Ваш кошик порожній!
Ваш кошик порожній!
Усі сучасні автомобілі мають одну спільну деталь - підсилювач керма. Існує кілька різновидів механізмів, але останнім часом усе популярнішими стають електропідсилювачі та електрогідропідсилювачі. У будь-якому разі саме цей механізм відповідає за зниження зусиль, що докладає водій під час кермування.
Типові проблеми насоса електропідсилювача пов'язані з електронікою. Це можуть бути різні несправності електромотора, перегорілі запобіжники, збій або несправності датчиків, відсутність нормальних контактів або обрив ланцюга. На відміну від аналогічного пристрою на гідропідсилювачі, ремонт ЕПК вимагає особливих знань від майстра, спецобладнання і кваліфікації, самостійно його не відновити.
Класичні ЕПК складаються з рульового валу з торсіоном, електродвигуна, електронного блоку, безконтактного датчика та датчика розташування ротора. А ось ЕГПК складається з електронного блоку керування, насоса з електродвигуном, діжки, шлангів, розподільника та блоків циліндрів.
І хоча механізм складний, він надійний та працює як годинник. Утім, на дорозі бувають різні ситуації, тож якщо ви помітили проблеми в роботі електропідсилювача, зверніться до СТО: своєчасний ремонт допоможе попередити серйозні проблеми та грошові витрати. Ми пропонуємо вигідні ціни на всі види робіт та гарантуємо якість.
Насос електропідсилювача не має ремінного приводу, більш компактний. У нього є тільки один відносний недолік – обмежена потужність, через що агрегат знайшов застосування тільки в авто середнього і малого класів. На вантажівках і автобусах продовжують ставити гідропідсилювачі. Зате у електронних пристроїв є інші переваги:
Додаткові відмінності електричного підсилювача кермового управління – складність конструкції і наявність системи датчиків. Без спеціальних знань про типові "болячки" якісно відремонтувати агрегат неможливо. Рекомендуємо звертатися до ГУР Сервіс.
Найголовнішим етапом, з якого все починається - являється діагностика, яка проходить у кілька етапів:
Зверніть увагу: діагностика не обов’язково проходитиме всі ці етапи, діагноз може бути встановлено на будь-якому з них, все залежить від поломки.
За можливості наші майстри запропонують відновити насос електропідсилювача керма.
Така реставрація ЕПК чи ЕГПК не займає багато часу - наші досвідчені майстри впораються швидко, а термін ремонту становить від 2-х годин до 1 дня.
Як зрозуміти, що електропідсилювач керма вийшов із ладу? Про це просигналізує сам автомобіль: на панелі приладів загориться жовта лампочка. Але не варто покладатися лише на це, уважне ставлення до авто допоможе уникнути безлічі проблем. Тож неодмінно зверніть увагу на: ускладнене обертання або вібрації керма, нерівномірне обертання та будь-які сторонні звуки.
Серед головних причин несправностей:
Утім, більшість проблем можна виправити: переконайтеся у цьому, звернувшись до ГУР Сервіс! Наші майстри знають, як впоратися з найскладнішими поломками ЕГУР. Якщо ж усе-таки без заміни не обійтися, ви можете скористатись вигідною пропозицією: наші спеціалісти оглянуть електропідсилювач / гідроелектропідсилювач керма, визначать ступінь проблем та запропонують ціну. Таким чином ви отримаєте можливість зекономити на купівлі нового ЕПК / ЕГПК.
Чекаємо на вас у с. Муоване!
Зверніть увагу, що загальна сума реставрації рульової рейки включає: діагностику, монтаж/демонтаж (чим складніше, важче демонтувати рейку, тим більше витрачего часу і збільшується вартість), сам ремонт, та запчастини, які вийшли з ладу. Тому в таблиці нижче вказані ціни - "від".
