Пн-Пт с 9.00 до 18.00
Сб с 9.00 до 14.00
Нд - вихідний

Ваш кошик порожній!

Калібрування датчиків рейки з електропідсилювачем в м. Львів (с.Муроване)

Калібрування датчиків рейки з електропідсилювачем в м. Львів (с.Муроване)
- Ціна може коливатися в залежності від марки автомобіля і складності ремонту.
- Термін ремонту від 2х годин до 1 дня.
- На всі послуги надається обмежена гарантія до 6 місяців з моменту оформлення гарантійного талону в залежності від агрегату, який ремонтується.
Є в наявності 500.00 Ціна: від 500.00 грн

НАШІ ПЕРЕВАГИ

Гарантія якості
Всі марки машин
Економія на ремонті
Італійські комплектуючі

Крутний момент на кермовому колесі вимірюється датчиком, встановленим безпосередньо на хвостовику шестерні вала кермового управління. Відповідно, якщо не працює датчик, відключається й сам підсилювач, що і є поширеною проблемою рейок з електропідсилювачем. Вирішити цю проблему можна, зробивши калібрування датчиків рейки.

Причини несправності
  • Окислилася проводка або відходять контакти. Це виникає внаслідок розташування рейки з блоком електропідсилювача, у який потрапляє бруд і волога.
  • Граничний виробіток в процесі експлуатації кріплень елемента або ущільнюючих елементів. Збиваються показання датчиків при порушенні геометрії підвіски, зміщується кут рівного положення коліс.

Щоб визначити несправність електрорейки, її тестують (а в подальшому і ремонтують) на спеціальному діагностичному стенді, який імітує роботу автомобіля. Це дозволяє майстру відстежувати показники датчика на екрані і регулювати положення елемента до оптимального стану. Якщо майстер виявить несправність в датчику крутного моменту, датчик доведеться калібрувати на спеціальному обладнанні.

Щоб відремонтувати кермову рейку, потрібно зняти елементи, які контролюють стан датчика, після чого перевірити стан контактів датчика. Якщо контакти в порядку, майстер фіксує датчик і регулює його положення, поки обладнання не покаже нульове значення. У випадках, якщо цілісність контактів порушена, спеціаліст спаює елементи, після чого регулює рейку. Якщо ремонт датчика неможливий, його доведеться міняти.

Розрізняють декілька конструкцій датчиків крутного моменту на кермовому колесі, побудованих на різних фізичних принципах:

  • оптичний;
  • індукційний;
  • датчик Холла;
  • магніторезистивний датчик.

Всі вказані види датчиків – безконтактні вимірювальні пристрої. Крім фізичних принципів, датчики відрізняються за швидкістю і точністю вимірювання. Найрозповсюдженішим є датчик крутного моменту, побудований на ефекті Холла.

Електроніка кермового управління потребує точного налагодження, тому ми не рекомендуємо проводити ремонт самостійно. Фахівці СТО «ГУР Сервіс» відреставрують вашу електрорейку за допомогою високоточного обладнання та гарантують високу якість за виконану роботу.

Записатися до нас на СТО, ви можете в телефонному режимі. Наші консультанти ознайомлять Вас з цінами і переліком пропонованих послуг, підберуть зручний час для ремонту. Вартість за калібрування залежить від типу несправності, а також від марки та моделі автомобіля.

Ви можете отримати послугу за адресою

с. Муроване, вул.Січових Стрільців, 34

Написати відгук