Швидкий пошук товару
 Мій аккаунт
Пн-Пт с 9.00 до 18.00
Сб с 9.00 до 14.00
Нд - вихідний

Ваш кошик порожній!

Ремонт електрорейки у Луцку

Термін ремонту: 1 день

Гарантія: 3-6 місяців

Вартість реставрації: від 800 гривень

Записатися на СТО

Усі сучасні автомобілі мають одну спільну деталь - підсилювач керма. Існує кілька різновидів механізмів, але останнім часом усе популярнішими стають електропідсилювачі та електрогідропідсилювачі. У будь-якому разі саме цей механізм відповідає за зниження зусиль, що докладає водій під час кермування.

Типові проблеми насоса електропідсилювача пов'язані з електронікою. Це можуть бути різні несправності електромотора, перегорілі запобіжники, збій або несправності датчиків, відсутність нормальних контактів або обрив ланцюга. На відміну від аналогічного пристрою на гідропідсилювачі, ремонт ЕПК вимагає особливих знань від майстра, спецобладнання і кваліфікації, самостійно його не відновити.

Класичні ЕПК складаються з рульового валу з торсіоном, електродвигуна, електронного блоку, безконтактного датчика та датчика розташування ротора. А ось ЕГПК складається з електронного блоку керування, насоса з електродвигуном, діжки, шлангів, розподільника та блоків циліндрів.

І хоча механізм складний, він надійний та працює як годинник. Утім, на дорозі бувають різні ситуації, тож якщо ви помітили проблеми в роботі електропідсилювача, зверніться до СТО: своєчасний ремонт допоможе попередити серйозні проблеми та грошові витрати. Ми пропонуємо вигідні ціни на всі види робіт та гарантуємо якість.

Особливості та переваги електропідсилювача

Насос електропідсилювача не має ремінного приводу, більш компактний. У нього є тільки один відносний недолік – обмежена потужність, через що агрегат знайшов застосування тільки в авто середнього і малого класів. На вантажівках і автобусах продовжують ставити гідропідсилювачі. Зате у електронних пристроїв є інші переваги:

  • безшумність роботи;
  • простота установки і обслуговування;
  • немає приводного ременя, відсутня громіздка механіка, а отже, і поломки, з ними пов'язані, не проявляються;
  • агрегат включається тільки при поворотах і маневруванні, а ГПК працює постійно, швидше зношуючись;
  • ЕПК швидко змінює режими роботи, підлаштовуючись під манеру керування власника і режим їзди.

Додаткові відмінності електричного підсилювача кермового управління – складність конструкції і наявність системи датчиків. Без спеціальних знань про типові "болячки" якісно відремонтувати агрегат неможливо. Рекомендуємо звертатися до ГУР Сервіс.

Як проводиться ремонт електропідсилювача керма - етапи

Діагностика

Найголовнішим етапом, з якого все починається - являється діагностика, яка проходить у кілька етапів:

  • Візуальний огляд та визначення типу підсилювача.
  • Перевірка розширювального бачка та рівня масла.
  • Перевірка електроживлення в механізмі та стану запобіжників.
  • Демонтаж деталі та ретельне очищення.
  • Тестування на діагностичному стенді.
  • Дефектування.
  • Постановка остаточного діагнозу.

Зверніть увагу: діагностика не обов’язково проходитиме всі ці етапи, діагноз може бути встановлено на будь-якому з них, все залежить від поломки.

За можливості наші майстри запропонують відновити насос електропідсилювача керма.

Реставрація або відновлення:

  • демонтаж, візуальний огляд, діагностика на стенді;
  • розбирання, очищення та дефектація (за потреби);
  • контроль стану, налаштування чи заміна датчиків;
  • очищення контактів (за потреби - заміна);
  • установка нових запобіжників;
  • збірка, перевірка на стенді, монтаж на авто та налаштування.

Така реставрація ЕПК чи ЕГПК не займає багато часу - наші досвідчені майстри впораються швидко, а термін ремонту становить від 2-х годин до 1 дня.

Як зрозуміти, що електропідсилювач керма вийшов із ладу? Про це просигналізує сам автомобіль: на панелі приладів загориться жовта лампочка. Але не варто покладатися лише на це, уважне ставлення до авто допоможе уникнути безлічі проблем. Тож неодмінно зверніть увагу на: ускладнене обертання або вібрації керма, нерівномірне обертання та будь-які сторонні звуки.

Найпоширеніші причини поломки

Серед головних причин несправностей:

  • потрапляння вологи, що може порушити роботу датчиків;
  • знос контактів, що може призвести до несправностей електромеханічної системи;
  • вихід із ладу запобіжника;
  • знос підшипників;
  • пошкодження ЕПК чи ЕГПК унаслідок ДТП.

Утім, більшість проблем можна виправити: переконайтеся у цьому, звернувшись до ГУР Сервіс! Наші майстри знають, як впоратися з найскладнішими поломками ЕГУР. Якщо ж усе-таки без заміни не обійтися, ви можете скористатись вигідною пропозицією: наші спеціалісти оглянуть електропідсилювач / гідроелектропідсилювач керма, визначать ступінь проблем та запропонують ціну. Таким чином ви отримаєте можливість зекономити на купівлі нового ЕПК / ЕГПК.

Чекаємо на вас у с. Муоване!

Ціни на ремонт кермової рейки

Зверніть увагу, що загальна сума реставрації рульової рейки включає: діагностику, монтаж/демонтаж (чим складніше, важче демонтувати рейку, тим більше витрачего часу і збільшується вартість), сам ремонт, та запчастини, які вийшли з ладу. Тому в таблиці нижче вказані ціни - "від". 

