Швидкий пошук товару
 Мій аккаунт
Пн-Пт с 9.00 до 18.00
Сб с 9.00 до 14.00
Нд - вихідний

Ваш кошик порожній!

Промивання системи гідропідсилювача в м. Ковель

Є в наявності Ціна: від 300 грн

НАШІ ПЕРЕВАГИ

Гарантія якості
Всі марки машин
Економія на ремонті
Італійські комплектуючі

Комфортність керування автомобілем та безпека маневрування залежать від працездатності гідропідсилювача. Він не тільки знімає навантаження на кермо, а й виконує ряд додаткових функцій:

  • допомагає у підтримці курсової стійкості;
  • дозволяє витримувати задану траєкторію їзди;
  • дає «зворотний зв'язок», забезпечує чутливість кермового управління.

У процесі експлуатації вузол зношується, починаються збої в його роботі, виникають поломки. Тому догляд і дотримання ТО гідропідсилювача обов'язкові.

Як робоча рідина впливає на ресурс ГПК

Робоча рідина (ATF) повинна бути оптимальної якості та перебувати у достатній кількості, щоб чітко виконувати свої завдання. До них відносяться:

  • змащування робочих елементів і деталей, що знаходяться під тертям;
  • охолодження механізму;
  • передача поршням рейки тиску, що виробляється насосом.

Коли ATF в контурі ГПК недостатньо або вона втрачає свої властивості, механізм перегрівається, прискорюється знос елементів, з'являються проблеми та поломки. Тому контроль стану робочої рідини зі своєчасною її заміною вкрай важливі. Вартість мастила відносно невелика у порівнянні з витратами на капремонт або повну заміну гідропідсилювача.

Привід для візиту до автосервісу

Один з мінусів ГПК – безперервність роботи. Вузол запускається одночасно з двигуном, так як приводиться від коленвала. Тому піддається негативним впливам і температурним перепадам, в результаті чого ATF втрачає мастильні та інші характеристики. Першим сигналом про необхідність відвідування автосервісу стає зміна кольору рідини на темний.

Причиною для заміни стає і поступове забруднення рідини продуктами зносу механізму ГПК. У результаті утворюється суспензія з дрібних часток металу з абразивним ефектом, яка розноситься по всій магістралі і прискорює амортизацію. Ціна впливу брудної РР на вузол – прискорений знос з подальшим капремонтом або заміною.

Уникнути дорогих наслідків дозволяє своєчасна заміна робочої рідини, яку рекомендуємо проводити на СТО «ГУР Сервіс» Ковеля. Сюди ви можете записатися за телефоном на зручну дату, отримати гарантію результату.

Порядок заміни

Процедура відносно нескладна, але для її проведення необхідно мати досвід, обладнання та знання нюансів. Перед заливкою нового мастила обов'язково провести промивку контура. Деякі застосовують для цього ATF, але стовідсоткової чистоти дозволяє домогтися тільки спеціальна очисна рідина. З її допомогою ефективно видаляється сміття та стружка, залишки старої РР, бруд. Тому процес заміни виглядає так:

  • масло видаляється з бачка і контуру ГПК;
  • заливається рідина для очищення;
  • запускається двигун;
  • кермо до упору провертається в обидва боки кілька разів;
  • рідина зливається, при необхідності процедуру повторюють;
  • гідропідсилювач заправляється новим мастилом.

Після закінчення роботи проводиться контроль герметичності магістралі і розповітрювання. Звертайтеся за допомогою до СТО «ГУР Сервіс» Ковеля – ми надаємо послуги оперативно, професійно і недорого.

Ви можете отримати послугу за адресою

пер. Ватутіна

Написати відгук