Пн-Пт с 9.00 до 18.00
Сб с 9.00 до 14.00
Нд - вихідний

Ваш кошик порожній!

Ремонт рейок

Показати
Сортувати:

Підбір насосів і рейок для рульового управління авто

0
Під час повороту керма колеса змінюють кут: так задається траєкторія руху автомобіля. Зусилля, яке водій прикладає до керма, передається на колеса через кермову рейку. Сьогодні є три типи рейок: механічні (з'явилися одні з перших), гідравлічні і електричні. Механічні рейки без ГПК ..
600.00 грн
0
Не всі елементи кермового управління автомобіля піддаються реставрації шляхом простої заміни деталей. У цих випадках доводиться встановлювати новий вузол, що дорого за вартістю і часто не виправдано за результатом через якість запчастин. У випадку з проблемами на внутрішній поверхні корпусу розп..
700.00 грн
0
Рейка є відповідальним вузлом системи управління машин всіх марок і модифікацій. Для комфорту управління на багатьох моделях застосовується гідропідсилювач. Призначення рейкового механізму в передачі колесам команди на поворот і забезпеченні зниження зусиль при обертанні керма. Середній ресурс ..
650.00 грн
0
Одна з причин втрати курсової стійкості авто і складнощів з керуванням – несправні кермові тяги. Вони передбачені для передачі на колеса поворотних зусиль. Якщо тяги деформовані або пошкоджені, несправні наконечники, то кермове управління працює нестабільно, з'являється загроза безпеці. Основна ..
50.00 грн
0
Кермові наконечники авто призначені для з'єднання тяг кермового управління з поворотними кулаками. Вони переміщаються в декількох площинах, передаючи при маневруванні команди колесам від керма. Працюють деталі в жорстких умовах, при підвищеній вологості, тому періодично виходять з ладу і підляга..
50.00 грн
0
Незважаючи на погані дороги і підвищене навантаження, рейковий механізм автомобіля довговічний і надійний. Для збереження продуктивності і виконання свого функціоналу вузлу достатньо зберігати герметичність, мати достатній рівень робочої рідини і періодично проходити технічний огляд із заміною п..
50.00 грн
0
Необхідність технічного огляду автомобіля не заперечується. Але в українських умовах підвіска, гальма або кермове управління повинні перевірятися і обслуговуватися мінімум в півтора рази частіше. Підвищені навантаження і погані дороги призводять до передчасного зносу деталей і витратних матеріал..
100.00 грн
0
Більшість вузлів сучасних автомобілів не можуть похвалитися таким великим ресурсом, як кермове управління. Воно здатне витримати до 15 років експлуатації і сотні тисяч кілометрів пробігу. Але розрахований даний ресурс на якісні дороги і робочі рідини, використання оригінальних запчастин і проход..
100.00 грн
0
Підтягнути регулювальний гвинт кермового управління, не знімаючи його з машини, досить просто, роботу виконують навіть самостійно. Але це підходить тільки в ідеальному випадку, коли кермове управління знаходиться в працездатному стані. Механізм просто розовтався на поганих українських дорогах, т..
100.00 грн
0
З розвитком машинобудування і появою швидкісних авто, великогабаритного транспорту гостро постало питання посилення кермових рейок, які знизять рівень прикладеного зусилля і полегшать комфортне керування транспортним засобом. З цими функціями повністю справляються кермові рейки з електропідсилювач..
2000.00 грн
0
Кермова рейка у складі системи кермового управління автомобіля відповідає за передачу зусилля від колонки на керовані колеса. У разі відсутності своєчасної діагностики та профілактики цей вузол виходить з ладу. Ремонт кермової рейки є складним процесом, що вимагає не тільки знань і навичок, а й с..
1600.00 грн
0
Механізм розподілу – центральний елемент рейки. Це високоточний вузол, що передає зусилля на колеса при поворотах. У момент маневрування золотник (друга назва вузла) направляє під тиском робочу рідину в лівий або правий циліндри. Одночасно знижується зусилля, з яким повертається кермо. Деякі мод..
900.00 грн
0
Шток рейки виконує в кермовому механізмі задачу зв'язку шестерні або черв'ячного вузла розподільника з кермовими наконечниками, що відповідають за поворот коліс. Від ефективної роботи вала залежить продуктивність роботи кермового управління в цілому. Якщо механізм налагоджений правильно, наванта..
200.00 грн
Ремонт рейок

В системі управління автомобілів використовуються кермові рейки різних типів: механічні, електромеханічні і гідравлічні. При виникненні несправностей або у разі природного зносу повністю міняти вузол немає необхідності, він цілком ремонтопридатний. Основний функціонал – передачу зусилля повороту від кермового колеса на колеса – можна в більшості випадків відновити заміною запчастин, чищенням і регулюванням.

Конструкція і ознаки неполадок

Рейка включає безліч елементів з кінцевим ресурсом, який може бути скорочений через несприятливі умови, розбалансування, якість дорожнього покриття та інших факторів. Всі агрегати працюють за схожими принципами і мають аналогічні проблеми. Про необхідність обслуговування і ремонту механізму сигналізують характерні ознаки, загальні для рейок усіх типів:

  • Поява люфту на кермі. Мінімальний вільний хід присутній на кермовому управлінні більшості машин, але його значне збільшення ускладнює чіткість управління і ефективність передачі команд на колеса, знижує безпеку їзди, призводить до втоми водія. Неприємності можуть бути пов'язані з хрестовиною, зносом механізму, неправильним регулюванням.
  • Поява плям від мастила. Найчастіше вони виявляються на місці стоянки машини під рейкою. Краплі робочої рідини вказують на втрату герметичності вузла. Це може бути пов'язано з несправністю окремих деталей, виробленням на них, необхідністю заміни сальників, загальним зносом і/або впливом корозії.
  • Гучність роботи. Сторонні звуки виникають при великих кутах повороту, інтенсивному маневруванні. Часто вони супроводжуються характерною віддачею на кермо у вигляді поштовхів і вібрацій при подоланні нерівностей, горбів і ям. Причиною найчастіше є проблемні втулки.

Як виконується відновлення рейок

Ремонт рейок є складним завданням, результат може гарантувати тільки досвідчений механік, який вивчив тонкощі обслуговування рейок різних типів і модифікацій. Спочатку виконується демонтаж механізму, перевірка суміжних вузлів на предмет несправностей. Ремонт рейки проводиться в декілька етапів:

  • стендова діагностика;
  • повне або часткове розбирання з подальшим дефектуванням;
  • ретельне очищення і промивання, при необхідності – шліфування;
  • заміна розхідників і зношених елементів (пильовиків, ущільнювачів, сальників);
  • перевірка зубчатого вала;
  • установка, контроль стану і регулювання;

До дефектування та розбирання вузла складно точно сказати, скільки часу займуть роботи. Це залежить від виявлених несправностей і загального стану рейки, її типу та ін. В цілому ремонт може зайняти і кілька днів. Тому у ГУР Сервіс є обмінний фонд з попередньо відновленими рейками. І клієнтам пропонується заміна проблемного агрегату на аналогічний з фонду.