Пн-Пт с 9.00 до 18.00
Сб с 9.00 до 14.00
Нд - вихідний

Ваш кошик порожній!

Ремонт рейок

Показати
Сортувати:

Підбір насосів і рейок для рульового управління авто

 Ремонт рейок без ГПК в м. Ковель
0
Під час повороту керма колеса змінюють кут: так задається траєкторія руху автомобіля. Зусилля, яке водій прикладає до керма, передається на колеса через кермову рейку. Сьогодні є три типи рейок: механічні (з'явилися одні з перших), гідравлічні і електричні. Механічні рейки без ГПК ..
600.00 грн
Гільзовка корпусу кермової рейки в м. Ковель
0
Не всі елементи кермового управління автомобіля піддаються реставрації шляхом простої заміни деталей. У цих випадках доводиться встановлювати новий вузол, що дорого за вартістю і часто не виправдано за результатом через якість запчастин. У випадку з проблемами на внутрішній поверхні корпусу розп..
700.00 грн
Заміна кермової рейки в м. Ковель
0
Рейка є відповідальним вузлом системи управління машин всіх марок і модифікацій. Для комфорту управління на багатьох моделях застосовується гідропідсилювач. Призначення рейкового механізму в передачі колесам команди на поворот і забезпеченні зниження зусиль при обертанні керма. Середній ресурс ..
650.00 грн
Заміна кермової тяги в м. Ковель
0
Одна з причин втрати курсової стійкості авто і складнощів з керуванням – несправні кермові тяги. Вони передбачені для передачі на колеса поворотних зусиль. Якщо тяги деформовані або пошкоджені, несправні наконечники, то кермове управління працює нестабільно, з'являється загроза безпеці. Основна ..
50.00 грн
Заміна кермового наконечника в м. Ковель
0
Кермові наконечники авто призначені для з'єднання тяг кермового управління з поворотними кулаками. Вони переміщаються в декількох площинах, передаючи при маневруванні команди колесам від керма. Працюють деталі в жорстких умовах, при підвищеній вологості, тому періодично виходять з ладу і підляга..
50.00 грн
Заміна пильовиків кермової рейки в м. Ковель
0
Незважаючи на погані дороги і підвищене навантаження, рейковий механізм автомобіля довговічний і надійний. Для збереження продуктивності і виконання свого функціоналу вузлу достатньо зберігати герметичність, мати достатній рівень робочої рідини і періодично проходити технічний огляд із заміною п..
50.00 грн
Заміна ущільнювальних кілець шлангів гідропідсилювача в м. Ковель
0
Необхідність технічного огляду автомобіля не заперечується. Але в українських умовах підвіска, гальма або кермове управління повинні перевірятися і обслуговуватися мінімум в півтора рази частіше. Підвищені навантаження і погані дороги призводять до передчасного зносу деталей і витратних матеріал..
100.00 грн
Регулювання кермової рейки на автомобілі в м. Ковель
0
Більшість вузлів сучасних автомобілів не можуть похвалитися таким великим ресурсом, як кермове управління. Воно здатне витримати до 15 років експлуатації і сотні тисяч кілометрів пробігу. Але розрахований даний ресурс на якісні дороги і робочі рідини, використання оригінальних запчастин і проход..
100.00 грн
Регулювання кермової рейки у знятому стані в м. Ковель
0
Підтягнути регулювальний гвинт кермового управління, не знімаючи його з машини, досить просто, роботу виконують навіть самостійно. Але це підходить тільки в ідеальному випадку, коли кермове управління знаходиться в працездатному стані. Механізм просто розовтався на поганих українських дорогах, т..
100.00 грн
Ремонт рейки з ЕПК в м. Ковель
0
З розвитком машинобудування і появою швидкісних авто, великогабаритного транспорту гостро постало питання посилення кермових рейок, які знизять рівень прикладеного зусилля і полегшать комфортне керування транспортним засобом. З цими функціями повністю справляються кермові рейки з електропідсилювач..
2000.00 грн
Ремонт рейок з ГПК  в м. Ковель
0
Кермова рейка у складі системи кермового управління автомобіля відповідає за передачу зусилля від колонки на керовані колеса. У разі відсутності своєчасної діагностики та профілактики цей вузол виходить з ладу. Ремонт кермової рейки є складним процесом, що вимагає не тільки знань і навичок, а й с..
1600.00 грн
Ремонт розподільника кермової рейки в м. Ковель
0
Механізм розподілу – центральний елемент рейки. Це високоточний вузол, що передає зусилля на колеса при поворотах. У момент маневрування золотник (друга назва вузла) направляє під тиском робочу рідину в лівий або правий циліндри. Одночасно знижується зусилля, з яким повертається кермо. Деякі мод..
900.00 грн
Шліфування штока кермової рейки в м. Ковель
0
Шток рейки виконує в кермовому механізмі задачу зв'язку шестерні або черв'ячного вузла розподільника з кермовими наконечниками, що відповідають за поворот коліс. Від ефективної роботи вала залежить продуктивність роботи кермового управління в цілому. Якщо механізм налагоджений правильно, наванта..
200.00 грн
Ремонт рейок

