НАШІ ПЕРЕВАГИ
Системи гідропідсилювачів керма встановлені на багатьох сучасних машинах. Тут найбільш важливим елементом є гідронасос, який виконує одночасно дві функції:
- робить циркуляцію робочої рідини в контурі безперервної;
- нагнітає тиск мастила, що знижує навантаження на кермовий механізм.
Привід пристрою здійснюється від двигуна шляхом з'єднання ременем колінчастого вала і шківа гідронасоса. Виділяють кілька типів пристроїв, які розрізняються функціоналом і конструкцією:
- одноконтурні (забезпечують роботу тільки ГУР) і двоконтурні (крім підсилювача нагнітають робочу рідину в пневмопідвіску);
- лопатеві (їх найбільше) і шестерні;
- регульовані (тиск змінюється в залежності від інтенсивності роботи системи) і нерегульовані (постійний тиск забезпечується редукційним клапаном).
Деталі й вузли ГПК розраховані на сотні тисяч пробігу. Але ресурс помітно знижується, якщо нехтувати ТО, не контролювати чистоту і рівень робочої рідини, допускати розгерметизацію і не усувати пошкодження. В результаті заміна буде потрібно завчасно, так як реставрація гідронасоса більшістю виробників не передбачена. Вартість вузла відносно невелика, а поставити його на СТО «ГУР Сервіс» зможуть за пару годин.
Коли приїжджати до автосервісу
Існує ряд характерних сигналів, які вказують на неполадки в системі гідропідсилювача керма. До них слід бути надзвичайно уважними. Одним з перших проявів проблем стає поява характерного гулу гідронасоса. Це свідчить про те, що пристрій працює з перевантаженням і може бути несправним. Виділяють й інші ознаки поломок:
- “важке” кермо;
- падіння рівня робочої рідини (слід контролювати його в бачку);
- розрив шланга високого тиску;
- загальне падіння керованості;
- витік мастила, масляні сліди під авто і на вузлі;
- поява сторонніх стукотів і шумів при маневруванні;
- рух керма ривками.
При виявленні вказаних сигналів візит на автосервіс для діагностики обов'язковий. Ціною зволікання стає безпека їзди і подорожчання ремонту в рази. Крім того, діагностика дозволить виявити і усунути всі поломки і причини їх виникнення. Замінювати вузол без підтвердження його несправності нераціонально. Записатися на діагностику до нас на «ГУР Сервіс» в Ковелі ви можете за телефоном, вибравши зручну дату візиту.
Порядок робіт з заміни насоса ГПК
Після підтвердження несправності гидронасоса процедура установки нового на СТО відбувається швидко. Якщо у вас є досвід ТО і потрібний інструмент, це можна зробити і самостійно. Але в разі сумнівів – тільки перевірений автосервіс, де нічого не переплутають і не зашкодять. Процедура зняття/установки гідронасоса відбувається так:
- послаблюється і забирається ремінний привід;
- відключається електроживлення, для чого з АКБ знімаються клеми, а дроти від датчиків насоса відключаються;
- знімається шланг ВД (для його подальшої фіксації знадобиться новий хомут);
- робоча рідина зливається;
- відкручуются кріплення шківа приводу, він демонтується;
- откручиваются болти на насосі, він знімається.
Всі конструктивні нюанси зняття/установки вузла для різних марок машин вивчені фахівцями «ГУР Сервіс», складнощів не виникає. Збирання виконують в зворотному порядку, після чого заливають нову робочу рідину (використання старої не рекомендується). Далі майстри перевіряють герметичність контуру і проводять розповітрювання (видалення повітря з системи).
Ви можете отримати послугу за адресою
пер. Ватутіна