіт прив'язана до їх кінцевого обсягу.