Швидкий пошук товару
 Мій аккаунт
Пн-Пт с 9.00 до 18.00
Сб с 9.00 до 14.00
Нд - вихідний

Ваш кошик порожній!

Заміна оливи гідропідсилювача в м. Луцьк

Є в наявності Ціна: від 200 грн

НАШІ ПЕРЕВАГИ

Гарантія якості
Всі марки машин
Економія на ремонті
Італійські комплектуючі

Для запобігання передчасного зносу і поломок гідропідсилювача керма автомобіля вузол повинен проходити періодичне ТО, яке включає заміну робочої рідини. Мастило ATF з часом втрачає властивості і забруднюється, перестає виконувати свої функції. Результатом стає необхідність ремонту ГПК або установки нового вузла, вартість якого висока.

Призначення робочої рідини

Робота ГУР заснована на постійній циркуляції ATF у магістралі. Низький рівень олії і втрата характеристик негативно позначається на працездатності механізму. Справа в тому, що РР вирішує кілька завдань:

  • охолодження механізму та окремих елементів;
  • змащення тертьових поверхонь і рухомих деталей;
  • передача тиску від насоса на поршні кермової рейки.

Гідравлічна рідина зазнає температурних перепадів та перегрівів, що позначається на хімічних властивостях мастила. Крім того, у результаті зносу механізму підсилювача і гидронасоса, в складі з'являються сторонні включення у вигляді металевих частинок. Вони діють, як абразив, буквально сточуючи деталі вузла. Падають змащувальні властивості і ефективність охолодження, ціною стає різке зменшення ресурсу.

Як визначити необхідність заміни ATF

Частота залежить від ряду факторів: навантажень на кермове управління і частоти використання машини, загального стану ГПК, конкретної марки системи. Робочу рідину рекомендується оновлювати в таких випадках:

  • щорічно з профілактичною метою;
  • після ремонту рейкового механізму;
  • коли в процесі ТО або діагностики виявляються потемніння або бруд в олії;
  • коли механізм замінюється таким, що був у використанні, або відновленим.

Процедура дозволяє продовжити загальний ресурс і термін ефективної роботи механізму, запобігає розвитку несправностей. Послугу рекомендують замовляти в спеціалізованому автосервісі, де є досвід обслуговування ГПК і необхідне обладнання. Здійснити оперативну заміну робочої рідини ви зможете на СТО «ГУР Сервіс» Луцька, де гарантується якість виконання, є досвід ТО гідропідсилювачів всіх систем. Ви можете записатися за телефоном на будь-яку дату.

Порядок заміни РЖ

Перед процедурою необхідна ретельна промивка механізму. Вона застосовується навіть у разі, коли не встановлені візуально критичні забруднення. Промивання дозволяє повністю видалити відпрацювання та бруд, забезпечує чистоту магістралі. Незалежно від марки авто та типу ГПК, процес відбувається послідовно:

  • колеса автомобіля вивішуються на підйомнику;
  • робоча рідина відкачується з бачка та зливається з контуру;
  • всередину заливається рідина для очищення (допустиме використання чистого масла ATF, але це працює гірше);
  • виконується промивка шляхом запуску ДВЗ та активних поворотів керма вліво/вправо до упору;
  • приєднуються шланги, контролюється герметичність контуру;
  • заливається нова олія.

По завершенні роботи обов'язково проводиться видалення з магістралі повітря, після чого робоча рідина доливається у бачок до відмітки MAX. Якщо буде потрібно, на СТО виконають професійну діагностику ГПК та усунуть будь-які несправності.

Ви можете отримати послугу за адресою

вул. Теремнiв

Написати відгук