Під час повороту керма колеса змінюють кут: так задається траєкторія руху автомобіля. Зусилля, яке водій прикладає до керма, передається на колеса через кермову рейку. Сьогодні є три типи рейок: механічні (з'явилися одні з перших), гідравлічні і електричні.
Механічні рейки без ГПК ..
З розвитком машинобудування і появою швидкісних авто, великогабаритного транспорту гостро постало питання посилення кермових рейок, які знизять рівень прикладеного зусилля і полегшать комфортне керування транспортним засобом. З цими функціями повністю справляються кермові рейки з електропідсилювач..
Кермова рейка у складі системи кермового управління автомобіля відповідає за передачу зусилля від колонки на керовані колеса. У разі відсутності своєчасної діагностики та профілактики цей вузол виходить з ладу. Ремонт кермової рейки є складним процесом, що вимагає не тільки знань і навичок, а й с..
Рейка є відповідальним вузлом системи управління машин всіх марок і модифікацій. Для комфорту управління на багатьох моделях застосовується гідропідсилювач. Призначення рейкового механізму в передачі колесам команди на поворот і забезпеченні зниження зусиль при обертанні керма.
Середній ресурс ..
Насоси гідропідсилювачів виконують в системі кермового управління кілька функцій. Головна з них – зниження зусилля, яке докладає водій на кермо під час управління і маневрування. Так як ГПК включається одночасно з запуском двигуна, а насос працює весь час, поки включений ДВЗ, він схильний до приро..
Головною відмінністю електромеханічних систем підсилювача керма від «класичних» є використання в конструкції електронасоса. Він замінює механічний, який приводиться від ДВЗ ременем. Новими системами оснащується все більше машин середнього і малого класів. Поки мінусом електронасосів залишається в..
Системи гідропідсилювачів керма встановлені на багатьох сучасних машинах. Тут найбільш важливим елементом є гідронасос, який виконує одночасно дві функції:
робить циркуляцію робочої рідини в контурі безперервної;
нагнітає тиск мастила, що знижує навантаження на кермовий механізм.
..
Механізм розподілу – центральний елемент рейки. Це високоточний вузол, що передає зусилля на колеса при поворотах. У момент маневрування золотник (друга назва вузла) направляє під тиском робочу рідину в лівий або правий циліндри. Одночасно знижується зусилля, з яким повертається кермо. Деякі мод..
Не всі елементи кермового управління автомобіля піддаються реставрації шляхом простої заміни деталей. У цих випадках доводиться встановлювати новий вузол, що дорого за вартістю і часто не виправдано за результатом через якість запчастин. У випадку з проблемами на внутрішній поверхні корпусу розп..
Для передачі зусилля від кермової колонки до коліс в системі кермового управління (КУ) використовується кермова рейка. За конструкцією це редуктори, які бувають трьох типів: механічні, гідравлічні й електричні. Кожен має особливості і нюанси, в залежності від марки та модифікації автомобіля. І ці..
Система кермового управління автомобіля складається з кількох груп механізмів. Всі вони під час руху
перебувають під посиленим експлуатаційним навантаженням. При відсутності профілактики вузли зношуються і
виходять з ладу. Без діагностики статися це може в найнесподівані..
Конструкція будь-якого гідропідсилювача передбачає наявність накопичувального резервуара для мастила. З розширювального бачка робоча рідина потрапляє у гідронасос, з нього під тиском надходить до поршнів рейки, після чого по зворотній магістралі йде назад до резервуару. Корпус пристрою виконуєть..
Одна з причин втрати курсової стійкості авто і складнощів з керуванням – несправні кермові тяги. Вони передбачені для передачі на колеса поворотних зусиль. Якщо тяги деформовані або пошкоджені, несправні наконечники, то кермове управління працює нестабільно, з'являється загроза безпеці. Основна ..
Кермові наконечники авто призначені для з'єднання тяг кермового управління з поворотними кулаками. Вони переміщаються в декількох площинах, передаючи при маневруванні команди колесам від керма. Працюють деталі в жорстких умовах, при підвищеній вологості, тому періодично виходять з ладу і підляга..
Головними джерелами проблем із гідропідсилювачем авто є механічний знос та перегрівання. Поступово ГПК стає непридатним для подальшої експлуатації, вимагає капремонту або установки нового вузла, вартість якого надзвичайно висока. Подовжити ресурс механізму і забезпечити ефективність його роботи ..