Швидкий пошук товару
Пн-Пт с 9.00 до 18.00
Сб с 9.00 до 14.00
Нд - вихідний

Ваш кошик порожній!

Що входить до вартості
ремонту кермової рейки

  • Хомут пильовика рульвої тяги
  • Ущільнюючі кільця
  • Права втулка ковзання
  • Сальники силового циліндра
  • Ущільнююче кільце поршня
  • Втулка ковзання
  • Вкладиш прижиму
  • Середній сальник золотника
  • Ущільнюючі кільця трубопровода
  • Ущільнене кільце золотника
  • Верхній сальник золотника
  • Ущільнююче кільце втулки золотника
  • Верхній захисний ковпачок

Які деталі
оплачуються додатково

  • Вал кермової рейки
  • Корпус кермової рейки 
  • Золотник
  • Верхній підшипник золотника
  • Кришка золотника
  • Середній підшипник золотника
  • Регулювальний прижим
  • Пружина
  • Гайка регулювального прижиму
  • Трубопровід рульвої рейки
  • Рульова тяга
  • Наконечник рульової тяги
  • Пильовик рульової тяги
  • Права втулка
  • Стопорне кільце

КОНСУЛЬТАЦІЯ ВІД ФАХІВЦЯ

Потрібна швидка консультація? Заповніть форму, вкажіть ваші контактні дані і наші фахівці зв'яжуться з вами найближчим часом.

Типові прояви несправностей

  • Підвищений люфт
    • Люфт керма виникає при несправності хрестовини нижньої частини вала, а також при зносі деталей ходової автомобіля.

  • Виникнення стуку, вібрації інших сторонніх звуків
    • Стук рульової рейки виникає, якщо механізм неправильно відрегульований, а також при зносі ходової. Усунення проблеми відбувається шляхом заміни зношених деталей на нові.

      Вібрація виникає при неправильній балансуванню коліс, або порушено регулювання розвал / сходження.

      Причини виникнення інших звуків: шум, скрегіт - зниження рівня рідини в бачку (усуваються причини протікання і доливається рідина), падіння тиску, зниження продуктивності насоса (необхідна заміна насоса), потрапляння повітря в систему (необхідна заміна сальників і масловідвідних кілець).

  • "Закусує кермо", скрипи при повороті в одну сторону
    • Виникає така несправність при викривленні вала. Проблему можна вирішити заміною поперечного вала або рульової рейки.

  • Кермо погано повертається
    • Несправність полягає в неправильному регулюванню, а також виникає при зносі черв'ячної шестерні розподільника або зубчастого сектора вала і, як наслідок, надмірне затягування піджимки валу. Проблему можна усунути шляхом заміни деталей механізму або регулюванню рейок. В гіршому випадку - заміна рейки

  • Відсутнє зусилля на кермі в обидві сторони
    • Виникає така несправність при зносі деталей насоса ГПК,  недостатній кількості рідини в бачку, або слабка натяжка ременя. Для усунення проблеми необхідна заміна Насос ГУР, регулювання або заміна ременя. У кращому випадку - просто долити рідину ГУР.

  • Автомобіль кидає по дорозі
    • При цьому кут повороту керма не відповідає куту повороту коліс. Виникає така проблема при несправності деталей ходової частини, хрестовини рульового вала. Можливо скручування торсіонного валу. У найпростішому випадку - неправильне регулювання рульової рейки.

  • Самовільний поворот керма
    • Виникає така несправність при виході з ладу розподільника рульової рейки. Для усунення проблеми необхідна повна заміна механізму.

  • Підтікання кермових рейок
    • Виявляється при зносі ущільнюючих елементів гідропідсилювача. Таким чином рідина накопичується в пильовиках рульових тяг і різко зменшується в бачку.