В системі управління автомобілів використовуються кермові рейки різних типів: механічні, електромеханічні і гідравлічні. При виникненні несправностей або у разі природного зносу повністю міняти вузол немає необхідності, він цілком ремонтопридатний. Основний функціонал – передачу зусилля повороту від кермового колеса на колеса – можна в більшості випадків відновити заміною запчастин, чищенням і регулюванням.

Конструкція і ознаки неполадок

Рейка включає безліч елементів з кінцевим ресурсом, який може бути скорочений через несприятливі умови, розбалансування, якість дорожнього покриття та інших факторів. Всі агрегати працюють за схожими принципами і мають аналогічні проблеми. Про необхідність обслуговування і ремонту механізму сигналізують характерні ознаки, загальні для рейок усіх типів:

  • Поява люфту на кермі. Мінімальний вільний хід присутній на кермовому управлінні більшості машин, але його значне збільшення ускладнює чіткість управління і ефективність передачі команд на колеса, знижує безпеку їзди, призводить до втоми водія. Неприємності можуть бути пов'язані з хрестовиною, зносом механізму, неправильним регулюванням.
  • Поява плям від мастила. Найчастіше вони виявляються на місці стоянки машини під рейкою. Краплі робочої рідини вказують на втрату герметичності вузла. Це може бути пов'язано з несправністю окремих деталей, виробленням на них, необхідністю заміни сальників, загальним зносом і/або впливом корозії.
  • Гучність роботи. Сторонні звуки виникають при великих кутах повороту, інтенсивному маневруванні. Часто вони супроводжуються характерною віддачею на кермо у вигляді поштовхів і вібрацій при подоланні нерівностей, горбів і ям. Причиною найчастіше є проблемні втулки.

Як виконується відновлення рейок

Ремонт рейок є складним завданням, результат може гарантувати тільки досвідчений механік, який вивчив тонкощі обслуговування рейок різних типів і модифікацій. Спочатку виконується демонтаж механізму, перевірка суміжних вузлів на предмет несправностей. Ремонт рейки проводиться в декілька етапів:

  • стендова діагностика;
  • повне або часткове розбирання з подальшим дефектуванням;
  • ретельне очищення і промивання, при необхідності – шліфування;
  • заміна розхідників і зношених елементів (пильовиків, ущільнювачів, сальників);
  • перевірка зубчатого вала;
  • установка, контроль стану і регулювання;

До дефектування та розбирання вузла складно точно сказати, скільки часу займуть роботи. Це залежить від виявлених несправностей і загального стану рейки, її типу та ін. В цілому ремонт може зайняти і кілька днів. Тому у ГУР Сервіс є обмінний фонд з попередньо відновленими рейками. І клієнтам пропонується заміна проблемного агрегату на аналогічний з фонду.