НАШІ ПЕРЕВАГИ
Незважаючи на погані дороги і підвищене навантаження, рейковий механізм автомобіля довговічний і надійний. Для збереження продуктивності і виконання свого функціоналу вузлу достатньо зберігати герметичність, мати достатній рівень робочої рідини і періодично проходити технічний огляд із заміною пошкоджених запчастин і витратних матеріалів. Головна причина передчасного виходу з ладу механізму – пошкоджені пильовики. Вони мають невелику ціну і швидко замінюються на СТО «ГУР Сервіс» у Ковелі, що подовжує ресурс механізму кермового управління і дозволяє відкласти дорогий ремонт.
Навіщо потрібні пильовики на автомобілі
На більшості рухомих елементів і деяких агрегатах машин використовується захист. Кермова рейка не виняток. Тут використовується пильовик у вигляді гофрованого захисного чохла з гумотехнічного матеріалу. Використання гофрованої конструкції дає можливість розташованому всередині механізму вільно обертатися в процесі маневрування.
Пильовики розміщуються по обидва боки штока, закриваючи шарнірні з'єднання, і щільно фіксуються хомутами. Вони відсікають два типи зовнішніх впливів на механізм:
- від проникнення бруду та пилу;
- від потрапляння вологи.
Бруд і пил містять тверді частинки, що мають абразивний ефект. Потрапляючи в вузол, вони прискорюють стирання зв'язаних елементів, провокуючи їх знос і виробіток. Також при порушенні цілісності захисного елемента всередину здатна потрапити волога. Це основне джерело корозії, здатне зруйнувати шток і пошкодити робочі поверхні. В результаті, все кермове управління приходить в несправність, а вартість ремонту рейки більша за просту заміну витратних матеріалів.
Характерні несправності
Пильовик не обслуговується, не відновлюється і підлягає обов'язковій заміні при пошкодженні. Спосіб виявлення проблем (порушення цілісності) візуальний, при цьому повинна забезпечуватися щільна посадка, а хомути повинні бути добре затягнуті. В процесі експлуатації матеріал деталей «дубіє», зношується, дає тріщини, піддається механічним пошкодженням і розривам. Під час кожного візиту до автосервісу і виконання робіт з підвіскою або кермовим управлінням контролювати стан захисту слід обов'язково. Інакше незабаром зіткнетеся з проблемами:
- виникнуть течі робочої рідини;
- з'являться шуми і стуки;
- знизиться продуктивність кермового управління;
- виникне розхитаність механізму і люфт керма.
Пильовики ремонту не підлягають, тому при порушенні цілісності повинні замінюватися на нові. Якщо ви затягнете з цим, неминуче виникає ланцюжок несправностей, виявити які здатна іноді тільки професійна діагностика, яку проводить компанія «ГУР Сервіс» в Ковелі. Записатися на будь-яку дату можна за телефоном.
Порядок проведення робіт
Спочатку автомобіль встановлюється на яму або естакаду. Потім прибираються в сторону або знімаються елементи, що заважають: АКБ, генератор, бачок охолодження тощо. (залежить від марки і конструкції авто). Далі процедура установки нового захисного елемента виконується по кроках:
- до упору праворуч вивертаємо кермо;
- від'єднуємо тяги від вала, якщо є в конструкції, то і проміжний вал;
- знімаємо старий хомут і пошкоджений пильовик;
- готуємо нову деталь (ставимо хомут і втулку), змащуємо шток;
- акуратно надягаємо захист і затягуємо хомут.
Робота на «ГУР Сервіс» виконується швидко і за оптимальною вартістю, надаються гарантії.
Ви можете отримати послугу за адресою
пер. Ватутіна