Без ГПК З ГУР З ЕПК
Діагностика Безкоштовно* Безкоштовно* Безкоштовно*
Демонтаж і монтаж від 1000 грн від 1000 грн від 1000 грн
Монтаж/демонтаж рейки Nissan Almera, Primera, Maxima від 1200 грн від 1200 грн не існує
Монтаж/демонтаж рейки кросоверів від 1500 грн від 1500 грн від 1500 грн
Монтаж/демонтаж рейки джипів від 2500 грн від 2500 грн від 2500 грн
Ремонт рейок від 800 грн від 2400 грн від 2000 грн
* за умови, що ремонт рейки буде проводитися у нас

Етапи ремонту електро рейки

Процедура ремонту електро рейки може варіюватися в залежності від конкретної проблеми та виробника автомобіля. Однак, загальна послідовність кроків зазвичай включає наступне:

  • 1Діагностика в 3 етапи:
    Дізнаємося у клієнта що саме турбує у поведінці керма, сторонніх шумах і чи постійно це відбувається, чи при якихось умовах.
    Комп'ютерна діагностика - перевірка наявності і зчитування помилок, використовуючи спеціальні пристрої та програмне забезпечення.
    Перевірка механічної частини - дивимося, чи були удари, або інші видимі пошкодження, перевіряємо на сторонні звуки при заведеному авто у різних положеннях керма.
  • 2Майстри знімають електрорейку і розбирають для доступу до компонентів, що потребують ремонту або заміни. Це може включати видалення кришок, захисних панелей, датчиків та інших елементів.
  • 3Якщо виявлена вода у рейці, то перш за все сушимо, далі обезжирюємо і потім вже приймаємося до електронної частини
  • 4При несправності електропідсилювача керма, спеціаліст перевіряє електронні компоненти, такі як датчики, кабелі, реле, контролери тощо. Вони можуть бути відремонтовані або замінені, якщо це необхідно.
  • 5Далі перевіряються на знос, пошкодження або несправність механічні компоненти рульової рейки, такі як редуктори, шестерні, шестереневі механізми тощо. При необхідності вони можуть бути відремонтовані або замінені.
  • 6Після виконання ремонтних робіт, кермова рейка з електропідсилювачем складається знову. Усі компоненти повинні бути належним чином встановлені і затягнуті відповідно до виробничих специфікацій та рекомендацій виробника автомобіля.
  • 7Після збірки рульової рейки проводиться перевірка її роботи, налаштування і тестування. Для цього можуть використовуватися спеціальні пристрої та програми. А тестування проводять в реальних умовах - на дорозі, для того щоб впевнитися в якості ремонту

Консультація, діагностика, ремонт

Якщо потрібна консультація спеціаліста або хочете записатися на діагностику, ремонт чи розвал - заповніть дані і наш фахівець зв'яжеться з вами найближчим часом.

Ознаки несправностей кермової рейки з ЕПК та ЕГПК

  • Помилка на панелі приладів
    • Це може означати багато чого: вихід з ладу запобіжника, чи датчиків, які контролюють рульову систему (наприклад, датчик кута повороту або датчик вимкнення поворотів), знос контактів, та інше. У такому випадку рекомендуємо провести комп'ютерну діагностику, яка точно зможе вказати на проблему.

  • Важке або неоднакове керування автомобілем
    • Якщо ви помічаєте значний опір або важкість під час керування автомобілем, це може бути ознакою проблеми з рульовою рейкою.

      Електропідсилювач керма забезпечує допомогу в керуванні, і його несправність може призводити до важкого керування автомобілем.

  • Нестабільність керування
    • Якщо відчуваєте, що кермо стає нестабільним, тремтить або вібрує під час руху, це також може свідчити про проблеми з кермовою рейкою. Автомобіль може легко відхилятися від заданого напрямку, або кермо може "пливти", не давати стабільного контролю над автомобілем. Несправний електропідсилювач може впливати на стабільність керування та передавати неправильні сигнали рульовому пристрою.

  • Втрата чутливості або відсутність реакції керма
    • Якщо ви помічаєте, що кермо стало менш чутливим або відчуваєте затримку при реагуванні на ваші команди, це може бути ознакою проблеми з електропідсилювачем керма. Відсутність точності і відповіді на ваши рухи керма може вказувати на несправність системи.

  • Сторонні шуми, скрежет, стукіт
    • Якщо почуваєте дивний шум, скрежет або стукіт, коли повертаєте кермо, це може бути показником проблеми з рульовою рейкою. Несправність у рейці може викликати зчеплення або тертя деталей, що призводить до звукових відмінностей.

  • Вібрація керма
    • Несправність рейки може призводити до вібрацій або дрібних тичків в кермі під час руху автомобіля. Це може бути спричинено неправильним функціонуванням електропідсилювача керма або іншими проблемами з рейкою.

  • Витік рідини рейки з електрогідропідсилювачем
    • Якщо рейка має гідропідсилювач, то проблеми можуть проявлятися витіком гідравлічної рідини. Якщо ви помітили плями або сліди рідини під автомобілем поблизу рейки, це може свідчити про проблеми з ущільненням або пошкодженням рейки.

ДИАГНОСТИКА ВАШОГО АВТО

Поширені запитання

КОНТАКТИ

Телефон:

☎️ +38(050)37-888-60

☎️ +38(050)82-57-272

☎️ +38 (068)88-30-707

☎️ +38 (066)88-30-707


Адреса:

м. Ковель, пров. Ватутіна, 9

м. Львiв, с. Муроване, вул. Січових Стрільців, 34

м. Луцьк , вул. Теремнівська, 29а

Графік роботи:

Пн-Пт: з 9:00 до 18:00

Сб: з 9:00 до 14:00

Нд: вихідний

Email:

[email protected]