Підбір насосів і рейок для рульового управління авто

Ремонт рейок без ГПК в м. Ковель

- Ціна може коливатися в залежності від марки автомобіля і складності ремонту.
- Термін ремонту від 2х годин до 1 дня.
- На всі послуги надається обмежена гарантія до 6 місяців з моменту оформлення гарантійного талону в залежності від агрегату, який ремонтується.
Під замовлення (1-3 дні) Ціна: від 1000 грн

НАШІ ПЕРЕВАГИ

Гарантія якості
Всі марки машин
Економія на ремонті
Італійські комплектуючі

Під час повороту керма колеса змінюють кут: так задається траєкторія руху автомобіля. Зусилля, яке водій прикладає до керма, передається на колеса через кермову рейку. Сьогодні є три типи рейок: механічні (з'явилися одні з перших), гідравлічні і електричні.

Механічні рейки без ГПК недорогі і прості конструктивно. Вони рідко виходять з ладу, оскільки не містять гідро- та електрокомпонентов.

Одна з проблем, з якою стикаються власники авто, це стукіт. У більшості випадків є можливість регулювання рейки без ремонту. Фактори, здатні спровокувати стукіт у вузлі, це низька якість деталі, заводський брак, некоректний ремонт і установка, використання неякісних витратних матеріалів. Негативно позначається на системі кермового управління різка манера їзди, низька якість дорожнього покриття. Уразливі місця агрегату — зубчасті з'єднання, підшипники, втулки, кільця ущільнювачів. Деталь може постраждати від корозійного ураження.


Про професійний ремонт рейки

Ремонт рейки без ГПК, незважаючи на її конструктивну простоту, рекомендується довіряти майстрам перевірених СТО. В автосервісі є необхідне діагностичне обладнання, що дозволяє швидко і точно визначити причину поломки і знайти можливість її виправити.

У виконанні фахівців «ГУР Сервіс» ремонт рейок — багатоетапний процес:

  • тестування системи кермового управління під час приймання авто;
  • демонтаж;
  • розбирання вузла з процедурою дефектування кожного комплектуючого;
  • професійне очищення деталей, реставрація, підготовка до установки;
  • заміна розхідників: підшипників, втулок, стопорних кілець і ущільнювачів;
  • збірка і тестування на стенді;
  • монтаж і налаштування.

Якщо в результаті дефектування виявляється, що більшість деталей сильно зношені, пропонується повна заміна вузла на новий.

Дізнатися ціни та записатися на ремонт рейки без ГПК до нашої СТО Ви можете, зателефонувавши за номерами, вказаними на сайті. Наші менеджери дадуть відповідь на питання і підберуть зручний для Вас час відвідування автосервісу.

Ви можете отримати послугу за адресою

пер. Ватутіна, 9

Написати відгук

Етапи проведення
ремонту рульової рейки

  • 1Агрегат знімається з автомобіля і встановлюється на перевірочній стенд. Таким чином можна виявити поломку і всі порушення, які перешкоджають нормальному функціонуванню вузла.
  • 2Майстри розбирають рейку і виконують дефектовку - вичищають бруд, корозію, залишки старих мастильних матеріалів.
  • 3Після дефектовки проводиться промивка спеціальними розчинами, які перешкоджають попаданню піску, пилу та іншого сміття в агрегат.
  • 4Якщо виявлена ​​іржа, наші спеціалісти проточують, шліфують і полірують рейкові вали, повертаючи їм первинну форму.
  • 5Далі відбувається заміна всіх сальників, кілець ущільнювачів, опорних втулок. Всі вони змінюються на нові, які запобігають появі стуку при подальшій експлуатації.
  • 6Рейку збирають, перевіряють на стенді, налаштовують і монтують на автомобіль

Поширені запитання

КОНТАКТИ

Телефон:

☎️ +38 (050) 37-888-60

☎️ +38 (050) 82-57-272

☎️ +38 (068) 88-30-707

☎️ +38 (066) 88-30-707

Email:

info.nasosy.reyki@gmail.com

Адреса:

м. Ковель, пров. Ватутіна, 9

м. Львiв, с. Муроване, вул. Січових Стрільців, 34

м. Луцьк , вул. Теремнівська, 29а

Графік роботи:

Пн-Пт: з 9:00 до 18:00

Сб: з 9:00 до 14:00

Нд: вихідний