НАШІ ПЕРЕВАГИ
Для запобігання передчасного зносу і поломок гідропідсилювача керма автомобіля вузол повинен проходити періодичне ТО, яке включає заміну робочої рідини. Мастило ATF з часом втрачає властивості і забруднюється, перестає виконувати свої функції. Результатом стає необхідність ремонту ГПК або установки нового вузла, вартість якого висока.
Призначення робочої рідини
Робота ГУР заснована на постійній циркуляції ATF у магістралі. Низький рівень олії і втрата характеристик негативно позначається на працездатності механізму. Справа в тому, що РР вирішує кілька завдань:
- охолодження механізму та окремих елементів;
- змащення тертьових поверхонь і рухомих деталей;
- передача тиску від насоса на поршні кермової рейки.
Гідравлічна рідина зазнає температурних перепадів та перегрівів, що позначається на хімічних властивостях мастила. Крім того, у результаті зносу механізму підсилювача і гидронасоса, в складі з'являються сторонні включення у вигляді металевих частинок. Вони діють, як абразив, буквально сточуючи деталі вузла. Падають змащувальні властивості і ефективність охолодження, ціною стає різке зменшення ресурсу.
Як визначити необхідність заміни ATF
Частота залежить від ряду факторів: навантажень на кермове управління і частоти використання машини, загального стану ГПК, конкретної марки системи. Робочу рідину рекомендується оновлювати в таких випадках:
- щорічно з профілактичною метою;
- після ремонту рейкового механізму;
- коли в процесі ТО або діагностики виявляються потемніння або бруд в олії;
- коли механізм замінюється таким, що був у використанні, або відновленим.
Процедура дозволяє продовжити загальний ресурс і термін ефективної роботи механізму, запобігає розвитку несправностей. Послугу рекомендують замовляти в спеціалізованому автосервісі, де є досвід обслуговування ГПК і необхідне обладнання. Здійснити оперативну заміну робочої рідини ви зможете на СТО «ГУР Сервіс» Луцька, де гарантується якість виконання, є досвід ТО гідропідсилювачів всіх систем. Ви можете записатися за телефоном на будь-яку дату.
Порядок заміни РЖ
Перед процедурою необхідна ретельна промивка механізму. Вона застосовується навіть у разі, коли не встановлені візуально критичні забруднення. Промивання дозволяє повністю видалити відпрацювання та бруд, забезпечує чистоту магістралі. Незалежно від марки авто та типу ГПК, процес відбувається послідовно:
- колеса автомобіля вивішуються на підйомнику;
- робоча рідина відкачується з бачка та зливається з контуру;
- всередину заливається рідина для очищення (допустиме використання чистого масла ATF, але це працює гірше);
- виконується промивка шляхом запуску ДВЗ та активних поворотів керма вліво/вправо до упору;
- приєднуються шланги, контролюється герметичність контуру;
- заливається нова олія.
По завершенні роботи обов'язково проводиться видалення з магістралі повітря, після чого робоча рідина доливається у бачок до відмітки MAX. Якщо буде потрібно, на СТО виконають професійну діагностику ГПК та усунуть будь-які несправності.
Ви можете отримати послугу за адресою
вул. Теремнiв