Без ГПК | З ГУР | З ЕПК | |
---|---|---|---|
Діагностика | Безкоштовно* | Безкоштовно* | Безкоштовно* |
Демонтаж і монтаж | від 1000 грн | від 1000 грн | від 1000 грн |
Монтаж/демонтаж рейки Nissan Almera, Primera, Maxima | від 1200 грн | від 1200 грн | не існує |
Монтаж/демонтаж рейки кросоверів | від 1500 грн | від 1500 грн | від 1500 грн |
Монтаж/демонтаж рейки джипів | від 2500 грн | від 2500 грн | від 2500 грн |
Ремонт рейок | від 800 грн | від 2400 грн | від 2000 грн |
* за умови, що ремонт рейки буде проводитися у нас |
Процедура ремонту електро рейки може варіюватися в залежності від конкретної проблеми та виробника автомобіля. Однак, загальна послідовність кроків зазвичай включає наступне:
Потрібна швидка консультація? Заповніть форму, вкажіть ваші контактні дані і наші фахівці зв'яжуться з вами найближчим часом.
Це може означати багато чого: вихід з ладу запобіжника, чи датчиків, які контролюють рульову систему (наприклад, датчик кута повороту або датчик вимкнення поворотів), знос контактів, та інше. У такому випадку рекомендуємо провести комп'ютерну діагностику, яка точно зможе вказати на проблему.
Якщо ви помічаєте значний опір або важкість під час керування автомобілем, це може бути ознакою проблеми з рульовою рейкою.
Електропідсилювач керма забезпечує допомогу в керуванні, і його несправність може призводити до важкого керування автомобілем.
Якщо відчуваєте, що кермо стає нестабільним, тремтить або вібрує під час руху, це також може свідчити про проблеми з кермовою рейкою. Автомобіль може легко відхилятися від заданого напрямку, або кермо може "пливти", не давати стабільного контролю над автомобілем. Несправний електропідсилювач може впливати на стабільність керування та передавати неправильні сигнали рульовому пристрою.
Якщо ви помічаєте, що кермо стало менш чутливим або відчуваєте затримку при реагуванні на ваші команди, це може бути ознакою проблеми з електропідсилювачем керма. Відсутність точності і відповіді на ваши рухи керма може вказувати на несправність системи.
Якщо почуваєте дивний шум, скрежет або стукіт, коли повертаєте кермо, це може бути показником проблеми з рульовою рейкою. Несправність у рейці може викликати зчеплення або тертя деталей, що призводить до звукових відмінностей.
Несправність рейки може призводити до вібрацій або дрібних тичків в кермі під час руху автомобіля. Це може бути спричинено неправильним функціонуванням електропідсилювача керма або іншими проблемами з рейкою.
Якщо рейка має гідропідсилювач, то проблеми можуть проявлятися витіком гідравлічної рідини. Якщо ви помітили плями або сліди рідини під автомобілем поблизу рейки, це може свідчити про проблеми з ущільненням або пошкодженням рейки.
Цього разу до нас потрапила рейка на Volkswagen Touareg із наступною проблемою: сторонні стуки та протікання. Навіть побіжний огляд дозволив визначити: рейка у критичному стані, вона має дуже велику виробітку. У поганому стані як черв’ячна п..
Заміна рульової рейки коштує від 800 грн.
Ремонт механічної рульової рейки коштує від 800 грн. А гідравлічної (з ГПК) та електричної (з ЕПК) - від 2000 грн.
Гарантія на ремонт рейки з гідропідсилювачем керма (ГУР) 6 місяців, а на механічну і ЕПК - 3 місяці.
У нас є обмінний фонд, деталі уточнюйте за телефоном.
☎️ +38(050)37-888-60
☎️ +38(050)82-57-272
☎️ +38 (068)88-30-707
☎️ +38 (066)88-30-707
м. Ковель, пров. Ватутіна, 9
м. Львiв, с. Муроване, вул. Січових Стрільців, 34
м. Луцьк , вул. Теремнівська, 29а